Helaas kan ik geen Wordfeud spelen op mijn telefoon. Ik ga naar bed! Slaap lekker meiden, ik zie jullie morgenavond wel weer!
probeerde nog een keer uit te nodigen maar tel zeg reeds uitgenodigd. misschien komt het nog? Ik ben lovinkan
Hi Meiden! Lag om 21:30 in bed en sliep ook al, werd wakker en heb pijn in de onderbuik, branderig gevoel en gevoel te plassen maar er komt weinig... Vlgs mij heb ik een beginnende blaasontsteking??? Nooit gehad... Ben dr weer even uit, is dr nog iemand? Ik doe wordfeut op de Ipad
Ik ben er nog. Had ook niet anders verwacht he hihi. He bah Veerle niet fijn joh hoop niet dat t blaasonsteking is. das echt niet fijn
Heb net een vitC1000mg bruistablet genomen, heb een paar vriendinnen die dit vaak hebben en ze nemen dit dan en cranberry-caps (maar die heb ik niet...) Dacht dat jij vroeg op je nest lag???
Ja klopt lig al in mn nest. Maar klaarwakker. Beetje aant malen en piekeren. Cranberry hoor er vaker over dat dat dan goed is. Hoop dat die bruistablet ook helpt.
T moet niet gekker worden met ons topic Nog 2 posts en we zitten al op 100 berichten. En dat in een middag en avond
En Liefkleintje: bedankt voor je reactie, heel eerlijk van je! Had gewoon zo'n goed gevoel deze ronde, stom hè... En laat die ongi dat volledig doorbreken dan zou ik me net wat prettiger voelen