Hihi, wijs ventje! Ben benieuwd hoe de dokter dat gaat uitleggen. Jammer Kelly! Slaap lekker! Is je mannetje trouwens nog thuisgekomen?
hahaha jeske, dat mag toch!? Ik had laatst ook hoor, tijdens een huisuitzetting van een client van mij...ik moest daar heen om de woning zeg maar af te leveren...mijn god wat was dat een knappe vent zeg haha...als ik niet getrouwd was geweest en lekker single had ik hem denk ik verslonden hahaha.. Amanda, ja TE WIJS! Ik ben ook benieuwd of hij zelf iets gaat zeggen over een ei haha Kelly sweet dreams!
Pcomama mn euro valt net pas wat je bedoelde met sjansen... zeker omdat ik spijkerrokje aan had hihi. Koekjes zien er lekker uit en wat een wijsneus hihi. Succes morgen. Dames sorry heb bijgelezen maar heb slaaaaap. Joh gek he hoe zou dat nou komen En dan moet ik nog de kluswagon in..... We zullen wel ff kijken. Sweet Pink Dreams!
Ja das ook weer zo. Doen die mannen ook haha. Pcomama ja soms he denk ik ook was ik maar..... maar dan kijk ik weer in die ogen van mn ventje en zie ik waar ik zoveel van hou ......... SOEP
Je hebt een super drukke en spannende dag achter de rug! Slaap lekker en klusse mocht je daar nog zin in hebben. Haha, hoe kom je nou weer bij soep?!
hahaha muts! Soep...nou ik moest hierbij nadenken haha.. Ja maar je hebt gelijk hoor....mijn manneke is altijd beter.. ik moet de kluswagon eigenlijk ook in, maar uhh mijn man is ook ziek dus da wordt niet wat! ik hoop dat ze morgen zegt, mooie ei..dus dit weekend mag je! Want anders is deze ronde WEER voor nope geweest...grr maar we gaan van het positieve uit niet waar..
ah ladies, toevallig zie ik dit...vaag, maar ook scary om te zien zeg hier op het forum.... wat vinden jullie hier nou van? Brrrr http://www.zwangerschapspagina.nl/members/44057-albums9096-picture52526.html
Ieeuuww sorry maar idd eng om te zien. Maar wat vreselijk om zo je vruchtje te verliezen en vinden. Volgens mij kletste zij int jan topic waar ik in zat.
Pcomama think pink and think positive girl!!! Ga duimen voor he dat je morgen een mooi ei ziet op de echo.
Ja klopt, ik was er toen geloof ik ook...echt balen, maar wel iewww om te zien toch.. Hup je mandje in jij!! Ik ga ook zo!
boh boh...hier wordt je toch werkelijk BOOS over of niet dan! Sorry heb weer een enorm reactie gegeven..kon het niet laten!!! http://www.zwangerschapspagina.nl/gezondheid/332740-coke-borstvoeding-25.html#post12051692