De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 2!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeskejes, 3 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    *Zwaait terug naar Veerle*

Uhm ;) kluswagon nog in?? Nee sla dagje over. Straks heb ik nog een schrale muts :p

2. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Jeske, ik ga over naar de slaapwagon:)

3. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

En die muts moet je wel goed verzorgen buiten kluswagon:)

4. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ik lig al in de slaapwagon. Vriend ligt Topgear te kijken. Heeel miss dat ik nog ff de kluswagon in duik. Want heb weer steken daar. Haha ja muts word goed verzorgd hoor.

Ow wil VVDD erin gooien maar doe maar niet haha beetje teveel info die ik dan krijg.

Dames wanneer gaan we nou uit eten????

5. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Veel plezier nog als je kluswagon nodig hebt...'k Ga de binnenkant van m'n ogen bekijken:)

6. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Trustuh Veerle.

7. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Even nog weer ego tussendoor: heb vanavond nog weer een ovutestje gedaan en hij is nu alweer zover teruggelopen dat ik denk dat mijn ei al geweest is ... wel geklust vanavond. Maar geen idee of dat dan nog op tijd was. Misschien op de valreep. Dus mijn ei was wat vroeger dan ik de laatste maanden gewend was, en ik heb daardoor neit alle kansen benut, maar op zich wel 1 x zeker weten op tijd geklust. Ik doe morgenavond nog wel voor de zekerheid weer een testje, maar ga er vanuit dat ik dus vanaf nu weer op de wachtbank zit. Aangezien de tip van mijn huisarts was niet te snel te stoppen met klussen, denk ik wel dat ik er zondagavond voor de zekerheid ook nog een keertje voor ga...;)

8. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Jeeeh, heb weekend!!

Debs, drukke nacht gehad? Was heel even wakker vannacht, maar ook zo weer weg :). Werkse vanavond!

Noorus, jij ook druk gehad? Geniet lekker van je weekend!

Liefkleintje, wat klote! Dikke kuffel!
    Hier precies hetzelfde!

Veerle, wat heftig voor je schoonzus en voor jullie ook. Weltrusten!

PCOmama, hoe was het vandaag? Je eitjes zijn goed op weg! Gelukkig heb je een leuke schoonmama!

Jeske, alles goed gegaan vandaag? Dat wil ik ook wel, zwanger zijn. Wat fijn dat het zo goed gaat!

Bo, lekker ontbijtje!

Rosa, om half 10 al aan de chips:D? Ach, als het maar gesmaakt heeft!

Angel, van kaartjes heb ik geen verstand, maar hopelijk blijft je ongi weg! Veel plezier vanavond! Lees net dat je ongi bent geworden ^&#*($)_.

Kelly, dat is balen van de auto! Verwarming is wel zo lekker nu.

Toekan, hoe is het met jou?

Waxientje, hebben jullie nog een leuke dag gehad gister? Spannend op het wachtbankje! En liever 1 keer te veel dan te weinig!

Vanavond taartje gebakken, morgen verder afmaken.

9. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    *zwaait terug naar de meisjes*

Hey Toekan, was je er weer eventjes :D Alles goed meid?

Zo ik ben de hele avond al een soort smurf hihi :p. Heb weer een mega koortslip :(, smeer me de hele dag al gek aan vaseline, en jeuken, jeuken, jeuken dat het doet......... en nadat dochter op bed lag heb ik er tandpasta op gedaan. lekker hoor, thee met tandpasta, cola met tandpasta, drop met tandpasta, m&m's met tandpasta :cool:
    Alles smaakt dus naar tandpasta, maar de jeuk is weg!! Nu moet dat ding nog gauw weg gaan. 't brandt af en toe wel lekker hoor hihi.

Duik lekker me bedje in, ben het zat. Ben zo moe........... pppfff al die nachten slecht slapen breekt je op een gegeven moment wel op. dus hoop vannacht voor nacht 2 goed door te kunnen slapen.......

Slaap lekker

10. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Slaap lekker Kelly!

11. Bo12

Bo12 Bekend lid

20 mei 2011
    903
    0
    0
    Liefkleintje had je de laatste lijst gepakt? Nuage staat er nu niet meer op? In mijn onderschrijft zie je de laatste. Weet niet wat je veranderd had? Zit nu op iPad, anders kijk ik morgen wel even.

Truste meiden

12. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Jeske, wat fijn van je mams meis! Ennuh, nu geen plek, maar leek van de week bijna wel zo te zijn... ;) (tja, zo is het wel...) Maar tis niet echt om de hoek voor jou he...

@ Debs, werkse meis!

Hier lekker bedje in, hoop dat ik kan slapen, ben nog niet echt moe...

Trusten meiden!

13. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Rustig avondje hier! Ik ga ook maar een slapen, weltrusten meiden.

14. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Ik ben alweer wakker. Nu na een vage droom over een vakantie naar Curacoa. *gaat weer verder slapen*

15. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Morguh.

Noorus was maar een grapje. Heb je een beetje kunnen slapen?

Hier dezelfde temp al gister. Het is zooooo vaag. Ik weet t niet meer. Ik draai me nog effe om nadat ik gepiest heb.

16. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Amanda heb ook jij nog wat kunnen slapen? Je was vannacht effekes aant spoken

17. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Kan dus niet meer slapen. Ik lig enorm te balen over mn cyclus. Ei dan toch niet geweest?Voor de zoveelste x deze cyclus. Waarom ist niet gewoon duidelijk? Dit is gewoon frustrerend. Wat moet ik nu? Ovutesten is nu te laat denk. Dus dit wordt weer een helswachtbankje. Met 1bil er al op en de andere twijfelt nog.

18. Bo12

Bo12 Bekend lid

20 mei 2011
    903
    0
    0
    Ik ben even kwijt of je al eens bij de huisarts bent geweest Jeskjes? Die onzekerheid is ook vervelend zeg.

19. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Jeske, wat vervelend die onduidelijkheid over je cyclus? Heb je gister nog geklust? Dikke knuffel voor jou!
    Bo: lekker ontbijtje gister:) Heb je ook wat voor mij deze ochtend?

Kunnen jullie het filmpje zien? Weet niet of ik het goed gedaan heb...
    M'n schoonmoeder komt vanmiddag en had dit liedje in m'n hoofd:)

Deel Deze Pagina