De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 2!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeskejes, 3 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Hallo meisjes!

Fijn Kelly dat het nu oké is met je man!
    Nuage: heftig van je schoonmoeder! Hoop op een superecho voor jullie!
    Noorus: slapen jij:)
    Jeske: sterkte hè met je moeder!
    Liefkleintje: heel verstandig denk ik dat je wacht, spannend hoor!
    Hier raar gevoel in m'n buik. Blijft beetje vloeien en ook weer lichte kramp. Het het gevoel dat ik toch morgen ongi ga worden. Over klein uurtje naar de dokter, spannend wel...

2. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ja maar alleen voor verkeer :cool:

3. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Spannend Veerle, ben benieuwd wat de dokter zegt.

Jeskejes............ hoe gaat het daar???

Ik moest even komen kijken of er al "nieuws" was............. ben weer bezig met 't behang. Me moeder had vanmorgen al van een nieuwe muur de verf eraf gehaald en ik ben nu bezig om de rest van het behang eraf te halen.........

Kom straks weer neuzen hier

4. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ff snel. Kregen net te horen dat de operatie klaar was. Uurtje ong op de uitslaapkamer.
    Tyd ging gelukkig snel want na ff wat gegeten te hebben werden we geroepen voor gesprek met zaalarts over hoe nu verder waar ma naar toe gaat. No way dat ze terug gaan naar t verzorgingstehuis!! Nu gaan ze gesprek aanvragen met transferverpleegkundige want die had al zon beetje gezegd dat ze terug moest. Dacht t niet he. Zit nu weer aan een Lazy Noon bij D&E jummie...weer een stempel erbij.

5. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ik heb weer iets nieuws :( Net naar wc geweest en er zat wat bloed spotting in mn onderbroek. Nog nooit gehad :$ Fijn hoor mn lichaam heeft elke x wel weer iets anders :( Geen pijl op te trekken.

6. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Jeske, spannend meis!

@ Bo, hier sta ik ook nog steeds in de negeermodus... ;)

@ Kelly, raar dat die vrouw niet meer reageert... :(

7. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jeskejes, fijn dat alles goed is gegaan!! De kaarsjes hebben geholpen :)

Zo muur 2 is ook kaal, alleen nu wel een hele vieze plek op me muur :( ik denk schimmel. stinken dat het doet, daar hoefde ik niet eens voor te bukken (heerlijk hormonen)

Huismeester geprobeerd te bellen........... die zijn natuurlijk al naar huis.
    Morgen maar weer proberen...... hopen dat ze er iets aan gaan doen, ben er wel van geschrokken. Wij dachten altijd dat die slaapkamer (omdat de deur veel dicht zat en er niet geleefd werd, laatste jaar dan) dat het altijd muf was........ maar nu ga ik echt twijfelen of het niet al die tijd door die schimmel plek is gekomen :(:( waar al die tijd (3jaar dat wij hier wonen) behang en verf overheen heeft gezeten...... wij zijn het nu pas aan het opknappen die kamer.

Morgen maar weer bellen, we hebben niet zo'n makkelijke woningbouwvereniging...............

8. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ma is terug op de kamer. De operatie is goed gegaan. En ze is goed wakker geworden. Nu slaapt ze wel maar dat is vd narcose. Een pak v ons hart. Pa en ik zijn meegeweest om dr op te halen stonden we daar met een big smile toen we ma zagen en ze lachte en zwaaide zelfs. Wat een heerlijk mens is ze ook he

9. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Fijn Jeske dat het goed is gegaan met je moeder. Die spotting kan rond ovulatie zijn...
    Hier net terug van huisarts en niets wijzer geworden (had ik zelf wel verwacht), het kan gewoon ongi zijn, dat kan wisselen qua patroon, kan ook innesteling zijn. Lange cyclus is gewoon langer wachten, hoeft niets aangedaan worden. Lekker verder oefenen:) Advies is om pas met 1 week weer te testen, kan best zijn dat ik dan wel zwanger ben en misschien ook niet. Ik denk dat ik er gewoon vanuit ga dat dit m'n ongi geweest is. En dan negeer ik de spanning in buik gewoon, de meer blauwe aderen op m'n borsten, m'n grotere/dikkere tepels, moeheid, ander eetpatroon gewoon:):):) M'n man trekt het alleen slecht, dus denk dat ik gewoon maar lieg over wat ik voel...:)

10. Bo12

Bo12 Bekend lid

20 mei 2011
    903
    0
    0
    @Jeskejes, ovulatiebloeding misschien?
    Fijn dat de operatie goed is gegaan!

@Veerle jammer dat je niet meer weet :(

Ik krijg weer gevoelige borsten...gelukkig is wagon 3 gereserveerd voor me :)

11. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jeskejes, oh wat fijn dat het zo goed is gegaan en dat ze al lachte en zelfs zwaaide naar jullie!!!!!!!!! En vanaf nu gaat het alleen nog maar berg opwaarts he!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Dank je meiden.

Veerle bah nog niks wijzer. En miss wel ff goed voor je mannetje (en jou) om kwaaltjes te negeren wat erg moeilijk is. Blijf duimen.

Bo *check wagon 3* jij ook al ern lijf om te negeren.

Ovulatiebloeding... nog nooit gehad. Ben benieuwd. Trek mn ventje vanaaf weer wagon 11 in.

13. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Debs, drukke nacht gehad? Sprookje, klinkt wel leuker dan spookje:D, hihi. Schrobbelaer is een Brabantse kruidendrank.

Noorus, hoe was het bij jou vannacht? Moet je vanavond ook weer werken?

Veerle, hoe was het bij de dokter? Nog niet echt duidelijkheid dus.

Jeske, hoe is het gegaan met je mama? Fijn dat het vanochtend zo goed met haar ging! En de operatie ook nog eens goed gegaan, wat een goed nieuws!

Kelly, hoe gaat het? Fijn dat het allemaal weer goed is!! Ben echt blij daarom! Je had toch mail gestuurd naar marktplaats? Heb je daar al iets van gehoord?

Rosa, fijn dat de directeur zijn excuses heeft aangeboden!

PCOmama, beterschap! Hopelijk knap je snel weer op!

Liefkleintje, hopelijk snel meer duidelijkheid voor jou!

Evy, hopelijk is je misselijkheid snel over! Ik weet niet wat ze eraan kunnen doen, nog een paar weekjes en dan weten we hopelijk meer.

Waxientje, gefeliciteerd!

Nuage, maandag al! Wat leuk en spannend! Sterkte met je schoonmoeder. Mooie gedachte om te vernoemen!

Mira, inwendige echo en zaadonderzoek hebben we al gehad. Denk dat we onze levensstijl vooral moeten wijzigen. Komt vast allemaal wel goed, we houden de moed erin! Heb je nog wat aan het huishouden gedaan? Zijn je testen nog binnen gekomen.

Als de taart klaar is zal ik een foto posten! Hier is mijn ongi weer flink aanwezig, krampen in mijn buik van hier tot ginter. Zal blij zijn als dat weer voorbij is!

14. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.789
    1.140
    113
    Vrouw
    Hey meiden,

Ben ik weer heel ff!!

Heb het vluchtig gelezen!!

@Amanda, waarom moet jullie levensstijl veranderen denk je??
    Leven jullie zo ongezond of onregelmatig? ;)

@Kelly, wat fijn dat je man weer terug was en zijn excuses heeft aangeboden!! Ik hoop dat zijn gevoel ook goed is bij dit kleintje wat gaat komen!

@Jeske, wat fijn dat de operatie goed gegaan is!! Dat moet een opluchting zijn!!

@Veerle, balen dat je nog geen duidelijkheid hebt! Al was ik hier idd al een beetje bang voor!
    Maar een innestelingsbloeding kan dus een paar dagen duren?? Ik heb tot op heden nog niks gezien vandaag!

Bmm voelt hard aan en zit hoog! Zegt dat nog wat meiden???

15. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Ik had het ook verwacht. Ik ga nu gewoon uit van ongi. En dat van de bmm, dat schijn je dagelijks op vast tijdstip te moeten doen, maar is niet zo betrouwbaar, hoorde ik. Spannend voor je!

16. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Liefkleintje, beide :(, ben nu pas met het eten bezig. Ik zou het niet durven te zeggen wat dat betekent.

17. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Naast het temperaturen, zijn er nog andere manieren om er achter te komen hoe je cyclus in elkaar zit.

Zo kun je bijvoorbeeld zelf je baarmoederhals controleren.

Door met een of twee vinger in je vagina te gaan kun je aan je baarmoedermond voelen waar in de cyclus je je bevind.

Wat moet je doen:

Doe het iedere dag
    Op ongeveer hetzelfde tijdstip
    In de zelfde houding (hoe je ook een tampon inbrengt)
    Met de zelfde vinger(s)
    Ga met je (schone) vinger(s) voorzichtig naar binnen tot je niet verder kunt, dan draai je rondjes en let goed op wat je voelt.
    Wat voel je:

Begin op de 1e dag na je menstruatie, dan is de baarmoedermond hard, het voelt een beetje als het puntje van je neus en steekt een beetje naar buiten. Je baarmoedermond is gesloten.
    Hoe dichter bij de dag van de eisprong hoe opener de baarmoedermond is. De baarmoedermond voelt dan zacht als je oorlel en steekt naar binnen.
    NA de eisprong zal de baarmoedermond weer steeds dichter gaan tot het weer voelt als het puntje van je neus.
    Als je in een schema zet wat je per dag voelt en dit een paar maanden doet kun je een goed inzicht krijgen in je cyclus.

Soms echter voelen vrouwen het niet goed:

Als je al eens bevallen bent kan je baarmoedermond altijd een beetje openstaan.
    Als je lidtekenweefsel op de baarmoedermond hebt kan dit anders aanvoelen.
    Als je er niet goed bij kunt.
    Je kunt, als je per dag opschrijft wat je voelt, ook letten op wat er verder veranderd in je lichaam.

Schrijf per dag op:

Hoe je borsten aanvoelen
    Of je ovulatiepijn voelt (menstruatieachtige kramp rond de eisprong)
    Wat voor structuur het slijm uit je vagina heeft.
    Als je dit allemaal een paar maanden doet kun je er achterkomen wanneer ongeveer je vruchtbare dagen zijn, en zo meer kans hebben om zwanger te raken.

Het is echter geen garantie, meer een richtlijn.

Bij mij is het zo dat als ik ongi ga worden, de bmm weer wat zakt, zachter wordt en weer wat open gaat.
    Bij mijn zwangerschappen bleef hij hoog en hard.

18. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.789
    1.140
    113
    Vrouw
    Thx Rosa, voor het opzoeken!!

Ik doe het niet regelmatig hoor, dat voelen aan mijn bmm!

Heb het een paar keer gedaan rond mijn ei, net na ongi en net ervoor! Ik vond hem altijd vrij zacht aanvoelen. Soms heel hoog en soms heel laag!

Maar zo hard als nu heb ik nog niet eerder gevoeld! Nu kan ik daar natuurlijk niks uit opmaken! Maar toch ;) Hahaha!!!

19. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Nee helaas nog niks van Marktplaats gehoord. zal morgen of maandag denk wel worden (hoop ik..., 3 werkdagen) Ook de verstuurder nog een mail gestuurd maar die gaat echt niet meer reageren :x:x

Had zo'n leuk spenendoekje van Elmo gekocht bij Kruidvat (hadden ze ook een rammelaar van) maar die hebben we net terug gebracht omdat er op het nieuws en in de krant stond dat het een terugroep actie was van die 2 producten............ arm meisje weer verdrietig omdat ze een elmo moest inleveren :(:(

20. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Jeske, wat heerlijk dat de operatie zo goed geslaagd is! Is er al meer duidelijk over hoe nu verder?

@ Veerle, hmmm nog steeds onduidelijk dus. Misschien dat alle signalen die je krijgt toch wat zeggen hoor! Spannend!

@ Liefkleintje, ook voor jou spannend. Zo'n hoge harde baarmoeder voel ik ook op dit moment, maar ik check dat bijna nooit, dus heb geen goed vergelijkingsmateriaal...

@ Amanda, hoe gaan jullie wat gezonder leven dan? Soort plan van aanpak gemaakt? Hier moet ik vannacht weer werken ja (laatste nacht). Het gaat weer iets beter met die cliënt, dus zal waarschijnlijk wat minder naast hem hoeven zitten (gelukkig, want is onwijs vermoeiend..)

Zijn weer even Lost kijken... ;)

Deel Deze Pagina