De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 2!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeskejes, 3 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Hier nog niks bekend over hoe nu verder. Het is wel in werking gezet. Hoop morgen meer te horen. Maar ze gaat no way trug naar t vorige plek. Helaas hadden ze t er al een beetje over dat t moeilijk zal gaan vanwege wachtlijsten. Maar we gebben gesprek aangevraagd met transferverpleegkundige. Waarschijnlijk na t weekend mag ze al weg. Van chifurg morgen zelfs al. Maar hij is ook op de hoogte van onze ontevredenheid hihi. Dus na t weekend waarschijnlijk. Ik ga mn poot zo styf mogelijk houden want als ze trug moet dan weet ik nu al dat bij t minste if geringste ik iemand aanvlieg daar. Want ben helemaal klaar daar en weet nu al dat de verzorging (hygiene) nog slecgter zal zijn dan eerst. Zo ik heb gesproken hihi lucht wel op die frustratie eruit te gooien.

2. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    Kelly wat fijn dat jij en je man het hebben uitgepraat.

Liefkleintje, duim voor je think pink

Noorus, werk ze vannacht heb je dan weekend?

Nuage, wat dubbel voor jullie de blijdschap van eindelijk zwanger zijn en het verdriet dat je schoonmoeder zo jong al zo ziek ik. Hoop zo dat jullie morgen een super echo hebben met een mooi knipperlichtje!

Sorry wel alles gelezen maar niet veel onthouden.

Hier een rustige dag met als en toe krampen wachten rustig af ahum

3. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    jeskejes super dat de operatie gelukt is.
    en inderdaad je poot stijf houden alleen het beste is goed genoeg voor je moeder. Zij en jullie hebben al genoeg te verduren gehad de laatste tijd en een goede revalidatie/zorgplek moet er gewoon voor haar komen dan maar wat langer in het ziekenhuis blijven

4. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Kelly, denk ook niet dat je nog iets van hem/haar zal horen! Ben benieuwd wat ze van marktplaats zeggen. Ah, wat zielig voor je dochter!

Noorus, heb net al tegen manlief gezegd dat ie geen chips mocht halen. En ik wil wat eerder eten en meer groenten. Nu nog even kijken hoe het in de praktijk uitpakt. Fijn dat het weer iets beter gaat met je client. Werkse vanavond en geniet nog even van Lost.

Jeske, gooi het er maar uit hoor! Hopelijk vinden jullie een goede plek voor je moeder, want dat hebben jullie verdiend!!

5. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    ooo dames zet echt rtl4 op haha... sorry hoor maar wat een l*l van een vent zeg!!

6. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere

:$:$:$ idd niet wijs hahaha

7. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Je koekjes zien er goed uit PCOmama!

8. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Int zh kan ze niet blijven. Daar is ze weer te goed voor.

Pcomama ben je toch van mij gewend dat ik niet wys ben ;)

9. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Daaaaaag ladies!

Nou deze dame voelt zich toch echt iets beter, maar manlief en zoonlief liggen op apegapen!

Even bijlezen hoor...

Dit waren de koekjes trouwens, maar pas vanavond gebakken met zoonlief haha
    en ze waren heerlijk!

LK is het al doorgebroken of hoe zit het met je lichaam..pfff wat een rot lichaam haha...ik heb hetzelfde zucht!!

Lieve nuage!!! Uhh rond 50 EN ZWANGER!!! Mijn god zeg! Wat super mooi voor jou.... ik wil je bij deze ook een dikke pakkerd geven en uiteraard feliciteren met dit mooie wonder! Ben zo benieuwd hoe je echo is en dat deze mag blijven plakken en over enkele maanden het wondertje geboren mag worden!!!

LK hahaha, heel stiekem mag je dat best wel hopen hoor...ik heb het ook... inmiddels al mogen vernemen dat er alweer 3 mensen zwanger zijn uit mijn omg. pfff

ok, niemand weet dat wij bezig zijn hoor, alleen mijn zus en schoonmoeder / schoonzus...

Kelly, godzijdank een goed bericht! Manneke weer lekker naar huis en een hut vol bloemen...nou daar weet je een vrouw wel mee te plezieren toch haha...geniet ervan meid...en een beetje begrijpelijk is het wel denk ik... zijn eigen kids die hij graag bij zich wil hebben kan niet...en jullie hebben een tweede op komst...het zal ook wel een rollercoaster voor hem zijn....maar hopelijk kunnen jullie nu verder genieten van het tweede wondertje!

Kelly gewoon teruggaan naar de bank, en zeggen FRAUDE! Klaar en je kan je geld terughalen...

Jeskejes zit jij nou te sjansen met die broeders hahaha

Jeske en spotting joh?! Hmzzz wat kan dat nou weer zijn...

Maar operatie goed gegaan hopelijk... * lees weer even verder, en daar zal vast wel iets staan ;) *

Noorus, kan er nu wel neerzetten hup gaan slapen, maar ik neem aan dat je alweer wakker bent :D

Veerle, wanneer heb je voor het laatst getest eigenlijk? Sorry ben dat even kwijt... en hoelang oefenen jullie eigenlijk al ???

Amanda, ook hier moet ik het levenstijl gaan aanpassen hoor...wij eten slecht en daarnaast werk ik teveel..ben te gestrest etc etc...maar ja dat is gewoon moeilijk om te veranderen ben ik heel eerlijk in...en daarnaast rust is ook niets voor mij! Zucht...ongi gauw over en hup nieuwe ronde echt in!!

zooo alles weer bijgelegen of ja van vandaag uiteraard!

Ik ga even een bak koffie pakken! I know dit is dus het slechte levensstijl van mij...leef van de koffie en red bull :$ en maar klagen dat ik nooit kan slapen whahaha

10. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere

hahaha, jij had ze stiekem al gezien ;)

11. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    PCOmama je koekjes zien er lekker uit. en wat een binky je zoontje!!
    Heb met de bank gebeld en uitgelegd van opgelicht te zijn maar ze kunnen zelf overgeboekte rekeningen niet terug storten dus heb zoals gewoonlijk weer PECH!!!

Morgen weer een bakkie doen bij me ouders, en me ouders gaan misschien naar de kapper met kleindochter zo leuk!!! Zouden ze 14dagen geleden al doen maar toen ging t niet door.... wordt vervolgd :D

12. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    PCOmama, ja heeeeel stiekum:p! Fijn dat het weer wat beter gaat!! Nu snap ik waarom je altijd loopt te stuiteren, komt van al die cafeine!

Wij gaan gewoon weer een poging wagen om wat beter te leven, is ook al de zoveelste keer!

Kelly, dat is klote! Gezellig morgen naar je ouders toe. O jee, gaat de schaar erin?

13. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Kelly dasa balen zeg!!

Ben benieuwd hoe het gaat morgen bij de kapper haha, schreeuwen zal het of dat niet denk je?

Miranda.. uhh ja das mijn stuiter rotzooi...haha.. er zitten dagen bij dat ik daar dus echt alleen op leef...vergeet soms echt te eten pfff... maar ja wordt zo nu en dan goed verzorgd door mijn partner in crime van het werk...maar goed das dan weer uber gezond en trekt mijn lichaam ook niet hoor ;)

14. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Hier naar bedje toe:) Morgen dagje werken en dan WEEKEND!!!
    PCO: lekkere koekjes! Succes morgen in zkh!
    En we zijn vanaf sept bezig, dus nog niet zo lang. Komt wel een keer:) Omdat het lekker vaag/ongi is bij mij heb ik mezelf getrakteerd op Ben&Jerry ijs met chocolade en chips:) Leef normaal vrij gezond, mag af en toe wel eens zondigen:) Slaap lekker voor straks en Debs&Noorus: werkse!
    Meiden: tot morgen!

15. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Wel heel veel :).......

16. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    HAHA Geniet lekker van je ijssie meid!!

Sweet dreams!

17. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Geniet er lekker van Veerle, B&J is zoooo lekker! Slaap lekker meid!

Hoe laat moet je morgen PCOmama?

18. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    ik moet morgen om 11 uur de FM en is wel grappig, want ik zeg tegen zoonlief wil je morgen met mama mee naar het ZH... ja zegt ie waarom mag ik n udan wel mee, want ik mag toch nooit mee! Ik zo nee dat klopt maar je mag morgen lekker thuis blijven bij mama...o hippie zegt ie.. vervolgens kwam de vraag, gaan we dan baby bekijken.. nee schat we gaan kijken of mama een eitje heeft... hij zo een ei? Ik zo ja, en daar moet dan hopelijk een baby inkomen.. o ok, maar hij begrijpt er niets van haha...maar toen gaf hij aan dat hij het wel even ging vragen aan de dokter om het uit te leggen.. ik ja is goed schat! Wat een dotje pff

19. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    PCOmama, ik heb werkelijk geen idee hoe ze zal reageren........ normaal zit ze echt geen 2 sec stil dus ben heel benieuwd (als ze gaan natuurlijk)....

Nou meisjes ik duik ook me bedje in.............. ben dood moe na zo'n slechte nacht als afgelopen nacht kan ik wel een goede nachtrust gebruiken............

Bericht van Marktplaats gehad............ hun kunnen ook niets betekenen helaas. Ik kan naar het juridisch loket voor gratis advies om me geld terug te halen. Waren het nou honderden euro's dan had ik dat wel gedaan, maar ach ik kom over dit bedrag wel heen ;)

Slaap lekker meisjes!

20. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Nee vandaag niet want die ene leuke broeder staat in de nacht :) Mag t misschien niet zeggen maar.... ;) die is wel errug leuk!! :p

Deel Deze Pagina