Amanda: Nee, eigenlijk niet... Mss maar even doen Anders vergeet ik het natuurlijk weer te vragen... EDIT: Gedaan
Amanda: En op alle vragen een goed en duidelijk antwoord kunnen krijgen? Hopelijk kunnen ze jullie goed helpen en mogen we beide snel zwanger zijn... Ben benieuwd wat de bloeduitslagen waren... Nog 1 uurtje wachten. Hopelijk zijn de uitslagen zoals de GYN gewenst had Maar ben nog meer benieuwd naar hoe alles zal lopen, hoe ik me zal voelen tijdens de Provera en de Clomid, wanneer ik ongi ga worden, of de Clomid 50 aan zal slaan... Spannende tijden dus, maar vanavond eerst een feestje bouwen
Amanda en Mira ik kan die gang int zh wel dromen. Idd zit achterin en dan kom je links de rookruimte tegen. En van te voren t personeelsrestaurant aan de rechterkant. Dat zit tegen over de rontgenafdeling en daar staan 3 glazen zuilen waar nu lelijke beelden instaan. Maar voorheen mooie sietaden En via de achterkant kun je ook binnen. Das richting Ronald mc Donald huis. Dames mijn mama is een KANJER!!!!! Ze ligt weer op verpleegafdeling en lult de oren van mn kop. Niet helemaal verstaanbaar maar tis iets. Zit nu op mn taxi (neefje) te wachten.
Dan kan wachten lang duren hè Mira... Om in de paasstemming te komen heb ik van die mini-kuikentjes gekocht, net als in m'n banner Wilde bijna die dingen kopen die je om hard gekookte eieren kan doen... Deden we vroeger altijd en eieren schilderen op school!
Amanda, jij hebt dus ook een goed en fijn gesprek gehad! Hoop dat jullie meiden allemaal snel zwanger zijn!! Met of zonder hulp Zo net even boodschapjes gedaan. Dochter zit nu chippies te eten en ik braaf aan een wortel , anders snaai ik weer te veel hahaha vanavond weer Allemaal heerlijk van het zonnetje genoten? Dochter heeft vanmiddag 2.5u liggen slapen, en ik 2.5u lekker buiten op me balkonnetje gezeten
Mira, het waren maar 2 vragen hih. Maar op beide vragen zijn beantwoord. Spannend meid, mijn duimen draaien!! Jeske, wat goed van je moeder!! Ze is idd een kanjer en jij ook!!
Ow ow waarom laat ik me door mn neef ophalen Ik ga van links naar rechts in de auto Ben ik niet gewend van m haha. Ach ja als ik zeg spribg in die sloot zou tie t nog doen ook voor me de schat.
Kelly: lekker genoten in het zonnetje dus Hier ook even, alleen de zon is nog maar kort in m'n tuintje, m'n bejaarde kat heeft ook genoten
Veerle: Nee. Ik zit in het Elisabeth voor behandeling, Amanda alleen voor het zaadonderzoek van haar man, andere dingen in een ander ziekenhuis hier in Tilburg en Jeske is daar in het ziekenhuis geweest voor haar moeder (maar laten we hopen dat ze nooit meer terug hoeft naar dat ziekenhuis!!!). Jeske: Klopt, heb alles weer zien liggen vandaag Nog half uurtje dames!!! En daarna samen naar de stad en lekker eten
Idd alleen voor onderzoek van man in dat zks. Tenzij we IVF moeten gaan doen, dan kom ik in hetzelfde zks als Mira.
Zo bij gebrek aan nog geen tentje, en aangezien dochterlief vandaag alweer 3x d'r kop heeft gestoten onder de tafel (ze zal het ook niet afleren), heb ik nu een tentje gebouwd hihi . Ook niet ideaal want ze heeft de plant die op de kast staat, waar dus het kleed onder zit al 2x eraf getrokken. Zal blij zijn als ik voor een pop-up tentje ben geslaagd hihi