Babymaking-sex is gewoon niet meer leuk als je niet snel zwanger ben vlgs mij. En dan bedoel ik binnen een paar rondes. Ben blij dat ik het hier kan delen. Met een vriendin wil je dit toch niet bespreken, snappen het toch niet goed.
Ik moet wel gelijk plassen. Kom anders niet inslaap en bang voor blaasontsteking. Veerle dat gaat helemaal goed bij jou komen meis!! Hoop zo dat je snel zwanger bent. En ja tis fijn dat je t hier neer kunt gooien
Weltrusten Veerle, Ik ga ook zo een poging wagen........... (dit willen jullie vast niet weten/horen) alleen de kleine in mijn buik wil niet slapen (is net wakker denk), alsof me buik straks open scheurt........ ppppffff lijkt wel of ik op me eindje al loop hahaha
whahaha ja vind je dat gek, Veerle komt hier met tips joh hahaha...das interessant Trustuh meid! Geniet van de mooie dag...ga ik ook doen in mijn kantoor achter allemaal glas blehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ahahhaha...
Kelly trustuh meis en succes met de stuiterbal in je. En gewoon posten. Wy voelen ook ooit zoiets hopelijk.
PCOmama, werkse morgen achter het glas Ik ga me bedje op zoeken, wordt gek van het aquarium naast me. Pomp MOET schoongemaakt worden, maakt herrie om de 3 sec. Manlief kan dat gelijk gaan doen als hij vrijdag thuis is , mijn handen zal je niet in die bak vinden hoor!! En nee zijn geen piranha's (zoiets) Ben gewoon geen beestjes fan......... Tot morgen en geniet van de zon!!!
Ja als je een plantje bent...maar kan wel lekker loeren naar al die heerlijke kerels tegenover mij hahaha..strak in pak en maar loeren...............heerlijk ja je moet toch wat als je compagnon over de 50 is hahahaha...
Hey kel was gelukt zag ik Niet je visjes bedoel ik hahaha, maar de blauwe monsters!? Sweet dreams ook voor jou! Zo ik heb de esprit effe een paar dingen gekocht en ga nu over naar Mexx en dan nog naar zalando...tsjah ik moet toch ergens mijn aandacht van krijgen hahaha... En dan ga ik ook mijn bed in ! Knuff en bis morgen ladies! En ook voor de spiekers hiero... HAAI en slaap lekker!
Nou je het zegt Jeskejes... Ik ga altijd naar de wc na afloop en had dan ook een berg smerigheid eruit. Maar in de maand dat ik zwanger ben geworden heb ik dat 1 keer heel bewust niet gedaan. Gewoon onderbroek weer aan gedaan en blijven liggen. Was het helemaal vergeten....hhhhmmm
Zo goedenacht! Even 30 pagina's terug moeten lezen! Sorry meiden maar zo ver gaat mijn geheugen niet! Een kleine poging.. Veerle; fijn dat de bloeduitslagen goed waren! Rustig aan! En idd in 07-08 gescheiden.. Eigen keus, het was gewoon op! Nu helemaal happy en enorm blij dat ik toen de goede keuze heb gemaakt! Jeske; wat een goed nieuws dat jouw moeder weer zelf ademt!! Ene op de ic werken altijd de leuke mannen in de zorg! ( hee jammer dat ik die baan omgeruild hen voor deze... Nog maar eens nadenken.. Hihi) Noorus; idd heerlijk van mijn vakantie aan het genieten.. Beetje jammer alleen dat ik tot nu toe alleen de zolder zie! (isoleren/afwerken/verven/vloer einde nog niet inzicht!) maar we gaan ook nog eruit!! Jij ook fijne vrije dagen! Ongi spotting; hè bah!! Mira; veel succes morgen hopelijk eindelijk een behandeling! Beterschap voor jullie!! Ohh wat was de rest nou...! Sorry meiden! Soms gaan jullie echt te snel! Sweet dreams!
Debs tis je goed gelukt t bijezen. Succes nog verder op de zolder! Nuage oke miss dan toch niet plassen. Grrr nog geen ei hier. Wel is mn temp aardig stabiel. Zou lijf t eindelijk snappen?
Debs geen leuke broeders bij jou dan? En nu we t toch over kijken hebben..... op de sportschool ook weer die knappe gast gespot Pco mannen strak in pak.... i like hihi. En nu wilde ik weer nog wat tikken. En weer vergten. Gaat lekker hiero.