Rosa: naar dat je niet goed hebt geslapen... Fijn dat de directeur z'n excuses heeft aangeboden! Hoop dat je vandaag wat rust kan nemen. Debs: fijn dat het niet tempen je goed bevalt, ga ik komende ronde ook doen, denk ik. Misschien alleen even rond ei+ovutesten en daarna stoppen. Vervelend dat je drukke nachtdienst had, overdag nu bijslapen?
Lieverd, je hebt gister toch nog plezier gemaakt? Niet de moed opgeven... Motto: we houden de l*l erin Knuffel!
Pco beterschap meis. Veerle thnx we houden de l*l erin. Ja gistermorgen nog geklust. Miss wel idee jah om na ei ff niet tempen. Ff uitproberen wat jij fijn vindt
Goeiemorgen lieve klustreinmeiden! @ Jeske, heeel veel sterkte vanmiddag meis! Ik duim voor jullie (in m'n slaap welliswaar). En wat een vage temp van jou! Rest even niet onthouden sorry! Nu snel bed in, ben gesloopt! @ Debs, jij ook trusten!
Lieve meiden!! Hier ben ik weer even!! @Kelly, wat een verhaal!! Heb het vol verbazing zitten lezen! Er is al heel veel gezegd hier....en daar sluit ik me bij aan! Wil je heel veel sterkte wensen!! Hoop dat je snel weer iets van hem hoort, zodat jullie het kunnen uitpraten! @PCOmama, beterschap!! @Debs en Noorus, slaap lekker meiden!! @Amanda, spannend....naar het ziekenhuis!! Hoop dat ze iets voor jullie kunnen doen! @Jeske, heel veel sterkte vanmiddag!!! Zal aan je denken!! @Nuage, wat super dat je eindelijk zwanger bent!!! Gefeliciteerd!! @Waxientje, gefeliciteerd!! Fijne dag vandaag!!! @Veerle, spannend vandaag!!! Ben heel benieuwd wat de dokter zegt! Ik zit eigenlijk een beetje in zo'n zelfde situatie! Op dag 24 een veegje bloedverlies gehad. Op dag 25 nog wat bruin/roze afscheiding. Op dag 26 en 27 heel licht bloedverlies! Wel een tampon in gehad, omdat ik aan het werk was, maar nou niet om te zeggen....dat was heel erg nodig Ook mijn temp blijft mooi op 37! Snap er niks van! Ik verwacht dat het vandaag of morgen echt zal doorzetten.....dan zit ik namelijk weer mooi op een cyclus van 28! Maar vaag vind ik het wel! Al vanaf dag 24 af en toe wat bloedverlies, heb ik nog nooit gehad!
Goedemorgen! Kelly: Dikke knuffel meid!!! Amanda: Op naar je eerste afspraak!!! Bij ons was het vooral veel vragen beantwoorden (over onze gezondheid, levensstijl en ook over sex/soa's enz) en daarna kreeg ik inwendige echo (valt erg mee, vond ik) en mocht ik bloed laten prikken op vanalles en manlief zaad inleveren. Succes meid, hopelijk is het snel de dag van jullie eerste afspraak en krijgen jullie meteen de hulp die jullie nodig hebben!!! Oow, lekker schrobbelaer Lijkt me een mooie taart worden!!! Jeske: Heel veel succes vandaag meid! Ik zal een kaarsje aansteken *loopt naar boven voor een waxinelichtje*!!! Vanmorgen temp van 36,20 dus we blijven afwachten. Vandaag komen hopelijk de ovutesten binnen (volgens DHL waren ze gisteren nog onderweg naar sorteercentrum!!!) dan kan ik beginnen met testen Verder veel scouting dingen regelen en wat in het huishouden doen als me dat lukt
Ja vandaag nog hoger, gisteren avond was het 38.5 pfff.. maar goed, heb er ook maar bij FF gezet dat ik Fever heb en prompt hij haalt alles uit zichzelf weg dus geen ei voor mij ...duhh wist ik ook wel...morgen echo en dan weet ik meer. Voor nu stap ik de auto in en hup naar kantoor...dan om 1 uur gesprek en dan kap ik ermee. scheelt dat ik echt eigen baas ben hoor, gaan en staan waar ik wil hahaha
LiefKleintje, inderdaad vaag zeg...ben benieuwd wat het deze dagen doet je cyclus..we gaan van het mooie uit!
Vaag Liefkleintje! Ik heb idd hetzelfde, nu ook soms nog heel licht rood met afvegen, wat een vaag gedoe hè... Hoeveel dpo zit je dan? Ik denk dat de huisarts gaat zeggen dat ik nog moet wachten. Ik wil gewoon niet meer testen, wil geen witte test meer... Maar goed, ze zullen me vanmiddag wel gaan testen denk ik...Het kan bij jou ook beginnende zwangerschap zijn. M'n man heeft afgelopen dagen tot in den treuren gegoogled op vaginaal bloedverlies bij zwangerschap. Het schijnt wel voor te komen door de betere doorbloeding van de baarmoeder. Moet ik alleen wel een positieve test hebben... Nu zijn er ook vrouwen die geen pos urinetest hebben maar wel in het bloed, dan denk ik weer, dat zal bij mij niet zo zijn. Zelf denk ik dat het nog wel later volledig zal doorbreken... Het mag van mij ook wel. Heb al zin in volgende ronde eigenlijk Over 2 wkn zit ik in de sneeuw op een berg, yeahhhh en daarna beginnen m'n vruchtbare dagen weer Dus wordt een snelle ronde met weinig wachten op ei deze keer, ook wel eens fijn!
Ook bij jou erg spannend hoor!!! Hahahahaha, een man die zoekt naar vaginaal bloedverlies!! Ik vind hem goed!! Ik ga er vanuit dat ik niet zwanger ben hoor!! Wil mezelf niet onnodig blij maken! Ik zou, als ik dit nog niet mee tel als ongi (wat ik op FF wel gedaan, maar weet niet zo goed waar ik vanuit moet gaan) op 13 dpo zitten nu. Het is bij mij niet dat ik bloedverlies heb met afvegen. Dat was alleen op cd24. Nu alleen een heel klein beetje aan mijn tampon. (die ik nu overigens niet in heb, omdat ik gewoon thuis ben!) Ik duim dat jij gewoon zwanger op die berg staat!! Haha!
Oké, dus bij jou is het weer anders. Ik ga ook niet uit van een zwangerschap, is ook zelfbescherming en jezelf niet blij maken met iets wat er niet is... En word een beetje gek van die man van mij, hij is nog erger dat wij met z'n allen in de klustrein... Hij leeft zo erg mee, dat ik er onpasselijk van word... Ben blij dat ie is gaan werken Hij zei gister ook: fijn dat je naar de huisarts gaat, duidelijkheid in de tent. Ikke: hou er rekening mee dat ze ook kan zeggen, wacht nog maar even verder. Smst ie gister: ik moet gewoon geduldiger worden! Dat lijkt me een strak plan! Mannen....
Hey meiden bedankt voor de knuffels heb weinig geslapen wat er natuurlijk dik in zat. Man nog niet gesproken alleen via sms, hij heeft ook beroerd geslapen en veel nagedacht. misschien komt hij eind van de middag naar huis...... duim duim duim duim op goed nieuws dan maar. PCOmama beterschap! Jeskejes succes vandaag, ben nu ff werken maar vamaf 12.30u brand het kaarsje hoor!!! sorry rest vergeten me hoofd is nogal leeg
Kelly wat vervelend die ruzie met je man. En voor de rest voor iedereen een knuffel. Allemaal onzekerheden lees ik...bah.