Hey ben ik weer. Dames heerlijk gekletst. Goed zo. Ook hier voel ik me op mn plek. Voor de 2 spookjes van vannacht een hele dikke knuffel!!!! Tis allemaal wat en niet niks. En die beebjes..... die zijn in de maak dames die zijn in de maak. Ga zo hard duimen.
Whieee hebben weer ff gebruik gemaakt vd kluswagon Dit eitje laat ik echt niet gaan. Dames dit wordt een beebje hoop t zo ben t bietje beu aant worden
Goedemorgen. Misschien dat deze nieuwe klustrein jullie meer geluk gaat brengen. Want hoe gezellig de vorige trein ook was, volgens mij heeft hij weinig zwangeren opgeleverd. Tijd voor nieuw roze!
Nou meis, laten we het hopen toch! Ik heb ook een goed gevoel over deze ronde, maar ik moet echt mijn levenswijze snel gaan aanpassen hahaha... ik ben overdag moeskapot..maar ga door...en dan in de nacht kan ik niet slapen, want dan ben ik weer over mijn slaap heen. Manlief brengt zo dadelijk zoonlief naar school..heb ontbijtje gemaakt, kind aangekleed en zit nou sesamstraat te kijken...ik heb dus piekfijn mijn bedje aangezet zodat ie loeiheet wordt...iedereen de deur uit...compagnon mail gestuurd met de tekst KOM NIET! IK SLAAP! Dusss die moet voldoende weten lijkt mij.... en dan even een paar uur erbij pakken, maximaal tot 12 uur...moet genoeg zijn voor vandaag en vanavond vroeg mijn bed in! Zo wil ik de hele week gaan doen....gaat het mij lukken? Ik weet het niet....
Rosa ja heel veel zwangeren erbij hebben we helaas nog niet. Wordt wel weer eens tijd. Pcomama..... ik denk wel dat dat duidelijk is aan je compagnon haha.
Goedemorgen dames!!! Scouting: Bedankt voor de reacties dames. Het begint idd beetje op een deeltijdbaan te lijken... Maar goed, als we alles goed op orde hebben zal het wel weer wat rustiger worden (hoop ik...)! PCOmama: Hebben 17 kinderen en af en toe komen er wat kinderen kijken of ze op scouting willen, drukke groep omdat de helft van de kids nog nooit op scouting heeft gezeten, dus de manier van werken niet kent (discipline is iets dat deze kinderen dan ook niet kennen en lekker de andere kids daarin meetrekken ). Zeker als je dan op een weekend of kamp gaat zijn 3 personen als leiding echt te weinig voor deze groep!!! Voor Amanda: Zit in Berkel, niet in Tilburg zelf Rosa: Ben het met je eens dat er best wat meer zwangere dames bij zouden mogen komen... Binnenkort komen er weer wat dames bij. IK WEET HET ZEKER Temp was vanmorgen 36,20 dus na het ziek zijn weer terug naar normaal Nu wachten op ei (want die heb ik vast nog niet gekregen, daar is mijn temp nog te laag voor ). Gisteren ovutesten besteld, dus hoop dat die snel binnen zijn en dan kan ik ook daarmee gaan testen
Goedemorgen meiden! Hier redelijke nacht gehad, we gingen iets wat te laat slapen hihi door die verslavende wordfeut hihi Maar ja net een kwartier wakker (dochter ook) dus kom de dag denk wel weer door En ik ben ook voor meer zwangere in deze trein!!
Goedemorgen meiden! Hier is het bloedverlies gestopt! Alleen gistermiddag een beetje helderrood en nu, bij het afvegen, soms een heel klein beetje roze/bruin slijm. Ik vind het allemaal erg vaag moet ik zeggen! Ik moet straks naar de sportschool, vreselijk!! Moet onder begeleiding van de fysio gaan sporten. Omdat ik spit heb gehad, moeten mijn rugspieren nu sterker worden. Moet minimaal 3x per week sporten. Zooooo geen zin in! Bah!
Dat je een mail krijgt als er gereageerd is PCOmama, wat lief dat je zoontje dat zei. Kids vragen er hier ook vaak naar, omdat ze de eerste mk weten. Jeskjes, nu jouw temp zo omlaag is en morgen omhoog zou je vandaag je eisprong hebben (snap ik het dan?) Veerle een blaasontsteking zou niet zo fijn zijn...even laten controleren! Hoe is het verder, nog bloed verloren? Liefkleintje, je temp blijft mooi hoog. Ik werd om 4u wakker om te plassen. Moet ik dan tempen? Nu om 7u gedaan (omdat ik het steeds om die tijd wil doen). Ik heb steeds zo'n vaag gevoel in mijn onderbuik...waar dat nou weer van is.
Zo ik ga TNT maar weer eens bellen, kijken of ze vandaag wel werken........... en of ze mijn deels verloren pakketje al gevonden hebben........
Nou ben dus en me geld kwijt, en het keukentje is volgens TNT verkeerd ingepakt en verzonden. Het postkantoor had het pakket nooit zo mogen aannemen. Maar voor mij kunnen ze niks doen omdat ik "maar" de ontvanger ben IK BAAL ALS EEN STEKKER!!!
Hey Jez hoe is het met jou? En ja het is zeker koud. Ik had vanochtend weer wat doms hoor, ik had mijn haar gewassen. (gisteravond te lui) En wou dus met mijn half natte haar mijn auto gaan krabben. Dat was dus al bevroren nog voor ik 1 ruit gekrabd had. Nu een beetje hoofdpijn.. Goh..
Volgens de verstuurder in vuilniszakken goed ingepakt met tape. Ik verstuur wel dingen in vuilniszakken en flink tape erom heen en is ook nog nooit wat van gezegd. En 't deeltje wat ik binnen heb gekregen zat ook echt wel goed ingepakt. Vind het alleen vaag dat er wel op de bon stond dat er zoveel gewicht in zat............. en dat er bij niemand dan een lampje gaat branden dat het dan zo licht is als je het moet bezorgen maar ja...... ik ben 't gewoon kwijt