Bo, zijn in juli/aug bij gyn geweest. Alles goed. In april trug als t nog niet raak is. Veerle leuk filmpje hihi schoonmoeders.... Niet geklust te moe gister. Idd heftige dag gister gehad met die verhalen en dat je emo bwnt. Meis opladen en genieten van je weekend. Wat lees ik nou?? Heb je testdrang?? Oei oei.... en ook nog skidrang. Morgen zijn t nog maar 10 nachtjes slapen. Sow nu snap ik je testdrang... hoge temp. Liefkleintje ja dat is zeker vreselijk en erg heftig. Kryg er kippenvel van.
Möhre-20 centimeter(Remix) - YouTube heel fout deze! Is zooooo leuk Bo! Maar ik ga voor het skien, dit is een leuke bijzaak
Olaf Henning - Cowboy und Indianer - YouTube Deze nog en dan houd ik op... Ik vind de Duitse versie supertoll!!! De NL versie vind ik maar niks... En idd Jeske: fijn dat alles goed is, maar dr is nog geen beebje in je buik. Dus in principe heb dr geen REET aan! (Sorry voor taalgebruik, ben nogal recalcitrant laatste dagen...)
haha leuk Veerle. Jeskejes, wat een zangkunsten...haha Ook een leuke gebroeders ko-ik heb een toeter op mn waterscooter - YouTube
Kan ik ook kan ik ook Donderdag gaan we weer van start En ja word er beetje simpel van. Alles goed maar zwanger worden lukt niet en dan zakt de moed in mn schoenen.
Die bovenste ga ik de helemaal af luisteren Jeskejes, dan heb ik echt een leuke dag. Word ik erg vrolijk van Die 2e ken ik niet, maar het stukje dans wat ik zag was wel erg grappig dus die ga ik ook ff helemaal kijken
Dit is een leuk begin van een mooie dag Is mooi weer buiten! Moet alleen echt even boodschappen doen... Ga boterkoek bakken (wederom, viel in de smaak de vorige keer...) en stampot maken voor schoonmama. Ze komen niet zo lang (wonen in Friesland) en als m'n schoonzus naar huis mag brengen ze dr naar huis toe (ze woont in de buurt van Leiden) en dan komen ze naar Utreg toe
Bo het vliegerlied word hier al lang gedraaid met carnaval en is zo mooi. Heel cafe dat mee danst haha en owja meebleren ook!!
Oei oei oei ik vind t zo gezellig met jullie dat ik de tyd vergeten ben. Moet eigenlijk om 11 uur bij de winkel zijn oei oei. Hoop dat pa m al open heeft. Dames ik ga weer ff rennen en vliegen.....
Hihi wat heeeerlijk wakker worden zo! Ik hou er ook van al die gekkigheid! En wintersport natuurlijk! @ Jeske, werkse! @ Veerle, wat een heftige verhalen zeg... Kan idd erg bijblijven en wat met je doen... @ Liefkleintje, wat een vreselijk nieuws zeg! Weten ze al wat de reden van haar overlijden is?! Hier vanmorgen zonder wekker om 5:55 wakker geworden (maan scheen in m'n gezicht) Meteen maar getempt. Afgelopen dagen elke keer smiddags gedaan dus temp was hoog, maar nu nog steeds blijkbaar