Jeetje 10 gasten. Toe maar. Doen we goed! Haha..... goedemorgen allen. Meld je aan en post eens haha ben wel nieuwsgierig.
Hier wakker! Jeske denkt dat je ei er komende dagen aankomt, je temp is mooi stabiel! Straks naar de garage, zomerbanden op zetten, en 2 nieuwe voorbanden (beetje jammer...) en APK. Dus zit een uurtje of 2 bij garage. Er is wifi, dus iPad gaat mee! En een boek. Daar werkt ook wel een lekker ding, bij hem hebben we de auto gekocht en ikke gebluft voor de inruil van vorige auto! M'n man heeft geen rijbewijs dus ik mocht beslissen! Nou, heb dr veel afgeluld qua prijs! Ook altijd lekker strak in pak. Ik heb een zwak voor mannen in pak, inclusief m'n eigen man Met onze bruiloft had ie ook een mooi pak aan!
Stalker 2 aanwezig.... check. Veerle succes bij de garage. Veel kijkplezier hihi. Goed dat je er wat vanaf geluld hebt. En zomermaanden?? Zomerbanden bedoel je denk. Mn ei.... hoop t eigenlijk wel. Zal dag 19 wel zijn. Mijn ventje is automonteur. En soms limo chauff en dan staat ie in pak.... *smelt* hihi.
Veerle hoor je niet veel. Man zonder rybewys. Snap nu waarom je zon lange rit had gereden met de vakantie.
Stomme autocorrect op de iPad, man moet het nog even uitzetten... Man heeft nooit rijbewijs nodig gehad, woont al lang in Utrecht en ook werken. Deed alles met de trein. En lijkt me niet verstandig dat ie auto rijdt, veel te onrustig en hij is blind aan re oog, door die bloeddruk. Je mag wel rijden, maar je moet je hoofd dan wel heeel ver draaien om geen fietser om ver te rijden. En hier in de wijk is het nogal chaos wbt fietsers. Veel studenten die denken dat de weg van hen is... Handig dat je vent automonteur is! Scheelt heel wat kosten
Oke Veerle snap m. Nja je eigen auto is altyd als laatst aan de beurt. Maar qua kosten scheelt t zeker ja. Mn eigen auto staat al jaar stil. Ryd nu telkens met een andere want meneer knapt de mijne op. Had vorig jaar moter de soep in gedrasid en nu wilt ie m in andere kleur spuiten.
Das ook weer zo! Net als je man goed kan verbouwen, dan is je eigen huis ook nooit af... Wat zijn je plannen voor vandaag?
Ja klopt. Eigen is niks aan te verdienen he haha. Uhm vandaag.... werken. Heb veel staan. 2x naar mama. Wil ook nog sporten. En vanaaf naar vrienden die krygen de sleutel. En jouw plannen? Nog dagje rust?
Mira en Amanda, veel succes in het ziekenhuis vandaag! Hoop voor beiden op een duidelijk plan van aanpak! Knuffels!
Ikke vandaag vrij, ben officieel weer beter gemeld door m'n baas vandaag. Dus ben vrij om te gaan en te staan waar ik wil. Moet om 10u bij de garage zijn, is hier een dorp verderop. Denk dat ik pas 12u klaar ben daar. Dan naar huus, beetje relaxen. Man is heel de dag op werk en vanavond heeft ie open dag en gaat niet goed op z'n school (is ook veel in de media geweest, mbo school, en 't gaat om de grote onderwijsgroep) en er komt iemand praten, de minister van onderwijs heeft die man aangesteld. Dus spannend ook voor m'n man. Er moeten veel mensen uit namelijk. Ondanks dat je er 14 jr werkt, heeft soms geen invloed. Behalve dat als hij ontslagen worden, hij wel 14 mnd salaris meekrijgt Dus heb heel de middag en avond aan mezelf. Heb wel tennisles, alleen weet niet of het verstandig is om te gaan...
Goedemorgen deze vroege morgen voor mijn. Vanmorgen al vroeg wakker door een dicht slaande deur. onze centrale deur van de gallerij zeg maar, maar wij slapen ernaasr en er zijn hier 2 oudjes die rond 7u naar beneden gaan voir de krant dus de deur is al 4x dicht geslagen. man had van t weekend een soort wieltje op de deur omgezet zodat de deur dus zachtjes dichtvalt.... nadeel de deur gaat veel zwaarder open, aangezien er op deze gallerij van de 8 huizen 6 huizen oudjes wonen.... maar straks als ik wegga gaat t wieltje er weer op hoor!!! even schijt aan de oudjes, bellen ze maar de huismeester voor een andere oplossing!!! zo en dan nu uit bed, aankleden, dochter aankleden, ontbijten enz enz en dan even weer anderhalf uur werken, ohja ondertussen op de computer nog ff mail checken mira en amanda succes in het ziekenhuis, wordt geduimd hier!!!! veerle succes bij de garage
Goedemorgen dames! Na al die posts van de spookjes, stalkers of wie nog meer moest ik best wat teruglezen... Maar wat heb ik eigenlijk gelezen... Uhm... Ik weet het niet Sorry meiden! Net weer temp genomen, was een stuk lager (36,20) dus die paracetamollen en ziek zijn hebben alles goed omhoog gegooid... Vind de afspraak van vandaag bij de GYN wel beetje spannend, maar de succeswensen van jullie voelen goed We zullen zien wat vandaag ons brengt...
Mira, kan me voorstellen dat het spannend is vandaag voor je! Hoelaat moeten jullie? Enne, er word hier voornamelijk onzin gepost hoor Maar wel erug gezellig! Succes!
Morning, weer knetter verslapen dus uhhh lekker sjaggo hier hahaha iedereen dan he! Nou nog 1 daggie en dan ben ik klaar! Lekker geslapen allemaal?
Veerle: Om 10.20 uur moet ik op het ziekenhuis zijn. Manlief blijft thuis, die voelt zich nog niet geweldig, dus gaat liever niet mee als het toch alleen maar over mij gaat... PCO: Nog 1 dagje meis! Succes vandaag Bo: Zwaai, zwaai!!!