En Amanda lopen spoken vannacht... Ga je vandaag verder met de taart voor je vader en vandaag verjaardag toch? Noorus hoop dat je hebt kunnen slapen! PCO-mama: heb gister niet eens meer gereageerd om je fm... (sorry was beetje moe), fijn dat er nog geen ei is, aangezien jullie niet helemaal fit zijn, klusse komende dagen. Liefkleintje: hoop dat je ongi snel minder is, ik had het in dec ook veel heftiger dan normaal en kan best zijn dat het wel raak was en toch mis is gegaan, het schijnt dat het in 50% vd gevallen al voor je ongi misgaat, dus met bevruchting zeg maar. Hoop dat je je kan afleiden komend weekend en alvast veel succes maandag bij de huisarts! Angel: balen van je ongi, heel veel succes in komende ronde! Waxientje: klusse nog dit wkd, en het kan van 1x ook raak zijn... Kelly: hopelijk beter geslapen! Lekker weekend met je gezin! Fijn dat alles weer oké is met je man Nuage: alvast veel succes maandag met je echo! En nog bedankt voor je tip! Ik trek me dat om de dag klussen misschien iets te persoonlijk aan... Moet ik niet doen! Je bedoelde het goed, dat weet ik! Je hebt zelf een hele lange weg moeten gaan! Hoop op een super echo voor jullie! Duimen draaien al Niemand vergeten??? Ben echt een emo-doos de laatste dagen, vind alles zielig... Ook op m'n werk, gister zware werkdag gehad met m'n patiënten. Een vertelde dat ze door dr vader als kind misbruikt was (ik had haar voor de 2e keer en had de vorige keer al alarmbellen opgemerkt...) en een vrouw vertelde dat haar dochter (die nu 37 is) door haar fysio op 13 jarige leeftijd misbruikt is. En daarna nog bij een vrouw van 87 aan huis met spanningsklachten die zich eenzaam voelt en soort van gepest wordt door andere bejaarden in de aanleunflat waar ze woont. Ben blij dat het weekend is! Kan me lekker opladen voor komende week
Hey meiden, Krijg net een app-je van een zwangere vriendin! Haar overbuurvrouw is vorige week bevallen van hun 2e kindje. En nu is de overbuurvrouw gisteren plosteling overleden! Traumaheli is nog gekomen, maar heeft niet mogen baten. Overbuurman kwam t gisteren helemaal overstuur en in tranen vertellen. Ook mijn vriendin zit er helemaal doorheen! Maar ze is zelf 15 wkn zwanger! Ben zo bang dat t bij haar straks mis gaat door de stress! Pff...wat een heftig verhaal! Heb gevraagd of ik haar mag bellen of naar dr toe zal komen.... Dit is toch vreselijk!
Nee kan het niet zien...er komt een lijstje heb de bovenste aangeklikt maar doet het niet. Goooooooooooooooooooooooooi je schoomoeder uit het raam en de ijskast erachteraan?!
Evy hoe was het? Jemig liefkleintje, dát is heftig! Weten ze waardoor het is gekomen? Veerle, klinkt als een heftige dag ja...
Liggen jullie allemaal nog te pitten ofzo.... Lekker is dat Meiden ik heb testdrangggggggggggggggggggggggg........
Veerle je bent te laat voor je testdrang had je vanmorgen gelijk moeten doen, helaas pindakaas. Misschien morgenochtend? Wat houdt je tegen? Oh wacht je bent net ongi geweest, nou dan een ovu test drang? Je hebt je treinbaan weggehaald ik weet net niet meer, hoever ben je?
Veerle, we hebben een verjaardag vandaag. Hopelijk kunnen we morgen schaatsen! Testdrang? Wat let je!
de leidse sleutelgaten - joke stop toch met koken - YouTube Ben alvast aan voorbereiden op Wintersport, is eigenlijk ook soort Carnaval
Roze klustrein (NOD)lijst!* *Februari 2012* 14 feb -> Noorus, 3e ronde, 1e kindje 17 feb -> Gesina, 11e ronde, 1e kindje 21 feb -> Toekan, 4e ronde, 1e kindje 24 feb -> Waxientje, 3e ronde na pauze, 2e kindje 26 feb -> Debs1, 14e ronde, 8e na bbz, 1e kindje 29 feb -> Jeskejes, 15e ronde, 1e kindje *Maart 2012* 1 mrt -> Bo12, 3e ronde (na mk en vmk), 3e kindje 9 mrt-> Liefkleintje, 10e ronde, 1e kindje 9 mrt -> Angel77, 6e ronde, 2e kindje 13 mrt -> Amanda 13, 12e ronde, 1e kindje 17 mrt -> Mira85, 5e ronde (PCOS/lange cyclus), 1e kindje *Datumloos* Veerle31, 4e ronde, 1e kindje PCOmama, 3e rondje, 2e kindje *ZWANGER!* 24 juli -> Kelly1312, 3e ronde, 2e kindje 27 juli -> Jez, 8e ronde, 1e kindje 3 sept -> Rosa5, 2e ronde, 5e kindje 3 sept -> Helena, 2e ronde, 3e kindje 7 sept -> Enjoylife, 5e ronde (1e na vmk), 1e kindje ? sept -> Evy77, 4e ronde, 2e kindje
Het is beetje onduidelijk of het nu ongi was of soort innesteling. Do bij dokter geweest en advies om 1 week te wachten met testen... Heb mn kaartje expres even weggehaald, zit nu op cd 7 met een temp van 37...
Nuage, ik heb alle lijsten bekeken. Maar je staat op allemaal niet? (sorry liefkleintje, jij hebt dus netjes de goede lijst gepakt)
broek met zakken aan de zijkant - YouTube Ik ben nog nooit op wintersport geweest. Als ik een keer ga wil ik nooit meer anders denk ik Ik ben echt dol op après-ski cd's. Vind het echt grappig vaak.