De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 2!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeskejes, 3 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Jee Nuage! Wat een blunder daar zeg!

2. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Noorus, mag ik mee skien?
    Hier bij garage, zag op heenweg dat er ook nog een scheurtje in de voorruit zit:( Word weer een leuke rekening... Gelukkig heb ik spaarcentjes:)
    Nog maar 1 uur te gaan... Ben moe!

3. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Noorus, schiet niet op bij jou hè.... Misschien maar gewoon door knuffelen om de 3 dgn, is vlgs m'n ha voldoende.

4. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Aaah balen van dat scheurtje Veerle :( Moet dat direct gemaakt worden denk je?! Hoop dat het allemaal meevalt qua kosten...

Ja hoor, je mag mee naar Frankrijk, gezellig :D

Hier zo lekker weer aan het worden, denk dat ik even in m'n hangmat kruip zo :D

5. Enjoylife

Enjoylife Niet meer actief

Joehoeee ik kom even om het hoekje spieken:D

Alles goed met iedereen??
    Hier al een week beroerd, echt balen...
    Vandaag precies 15 weken, gaat eigenlijk best snel ;)

Nuage: jezus dan schrik je je ook rot zeg :$

6. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Gelukkig het scheurtje kan gefixt worden, nu alleen APK en 2 nieuwe voorbanden, kost ook wel kleine €300,- hoor... Ach, als ik maar veilig kan rijden!
    Noorus, have fun in de hangmat! Bij mij in tuintje va 12u zon, dus hoop er zo in te rollen:)

7. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Veerle, gelukkig valt de "schade" dan nog iets mee :( al blijft het een dure grap auto rijden.

Enjoylife, jeetje 15 weken alweer............ gaat hard he! Hoop dat je je snel weer beterder mag voelen!!

Noorus geniet van de zon vanuit je hangmat :D

8. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Beterschap Enjoylife!
    En Kelly, heb je al gewerkt of moet je nog? Kan je nog beetje genieten vh mooie weer?
    Autorijden=idd een dure grap. Maar is ook wel heel handig! Zou niet meer zonder kunnen, sowieso voor huidige werk en vakanties e.d.

9. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ja, ik heb al gewerkt :D. Morgen nog een uurtje en dan weer weekend. Zal blij zijn als me ouders zondag weer terug komen van een weekje skiën, kan me moeder weer oppassen :p

Ik rij niet veel met de auto, kleine stukjes. Afstanden is echt niks voor mij, daar heb ik mijn chauffeur voor :p maar zou ook echt niet meer zonder auto kunnen hoor!!

Die van ons moet ook volgende maand (denk ik) weer APK gekeurd worden, een beurt krijgt ie ook nog (dacht ik), en ik zag dat de auto gaat roesten bij een wiel............ dus moet ff gemaakt worden en overnieuw gespoten dat stukje :(:(

10. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Meiden, ik ben net thuis van de GYN en daarna snel even boodschappen gedaan ;)
    GYN was zeer tevreden en hebben besproken wat we gaan doen. Eerst mocht ik bloed laten prikken op hormoonwaarden en zwangerschap, daarover mag ik vanmiddag laat (rond 17.15 uur) bellen wat de uitslag daarvan is --> starten met Provera om menstruatie op te wekken --> cyclusdag 3 tot en met 7 Clomid 50 slikken --> cyclusdag 10 FM :D YEAH!!! Mijn dag kan niet meer stuk :D

11. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jeej, goed nieuws voor Mira!!! *doet een vreugde dansje voor Mira*:D:D

12. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ow Mira das super om te horen!!!!!!!

13. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Supernieuws Mira!!

Ik zit hier nog een beetje na te shaken van vanochtend. Heb ook nog keiharde koppijn voor de zoveelste keer en irriteer me weer dood aan m'n collega's. Kreeg ook nog het nieuws dat mijn moeder haar enkel heeft gebroken en enkelbanden heeft gescheurd. Gaat echt superlekker hier lijkt het wel.

14. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Nuage: Jeetje.. Lees net je bericht pas. Idd, fouten zijn menselijk, maar fouten die met de dood te maken hebben zijn NOT DONE!!! Hopelijk snel van je hoofdpijn af!!!

Meiden: Bedankt, zijn hier helemaal blij :D:D:D

15. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Aaah bah Nuage, hoop dat je straks thuis even wat rust kan pakken... :(

@ Mira, wat een goed nieuws! :) Wat is FM alleen?! Die snapte ik niet...

Hier maar even naar de markt geweest, vlees en groente en fruit gehaald. Nu écht lekker in de hangmat! :D

16. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

*hier ook vreugde-dansje voor Mira* Fijn dat je vanmiddag al bloeduitslagen krijgt zeg! Ben helemaal blij voor je!
    Hier net thuis vd garage, voorruit moet toch vervangen, met scheurtje repareren werd de scheur nog groter, zeg maar 25cm... Ben dr gelukkig verzekerd voor. Over 2 weken zit ik er weer...
    Maar meiden, gezondheid boven alles!!! Voor mij iig!
    Zit nu in de zon!

Heb net afspraak gemaakt met orthomoleculair arts. En ze gaf m'n gelijk dat CMV/Pheiffer wel terug kan komen... Ga er over 1,5 week al heen, intake van 1,5 uur! Het voelt gewoon zo als toen aan. En als het niet zo is, misschien heeft ze nog goede adviezen wbt voeding e.d. En dan mag het een psychische stempel krijgen:) Klonk iig al heel vriendelijk aan de telefoon:) Moet nu nog even bloeduitslag van m'n eigen ha opvragen, want die wil ze graag hebben.
    En m'n werk gebeld dat ik pas om 11:30 kan starten (op 26 mrt) gezegd dat ik met man mee moet voor de uitslag van de MRI:) Is niet helemaal gelogen maar dat is 23 mrt:) haha!

17. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

FM= follikel meting

18. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Enne Noorus, hoppa hangmat in:)

19. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Ben niet zo goed in liegen....

20. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Noorus: Veerle heeft de uitleg al gegeven, FM = Follikel Meting, echo waarbij ze naar de eitjes gaan kijken (hopelijk zien ze eitjes ;)).

Hier net heerlijk gegeten :D Eindelijk weer iets lekkers en vers van de supermarkt ;)

Oow, nog even een vraagje *hoopt dat iemand er antwoord op heeft...* Ik heb iets van 10 pilletjes Provera meegekregen voor de menstruatie op te wekken, moeten die allemaal op of moet ik stoppen zodra ik ongi ben? Kan het straks nog vragen aan de GYN, maar wat ik hier al kan vragen ik meegenomen natuurlijk :p Moet ook nog vragen welk nummer en wanneer ik moet bellen voor FM-afspraak te maken, geen idee namelijk...

Amanda: Hoe was het bij jou? Zie dat je online bent, vandaar ;)

Deel Deze Pagina