Veerle, succes met nadenken of je wel of niet gaat........... niet te lang nadenken he Dochter en ik gaan even een hapje eten, kijken of er nog iets ingaat na de chippies
Het Tweesteden kan ik inderdaad ook wel dromen ... 10 dagen non-stop rondgehangen daar.. Jeske: Ik begrijp uit de berichten dat het weer niet goed ging met je moeder maar nu inmiddels weer wel??? ( heb het niet meegekregen omdat ik bijna 14 dagen hier niet ben geweest ) In ieder geval fijn! Eet smakelijk voor degene die gaan eten Vandaag voor de 3e keer deze week een mooie dag aan me voorbij gegaan omdat ik nog steeds niet lekker ben...pfff Hoop dat er heeeeel veeeeel mooie dagen komen in april dan ben ik lekker 3 weken vrij!
Hoi lieverdjes! Hoe gaat het hier? Nog nieuwtjes? hier gaat het zijn gangetje! een heerlijk weertje! vandaag vaak met de klas buiten gezeten! Ik ben een paar dagen geleden naar een medium geweest en ze had goed nieuws! toen ik op de stoel ging zitten, mompelde ze meteen iets en schreef dat op. Ze zei: ja ik dacht direct: uitbreiding, groei... ge zijt toch ni zwanger ofzo? haha ik dan maar.. neen, maar we zijn wel aan het proberen! ja uit elke legging kwam een zwangerschap, geluk met drie, de zwangere buik,... ze zei ook ja ik krijg heel de tijd 'het komt allemaal samen in de 6de maand'... Maar ja welke 6de maand de 6de maand dat we proberen? (want die begint nu 18 maart tot 17 april) of de 6de maand in het jaar? of gewoon binnen 6 maand? Maar ale, ik denk nu: binnen de 6 maand ben ik nu zwanger! en als mijn gevoel al heel de tijd juist is.. dan zou het nu april zijn. dat zeg ik al heel de tijd tegen het ventje.. en ze vertelde ook dat ik meer naar mijn gevoel moest luisteren: dus bij deze!
ik ook! haha.. ik durf het bijna niet echt uit te spreken hier.. al zeg ik het wel vaak tegen mijn ventje(en staat het ook al een tijdje in mijn handtekening): da boeleke wacht gewoon op ons nieuw huisje en ik hoop (en denk stiekem) dat ik in april een pos. test zal hebben.. Maar ik mag natuurlijk niet te hard van stapel lopen.
Toekan, wat spannend Helaas 1e tentje wordt niet verstuurd.......... nog 2 te gaan. En de tent hier in huis is net ingestort, manlief stuurde een sms en dochter werd wild en trok "'t dak" (deken) naar beneden en daar ging me plantje en me mooie pot Dochter helemaal over d'r toeren arm kind, gelukkig stuitert ze nu weer vrolijk rond. Manlief wilde al gelijk gaan kijken voor een tentje morgen, maar wacht nog even 2 op Marktplaats af