De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 2!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeskejes, 3 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ene.. Wat is een abbo voor dit forum?

2. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    @Mira, wat balen zeg!! Je doet het voor je plezier, maar zo gaat de lol er wel vanaf ;)

@Jeske....fijn dat je moeder best goed was! Snap de zenuwen voor do!! Spannend!!

Hier een warme douche genomen. Normaal heb ik t ijskoud (zeker nu!) als ik uit de douche kom. Nu had ik het bloedheet!!
    Heb net ff getempt....37.9! Das best hoog weer?!

Net nog wat bruin bij het afvegen, verder niks! Wel buikpijn!
    Goh, weer iets nieuws wat mijn lichaam met mij doet!

3. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Uhh Veerle, lekker weer he die onzekerheid..pff ik hoop dat het doorzet dan ben je van de onzekerheid ook af!

Mira, hoeveel kids hebben jullie dan op de scouting?

Enjoylife, ik begrijp dat het af en toe niet meer te houden is ;) maar hopelijk alles goed met je en de beeb!!

Kelly, ja kids zucht haha, kleine monsters!

Jeskejes, idd kan mij niet voorstellen hoe het is zonder de tanden ;) mijn tante, die ik zie als mijn mama, heeft dat ook vaak haha...wat een muts..aan de telefoon en dan zeg ik doe die tanden eens in joh, versta geen klap van je haha

De rest zwaai zwaai...zoonlief ligt weer lekker in bedje, om zeven uur effe gestoeid met hem...hij stond er helemaal van te kijken..Hij doet dat normaal altijd met papa, maar nu een keer met mij en was verbaasd dat izjn mama dat ook kan ;) Uiteindelijk kroop hij lekker in mijn 'holletje' en snurkte gauw naar dromenland... ja we hebben een kind dat praktisch altijd in ons bed in slaap valt ;)

4. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    hihi dat wordt nog wat als beeb nr. 2 zich aankondigd. Lekker met z'n viertjes in bed

5. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.327
    44
    48
    Tilburg
    Mira, welke scoutinggroep zit je? En bij welke speltak? Ik heb ook een aantal jaar op scouting gezeten, maar dat was toen ik nog in Amersfoort woonde.

Jeske, fijn dat het beter gaat met je mama!

Debs, je kan je op dit topic abonneren, dan krijg je automatisch een mailtje als er een reactie wordt geplaatst.

Veerle, geen idee wat het kan zijn.

Hihi, heb vanavond een abonnement genomen op de Donald Duck voor manlief:D. Het eerste wat hij doet als hij bij mijn ouders is de Duck pakken, maar zij hebben het abo stop gezet.

6. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Hoi hoi! Was ik eindelijk bijgelezen, moet ik alweer gaan. Jongste is aan het huilen boven dus ik ga maar met hem op mijn bed liggen.
    Zie jullie morgen wel weer. Fijne avond!:)

7. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ja we moeten een groter bed kopen whahaha, maar de baby mag van Joaquin op zijn kamer slapen dus dat is dan wel weer lief...volgens zijn zegge krijgt hij een broertje ne een zusje! owkee... en een zusje wilde hij wel, maar dan moest ze wel rekening houden dat haar poppen kapot gingen?!!?! Waar hij dat nou weer van heeft...

8. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Slaap lekker Rosa, hoop dat je jongste ook lekker gaat slapen!

9. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Donald duck had mijn man het ook van de week over ;)

10. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.327
    44
    48
    Tilburg
    Wat een boefje, PCOmama!

Slaap lekker Rosa!

11. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    PCOmama, bijdehand mannetje ;). Dat wordt nog wat als je er een meisje bij krijgt met hetzelfde karakter hihi.

Hier geen donald duck man :D

12. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ja hij is veel te wijs! Maar goed, dat geeft ook enorme hylarische dingen hoor... wat een joch is het ook..

Twee weken geleden moest ik toch naar het ZH toe..

Zegt ie zomaar vorige week, mama heb jij al een baby in de buik? Ik zo, nee schat dat duurt nog wel eventjes en misschien komt het wel nooit niet. Het zou echt een wondertje zijn dan schat. Ok mama, maar je de dokter ging toch in jouw buik kijken? Ja dat klopt schat, maar er was nog geen baby. Ok mama en dat wondertje komt wel mama, want ik ben er ook :D

Gosh....dan wemel je wel even weg haha.... hij keek er ook zo lief bij toen hij dat zei...

13. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ach gos, lekker ventje pcomama
    Rosa welterusten.
    Amanda, donald duck leuk hoor.

Hier op bed met chago mannetje grrrr mis mn bank nu wel. Had ik m daar naar toe verbannen.

14. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Debs gelukkig is de pijn minder.

Dames ik ga proberen te slapen. Benieuwd wat mn temp doet.

Owja Veerle, grrr vrouwenlichamen..... denk je t een beetje te kennen trekken ze weer wat nieuws uit de kast.

15. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Debs, wat fijn dat de pijn minder wordt...... nu moet het nog eens helemaal over gaan en weggaan he die pijn!!

Weltrusten Jeskejes.......... en hoezo mis je je bank? Verkocht??

Wij gaan nog even ons spelletje wordfeud afmaken (zo verslavend hihi) en dan lekker slapen, morgen is het weer vroeg dag voor manlief.
    Weltrusten!!

16. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.327
    44
    48
    Tilburg
    Ahh, wat lief, PCOmama!

Weltrusten Jeske!

Mijn mannetje heeft vannacht op de bank geslapen en ik moet eerlijk bekennen dat ik heerlijk heb geslapen.

17. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere

Hahaha, ik lig zo vaak op de bank te ronken! Heerlijk! ;)

18. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.327
    44
    48
    Tilburg
    Toen we net ons huis hadden gekocht, hadden we een giga grote en diepe bank, konden met z'n 2en langs mekaar liggen! Daar sliepen we toen ook vaker op dan op bed.

19. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    We zijn voor de bouwvak begonnen met een aanbouw en door de situatie komen we niet tot afwerken. Bank staat bij mn ouders

20. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Wordfeud verslaafd??? Hier ook whaha.....It is I... voor wie met mij wilt wordfeuden.

Deel Deze Pagina