De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 2!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeskejes, 3 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo12

Bo12 Bekend lid

20 mei 2011
    903
    0
    0
    Ik heb bij mij dag 5 eruit gehaald. Was toen al uit bed geweest voor ik ging tempen en was een stuk hoger. Er stond wel een wit stipje, maar zo is mijn kaartje mooier ;) (waar je al niet blij mee kan worden)

2. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Mornging ladies,

LK wat een verhaal zeg! Pfff sterkte gewenst!

Evy hoe was je echo???

Veerle, gewoon testen morgen haha, het zal toch wat zijn toch...of wanneer mag je eigenlijk van de HA?

Jeskejes, jij bent a.s. week dus een paar dagen van de bodem verdwenen i.v.m. de carnaval? En jij echt een vaag temp kaartje deze keer he...

Noorus jij een heel mooi kaartje, het zou toch wat zijn op valentijnsdag! Ik duim voor je mee meid!!!

De rest sorry alweer vergeten, ben nog erg moe moet ik je zeggen...we zijn nog niet fit hier...zoonlief is ook snotverkouden, manlief ontstoken oog erbij hahaha...

Hier verder geen plannen voor het weekend, zijn moe en blijven dus lekker binnen onder een warme deken!

3. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    hahaha wij manipuleren de FF haha...ik heb dat ook gedaan met dat watery afscheiding snap ergeen bal van en volgens ff was ik vruchtbaar pff gek ding...volgens de echo nog niet hoor ;)

4. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Noorus mooi tempkaartje meis.

Pcomama lekker rustig aan doen vant weekend. En ik zal gewoon hier posten hoor met carnaval. Heb ze hier al gewaarschuwd hihi.

5. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Bo, haha inderdaad blij om een mooi tempkaartje (stipjes wel/niet laten staan), tis toch wat... (zijn we nu hopeloos?! ;))

@ PCOmama, beterschap voor je mannen! Lekker binnen blijven, heerlijk! :) Geniet ervan!

Hier pas net op, moet wel even rennen dus ga mezelf een trap onder m'n kont geven...

6. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Jeske, wat een onduidelijkheid! Heb nog wel kunnen slapen, kom net het bed uitgerold. Werkse meis!

Veerle, ik krijg 4 filmpjes te zien. Ga vandaag verder, morgen is de verjaardag. Wat een verhalen, daar zou ik ook emo van worden. Misschien een kalender ophangen zodat je de dagen kan wegstrepen? Jammie, boterkoek:D!

Liefkleintje,pfff wat heftig! Veel sterkte voor je vriendin!

Bo, veel plezier vandaag!

7. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Amanda, jij hield het date-lijstje bij toch!? Ging het om alle vrijdagen en zaterdagen in maart en april?!

8. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
  9. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Goedemorgen Amanda fijn dat je nog geslapen hebt.

Ja vaag gedoe bij mij he. En dan is er niks te vinden waar dat aan ligt. Vreemd......

10. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Zoowww, weer gerend :D

11. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Amanda, onderstaande avonden kan ik:
    - 10 maart
    - 17 maart
    - 24 maart (maar moet ik wel gezond eten, want volgende dag run van 12 km ;))
    - 30 maart
    - 31 maart
    - 6 april
    - 7 april
    - 14 april
    - 21 april
    Wil jij het in de lijst zetten?!

12. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Zo meiden, meld me eigen eventjes....

Heb goed geslapen vannacht :D, gisteravond was ik een soort van smurf geworden hihi. Ik had me lip ingesmeerd met (blauwe) tandpasta.... jeuk is vele malen minder, uitgedroogd en er zitten al blaasjes op dus hij gaat alweer helen!! Wel vanmorgen een ontzettende dikke lip :(, zie er echt niet uit, ik moest er gewoon om huilen toen ik in de spiegel keek.
    Straks weer tandpasta smeren, ga toch de deur niet meer uit. Laat die stomme koortslip maar snel verdwijnen!! :x

PCOmama, beterschap jullie alle 3!!

Liefkleintje, jeetje wat een verhaal zeg :$

Leuk, die filmpjes. Ik vind apres ski muziek altijd erg gezellig :D

Sorry wel gelezen maar meer niks onthouden............ ohja

Evy, hoe was je echo??

Ga even me meisje op bed gooien want ze wordt vervelend, tijd voor slaap dus ;)

13. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Ik heb het lijstje aangepast, Noorus. Zal vanavond een nieuwe link neerzetten.

14. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Hoi dames.
    Ik heb niks te melden maar meld mij toch maar even.;)

Liefkleintje wat een vreselijk naar bericht.
    Ik snap jouw bezorgdheid om jouw vriendin. Maar je kan behoorlijk wat stress en verdriet verdragen als je zwanger bent hoor. Toch hoop ik dat je haar wat kan steunen. Was ze erg close met de overbuurvrouw?

15. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    ....

16. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    :d:d:d:d

17. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Mama heeft een flinke terugval nu. Ze braakt al de hele dag en de temp was 38.5. Ze wachten nu ff af hoe t gaat. Ze maken nu nog geen ct scan of longfoto maar dat kan nog wel gemaakt worden. Ze is goed wekbaar maar valt daarna weer in slasp. Ook praat ze nu niet meer. Pa kwam erbij en die schrok behoorlijk. Hij is goed opgevangn en hij vroeg of ze mij wilden bellen. Vanmorgen hadden ze express niet gebeld omdat ze nog niet veel konden doen en zodat pa niet halsoverkop (overstuur) gereden zou komen. Ik heb gelijk doorgegeven dat IK nu 1e contactpersoon wil zijn omdat ik er iets rustiger onder ben.
    Wanneer houd de ellende nu eindelijk op? Ik heb nu nog een bestelling om er doorheen te knallen en dan ga ik naar t zh. Voor ma maar ook pa

18. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Jeetje meis, wat &#*(@$_! Doe je rustig aan op weg naar het ziekenhuis?! Sterkte!

19. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Mn neefje (lees kerel van 188) rijdt

20. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011