Hee! Jeske wat fijn dat de ok goed is verlopen! Hopelijk komt ze de nacht ook goed door? Hoe is het met jouw? Sjansen met ambuman..? Die wereld is klein hè... Veerle; nog geen duidelijkheid! Pffff Lk; ook bij jouw nog niet! Hoop het zo voor jullie meiden!! Pco; wat een forums!!! Zeker die laatste! Ik keur niet snel iets af maar dit!!!! Onvoorstelbaar! Je hoeft wat mij betreft geen heilig boontje te worden als new mama.. Maar drugs.. In die situatie... Succes morgen(straks) met de fm! Ene haha je zoontje over eitjes.. Hihi grappig! Noorus; u ook zo verrot? Druk? Hier wel.. Plof nu op de bank neer en hopelijk geen gepiep uit mijn pieper!
Heb ook niet alles doorgelezen, alleen de 1e en laatste pagina, maar kan me helemaal aansluiten bij jouw reactie!
Zo niks slapen hier zeg.. Wat een baan.... Ga het nogmaals proberen.. Ene Amanda.. Jij aan het spoken nu?
Pfff goeiemorgen meiden.... ben blij als ik naar huis kan... verlang zo naar mn bed! En dan inderdaad heerlijk weekend! Jij nog druk debs? @ pcomam, wat een heerlijk koekjes! Maar wat een gruwelijke foto van die miskraam. Sorry hoor, maar daar maak je toch geen foto van of ben ik nou gek?!
Knuffel voor Liefkleintje!!! Vind het zo k#%{+*^] voor je! Veel succes maandag bij de dokter! Werd misselijk van die mk foto, dat ga je hier toch niet posten.... En coke en bv-> dan heb je geen recht om kinderen te krijgen en op te voeden, stelletje gekken!!!
Goedemorgen! Hè liefkleintje! Wat klote zeg!! Echt! Noorus; druk druk.. Bah, verlang ook zo naar mijn bed.. Moet tot 7u dus nog even.. Jij? Veerle; hoe is het bij jouw?
Sorry voor m'n directe uitspraken... Vooral die coke vind ik absurd! Noorus: zware week gehad zeg met werk! En Debs ook al! Gister is m'n schoonzusje trouwens geopereerd, had ik jullie weleens over verteld vlgs mij. Ze hebben die getransplanteerde nier verwijderd en de peg-sonde verwijderd, als het goed is kan ze straks weer kleine beetjes eten, staat nu weer op de lijst voor nieuwe nier, dus doorgaan nu met dialyse. Het is zo'n stoer mens! Ze kan zelf geen kinderen krijgen door haar situatie en ligt ook te vaak in het zkh, dat zou ook niet werken met een kindje. Ik wil haar een keer zo blij gaan maken om een keer te vertellen dat ze tante wordt! De huisarts gister was gewoon realistisch, ik ken haar vrij goed en ze vind het helemaal leuk dat we voor een kindje bezig zijn Grappig hè!
Aah debs, bijna klaar jij! Ik moet officieel tot half 8, maar hoop zo dat mijn collegas van de vroege dienst zo lief zijn mij om 7 uur weg te sturen...
Debs: hier alles hetzelfde, het vloeien is nu echt gestopt. Ik ga dr vanuit in m'n koppie dat ik ongi ben geweest, dus 4e ronde. En kijk hoe ik me over een week voel en dan nog een testje er tegenaan gooien, misschien wel eerder...
Helaas noorus kan ik nooit eerder weg.. Pff kan 1 minuut voor einde dienst gepiept worden.... Hoop het voor je! Slaap lekker voor straks! Spannend Veerle.. Zou fijn zijn als je meer duidelijkheid hebt toch! Werk ze straks! En wat een verhaal van jouw schoonzus! Nier afgestoten? Jeej.. Wat een tegenvaller! Op zijn zwakst uitgedrukt!
En nog veel meer... Sommige mensen zijn niet helemaal goed in elkaar gezet... Succes nog even op werk! Ben je komende dagen vrij? En plezier maken nog???
Liefkleintje ah nee @#%&* balen bah bah. Meid succes maandag en nu ff balen en dan vd week weer die roze bril op. Dikke knuffel. Debs, ik sjanste niet met ambu man. Had al stiekem gekeken. Was mn type niet Maar ik zat netjes bij mama op de kamer hoor. Oi oi zware nacht gehad. Nou slaap lekker.
Veerle beterschap met je schoonzus. Zo te lezen en wat ik me nog kan herinneren is t een taai vrouwke dat knokt.
Noorus jij ook slaap lekker. Zware week achter de rug gehad met je nachtdiensten. Pcomama waar jij wel niet op uitkomt hier op t forum Wat een topic over die coke. Amanda jij was ook nog laat wakker. Heb je nu beetje kunnen slapen?