De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 2!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeskejes, 3 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ja het was echt zielig. We gaven haar die sokjes en ze zegt "Oh dat doe ik wel in m'n tas".
    Dus wij kijken elkaar aan van ??. Mijn man vraagt 'Mam weet je wel wat het is?"
    - "Ja ik ben toch zeker niet achterlijk!!" (typisch m'n schoonmoeder)
    Man weer: "Uuuh nou maar begrijp je wat we bedoelen?"
    - "Ik zal wel in m'n bed gepist hebben?"

Toen viel bij mij het kwartje en vroeg ik of ze dacht dat het maandverband was. Ja zei ze. Toen vertelde m'n man dus dat we zwanger waren. Nou je had haar gezicht moeten zien :) Echt waar?!?!! riep ze :D

We hebben sowieso al besloten dat een dochter naar haar vernoemd zal worden. Niet als eerste naam maar wel als tweede of derde naam (we geven er 3 in totaal haha)

2. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ja ik had dat al int nodtopic gelezen van t vernoemen. Vind dat zo mooi. Ah die reactie van dr. Dat gezicht vergeet je nooit meer denk.

3. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Pffff al een half uur wakker hier... Misselijk, dus uit bed gegaan en slok water gedronken en hier even bijgelezen...

@ Jeske, wat fijn dat je moeder zo goed is, zal de spanning voor straks misschien een beetje verlichten... En leuk van je kleding! :D

@ Nuage, wat een heftig verhaal zeg... Ik hoop zo dat jouw schoonmoeder nog oma gaat worden! Dat zal vboor haarzelf vast ook een grote wens zijn!

@ Kelly, benieuwd hoe het gesprek met je man gaat. Ben je wel van plan zelf ook aan te geven hoe je over zijn uitspraken denkt!?

@ Liefkleintje en Veerle, hoop zo snel voor meer duidelijkheid voor jullie. Die is gewoon k*t met peren! En dan die lijven die maar signalen blijven afgeven! :(

Rest vergeten sorry. Ik ga hier nog even m'n bed in meiden, want anders ga ik komende nacht niet doorkomen...

4. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ik wou net zeggen Noorus das wel een erg kort slaapje. Hup hup slapen jij anders ben je niet fit vannacht. En niet ZP verslaafd he ;)

5. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Hai meiden. ben net weer een beetje bijgekomen. Was aan het werk en ging rond half 12 naar huis. Mijn moeder was hier in huis met dochter (zoals altijd), maar ik kom thuis en dochter weg, moeder weg.......... echt me hele huis staat vol met bloemen :$. Zat me man in de keuken te wachten op me, en bood zijn excuus aan voor alles wat hij heeft gezegd vooral over dit kindje.

En Nuage, je had helemaal gelijk met jouw verhaal!! Hij begon te vertellen en het leek wel of hij had zitten lezen hier.......... (niet dat hij weet waar ik klets of zo) maar het kwam me zo bekend voor!

We hebben het flink uitgepraat, bijgelegd, nog wat gescheld heen en weer. Flink me gevoelens laten gaan, hij ook.

Hij is nu weer werken, maar na het werk komt hij gewoon weer thuis. Wat een opluchting!!

Sorry voor mijn ego bericht :)

6. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Pfff fijn kelly!

Oh ja, ik ging slapen.... bah!

7. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jeskejes, wat fijn dat je moeder zo goed is vandaag!! Joepie! Kaarsje brand al hoor :D.

Nuage, wat een naar verhaal zeg van je schoonmoeder :(, en nog zo jong! Wat is het leven toch oneerlijk soms! Hoop dat ze nog zeker mee mag maken dat ze 1x oma wordt, en misschien wel 2x!!

Liefkleintje, ik hoop dat je snel zo'n mooie test in handen hebt!!

Veerle, succes vanmiddag bij de dokter!

Noorus................. SLAPEN NU!! :D

8. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Owwww Kelly das mooi!!! Wat lief van m. En goed dat jullie gepraat hebben.

Ja Noorus jij ging slapen........ trustuh meis

9. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    dat is heel heftig zeg, nog zo jong en dit moeten beleven, vind het echt erg.

@liefkleintje en veerle: snap wel dat jullie geen witte testen meer willen zien, sterkte meiden en er wordt hier toch nog wel geduimd hoor ;)

@kelly: wat goed dat jullie het uitgepraat hebben, :)

10. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Noorus ga nu slapen!!!!

*gooit schaapjes over t hekje zodat Noorus ze kan telken en in slaap valken*

*1 schaapje, 2 schaapjes, 3 schaapjes.......ZZZZZ*

11. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    hihi zie de schaapjes uit de trein vallen 1 voor 1 :p raampje stond nog open hihi

12. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Oh wat fijn zeg Kelly!!! Ben superblij voor jullie dat het weer goed is en alles uitgesproken is!

13. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    *springt de trein uit en holt achter de schaapjes aan en gooit ze weer 1 voor 1 terug op de trein*

Wist niet dat we schapen in de trein hadden ;) haha

14. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    deze roze speciale trein is van alle markten thuis :D

15. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ow ow ow lach me haast krom met de ambulance broeder hier op de gang!!! Wat er uit komt haha gewoon leuk ontspannen helemaal geweldig! Zo mooi volk!!! Zo wordt t ritje wat aangenamer.

16. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ja deze trein is te vergelijken met de tas van Mary Poppins haha

17. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Meiden, ik denk dat ik morgen naar de bank ga of vanavond om het geld dat ik heb overgemaakt naar die persoon voor dat keukentje om dat terug te laten storten............ Ik hoor helemaal niks meer van d'r....

En ik heb uiteindelijk niet ontvangen waar ik voor betaald heb en zij reageert niet meer of ze wel of niet gaat bellen met TNT....

Wat zal ik als reden opgeven bij de bank? Tips?

18. Bo12

Bo12 Bekend lid

20 mei 2011
    903
    0
    0
    Wat fijn Kelly!! Lief van hem.

Veerle, hier alles oké :)
    Ben mijn lijf aan het negeren en dat helpt aardig ;)

19. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Oh lees ik net op internet dat je zelf overgemaakte boekingen niet terug kan laten halen door de bank.......... helaas

20. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Nee klopt, dat kan je niet terugboeken Kelly. Heb je rechtsbijstand?

Deel Deze Pagina