Ovulatietest van vandaag nog weer lichter dan gister...dus zit ik nu echt zeker weten op de wachtbank. pfff, dit ei was me wel ietsje te snel af! Geen goed gevoel over. ZOU kunnen, maar kleine kans.
Jeske: dat klinkt niet goed! Veel sterkte vandaag! En fijn dat je neef je rijd. Idd wanneer houd dit een keer op??? Dikke knuff voor jou! Xxx
Jeskejes, dikke knuffel meid!! Zo de auto staat weer gemaakt voor de deur, was weer lekker warm in de auto
Je heb watery aangegeven en dat groene geeft aan dat je vruchtbaar bent. Dank je meiden. Neurochirurg Zou om 5uur komen. Maar we zitten nog te wachten. Mama is nu iets wakkerder maar reageert minimaal
Je hebt als afscheiding watery ingevuld en FF ziet dit als vruchtbaar vandaar je groene kleur Meiden: ik kon me niet inhouden en heb getest->negatief met een Sensitest dipstick. M'n lijf voelt zo anders en m'n temp blijft hoog, snap er gewoon niks van... Als m'n temp nu eens zakt naar 36.5 en m'n borsten en dan vooral tepels eens normaal gaan doen, ze doen vanaf vandaag zeer en word gewoon gek (valt mee hoor...) Ik weet dat je je dingen kan inbeelden, maar dit vind ik gewoon gek... Dat hele zwanger zijn maakt me niet meer uit, heb zin om lekker te gaan stappen, bij wijze van, lekker cocktailtje drinken in de stad Denk dat ik dat maar gewoon lekker ga doen Of iig een wijntje, heb zin in een borrel
Nee is een andere die dienst heeft. Ow meis wat een onduidelijkheid. Nou dat wijntje gewoon pakken. Kan geen kwaad hoor en je mag best ff genieten hoor. Stomme vrouwenlichamen.
Aha, nou gelukkig is de kluswagon gereserveerd voor vanavond Veerle, wat een onzekerheid hè... De eerste pizza staat hier in de oven...mjammie
Goedzo Bo! Eetse en plezier vanavond met je man Schoonouders komen dr aan, was uitgelopen in het zkh, denk dat m'n schoonzus nog niet naar huis mag... De boterkoek staat op me te wachten en de boerenkool ook Die onzekerheid is idd killing... Komt allemaal wel goed en neem lekker een drankje vanavond!!! Knuffels! En jullie zijn lief!
Jeskejes bah meid wat naar dat jouw moeder nu weer een terugval heeft. Ik heb gelijk een paar kaarsjes hier aangestoken. (Geen idee of jij gelovig bent maar ik wel, dus ik heb een gebed voor jouw moeder gedaan.)
Chirurg nog niet geweest. Had net een spoed ok. Kon wel 8uur worden. Rosa dank je. Ja heb net zelf ook kaarsjes in de kapel aangestoken en een weesgegroetje gedaan en gebedje.
Nope ze is nog niet geweest. Ze had een spoed ok. Had rond 8 uur verwacht. We vinden wel dat ze iets wakkerder wordt en iets beter reageert.
Jeske, even snel vanuit de auto een hele dikke knuffel voor Jou! Wat Klote van je mams, dit hadden we niet afgesproken! sterkte daar! Veerle, wat is een vrouwenlichaam toch een rotding! weg met die tepels, of schiet op met positieve test! Hier nog steeds in negeer-modus, Bleh...