Veerle dikke knuffel. Wilde iets schrijven en ben t toch kwijt!? Kom ik nog wel.op. Ben ook net wakker he.
uhh debs en Noorus, zeker brak nu hahaha LK balen zeg!!! Veerle wat een stoere sz heb jij inderdaad..wel heftig zeg met die nieren... Ja jeskejes was nog wakker haha, en was aan het snuffelen maar dat sloeg alles zeg bah! Ik heb er oog voor En soms kan ik mij reactie dan niet achterwege laten hahaha zooo school gebeld, kind blijft dus thuis heerlijk zo een vierjarige dan mag dat nog haha temp is gezakt dus ik kan weer invullen!
Heb foto van miskraam maar niet bekeken... Liefkleintje, wat K*t! Veerle, hoe is het bij jou? Om de Think Pink Spirit erin te houden was dit vanmorgen mijn ontbijtje
Goedemorgen! Aangezien het alweer over eten gaat, zal ik even opbiechten wat ik zit te eten.. Lays oven chips. Lekker!! haha.
Elke minuut van de dag dat ik niet misselijk ben, moet ik het er even van nemen hè. Ach ik moet er ook nog van groeien..
Ja dat zei ik ook altijd als excuus maar uhh toen ik op het einde 32 kg was aangekomen vond ik het zo leuk niet meer hahahaha
Dames vraagje. Zou mijn ei nu eindelijk t diepe ingesprongen zijn?? Want ik word niet wyzer van mn temp. Hoop t zo. Zou ik een kortere cyclus hebben. Had gister wat spotting.
spotting? Ok.....das vaag...nee je temp is geen pijl op te trekken meid...die van mij overigens ook niet haha..zie alleen maar stippellijntjes pfff vertrouw vandaag maar op de ferti arts!
Pcomama wou dat ik ook ff lanfs de gyn kon hihi echootje kijken wat mn eitje doet. Meis hoop op klusnieuws voor je.
Fijn!! Ik wil mn bed uit en aankleden maar dat mag niet vd woef weet niet wat t beest heeft maar kruipt helemaal tegen me aan. Gaat bovenop mn buik liggen net zn snoet met niet tegen mn gezicht en maar niet omhoog willen gaan.... raar beest haha
Tot nu toe ben ik nooit zwaarder geweest dan 78 kilo, dus ik hoop dat ik daar nu ook niet overheen ga. Maar ik word wel steeds ouder natuurlijk. Dus ik ben benieuwd. Zeker of ik deze keer ook weer in vorm kom. Zou wel balen als ik deze keer uitgerekt blijf. Maar oven chips is ook niet zo vet als gewone chips gelukkig. Wel heel lekker. Had ik niet verwacht trouwens.
Nou dat zou ik ook graag willen lieverd. Het is je echt van harte gegund. Kan niet meer doen dan hard voor je duimen.
Eet smakelijk allemaal. Hier weinig nieuws geen rode duivels een *** temp kaartje en een nega test dus bleeh. En ik wil ook zwanger zijn!!!