Ff snel... Liefkleintje, succes op de sportschool en die zin komt er vanzelf wel. Ik heb t zelfde probleem. En wie weet he zitten we straks samen op een fiets ofzo hihi Kelly bleh das @#%&* van je keukentje. Bo nu is mijn tempkaartje niet zo goed om van te leren. Maar t kan best zijn dat mn ei vannacht geweest is. Rest ff straks kijken. Moet rennen en vliegen.
*bukken........... aan de kant........ Jeskejes komt aan rennen en vliegen* Ach, ik ga wel weer overnieuw sparen en dan koop ik over een aantal maandjes weer een keukentje maar dan misschien wel gewoon in een winkel en anders ergens waar ik hem zelf op kan halen!!
IK ZIT! Heej lieve meiden! Eerst eens even bijlezen @ Veerle, balen van je ongi meis Kan me voorstellen dat het toch even zeer doet (is gewoon nooit leuk) Oeeh lees later dat het maar weinig was Ik had deze maand helaas ook een lange aanloop @ Liefkleintje, wie weet is het een innestellingsbloeding ja (hoewel ik wel meestal hoor dat dat meer roze is) maar je temp is nog mooi hoog, dus wie weet! @ Amanda, jeeetje nu pas jouw ongi! Ik had toch wel heel erg de hoop dat het weg zou blijven @ Allyouneedislove, was het het kijken waard?! (kijk ik mss vandaag nog uitzending gemist) @ Jeske, hoe gingen je nieuwe schetsen!? Spannend donderdag hoor! En jeeej, beebje in de maak! @ Mail, volgens mij zag ik alleen die van Mira voorbij komen? @ Angel, onze kaartjes lijken een beetje op elkaar (ik zit wel boven die coverlijn ook, maar niet heel hoog) @ Mira, het dunt aardig uit bij jullie scouting! @ Abo op trein, doe wel zonder mailnotificatie, anders wordt mijn mailbox gek @ PCOmama, wat een hartverwarmende woorden van jouw donder! Ennuh wat een klus joh, succes nog even! @ Jez, haai! @ Kelly, jeetje wat ^&*@%^#$ zeg!!! Zooowwww bijgelezen en weekend nu! Heerlijk
Scouting: Oow meiden ik moet even van me af schrijven hierover hoor!!! Het leidingteam van onze speltak dunt idd erg uit bij onze groep... Hebben nu alleen nog 1 medeleiding, manlief en ik over We hopen nu op een aantal oudste leden die volgend jaar leiding mogen gaan geven (bij ons moet je 18 jaar zijn en als je van buiten onze groep komt een VOG inleveren, moest ik bijvoorbeeld ). Dus we spreken alle leiding en niet-leiding (bestuur/oudste leden) aan om te kijken of ze ons uit de brand kunnen helpen op zaterdagen dat we 1 of 2 personen van de vast leiding missen. Onze medeleiding heeft ook aangegeven dat ze haar vriend gaat vragen (die draait zelf dezelfde leeftijdsgroep in zijn eigen woonplaats, dus is bekend met de leeftijdsgroep, maar daar zijn ze wat strikter in de aanpak vanuit scouting NL). Als we alle 3 niet kunnen, dan draaien we gewoon niet en dan laten we de ouders ook echt weten dat dit door leidingtekort is. Een programma waarbij je in meer dan 3 groepjes wil gaan lopen kan gewoon niet. Fietsen naar een lokatie kan eigenlijk nmiet meer (hebben normaal 1 leiding voorop, 1 leiding achteraan, kids er tussenin en 2 leiding die de weg afzetten zodat we erdoor kunnen en niet of nauwelijks moeten stoppen). Nu zal dat afzetten door 1 persoon gedaan moeten worden, maar dat kan eigenlijk niet, want je hebt 2 richtingen op een weg die beide afgesloten moeten worden!!! Dus dan hebben we ook iemand extra nodig... Voor een leidingteam is 3 eigenlijk te weinig!!! Neem nu volgend seizoen (2012-2013): Als ik zwanger raak, zal ik toch een aantal maanden uit de roulatie zijn (zwangerschapsverlof zullen we maar zeggen...), dan hebben ze dus iedere zaterdag een extra leiding nodig!!! Manlief is door alle gezeik ook gaan twijfelen wat hij wil als leiding (zijn goed recht natuurlijk, dit is zijn 8e jaar als leiding van deze groep, dus te begrijpen dat je eens wat anders wil). Waarschijnlijk gaan we volgend jaar op zaterdagochtend draaien. Dit is voor zowel ons 3 als leiding beter en mss kunnen we dan wat jongere leden overhalen om 's middags en 's avonds te gaan werken en toch in de ochtend leiding te komen geven bij ons... Pfff, zie het even niet meer zitten!!! Komende vergadering aangeven bij de rest van de speltakken en het bestuur hoe het ervoor staat bij ons en dan hopen dat ze begrijpen dat het menens is bij ons en we NU hulp nodig hebben!!!
Kelly: Thanks! Voelde goed om even alles hier te schrijven... Mensen die de situatie kennen, weten dan nu wel meteen wie ik ben, maar dat boeit me niet (foto's staan ook online, dus dat konden ze zonder dit verhaal ook wel uitvinden ). Zit er zo ontzettend mee!!! Manlief is niet echt een regeltype dus mijn medeleiding en ik hebben nu alle administratieve taken en regeldingen verdeeld tussen ons twee. Zij werkt fulltime, volgt een opleiding, heeft ook nog een sociaal leven naast alles van scouting, een vriend die niet dichtbij woont... Vind het ook zo erg voor haar! Die werkt zich nog een keer over de kop door dit gezeik met leiding die opeens wil stoppen!!! Morgenavond bespreking met leidingteam, 1 persoon van bestuur en 1 leiding van een andere speltak. Daar hoop ik een heleboel vragen en ongerustheid kwijt te kunnen... Dus vandaag en morgen is het nog even overleven en dan hopelijk woensdag een beter gevoel... Maar goed, nu iets anders. Heb de cd Hitzone 60 op staan en vergeet mijn zorgen (hopelijk) bij het "IKEA-liedje" *Home, home, hooooohohome, home is where I'm in love with youuuuououuu!*
Mira wat vervelend joh dat alles op jullie neer komt. Tegenwoordig zijn de vrijwilligers dun gezaaid hè?
hahaha lig in een deuk hier. Dochter krijgt d'r zin niet en dan wordt ze boos! Gaat ze hysterisch schreeuwen/krijsen/huilen op de grond liggen, en dan weet ze dat ik dat niet accepteer en moet ze in de gang verder huilen enzo. Dat duurt nu al 5min (een record overigens) en ze moet er zelfs af en toe van hoesten hihi dus het gaat nu toch echt wel zeer doen in het strotje
Bo: Idd, je komt slecht aan vrijwilligers tegenwoordig en met het imago dat Scouting ook nog eens heeft (suffe mensen in gekleurde blousjes die alleen in de natuur rondlopen, bij het kampvuur zitten en in tentjes slapen) helpt natuurlijk ook niet mee. Ik was als kind ook echt anti-scouting, maar inmiddels helemaal om (manlief heeft sinds zijn tiende bij Scouting gezeten, dus groot deel van zijn leven ) en zelf leiding. Zou nooit meer anders willen!!! Wat je allemaal meemaakt als leiding (rare of grappige dingen tijdens het draaien met de kids maar ook onderling zoals een 'verrijkingsweekend voor leiding' zoals Scouting NL het aanprijsd wat gewoon 1 heel erg groot zuip- en feestweekend is ) is gewoon super gaaf! Maar goed, ik kan toch in mijn eentje zo'n imago niet veranderen
Ik denk dat ik toch ongi ga worden Had voor het sporten een tampon in gedaan, daar zat roze/bruin aan! Bij het afvegen niks, maar krijg wel steeds meer krampen Als het doorzet ga ik de huisarts bellen en een afspraak maken voor maandag! Pff!
Dames ff klagen hoor Donderdag de operatie, zoals ik al aangaf, vind t echt eng en ben bang. Ik ben nu al vanaf half 11 bezig met graveren en tis zooo veel. Kom er haast niet doorheen. Ik ben moe, verdrietig, boos, accu laat niet meer op, slaap haast niet. Weet t gewoon niet meer. Nu ook heb hoofdpijn en slaap. Denken gaat haast niet meer. T liefst duik ik mn bed in en kom er pas over een paar maanden eruit. Ben er gewoon helemaal klaar mee. Tante en vriend zeggen je bent sterk en knap van je en je trekt t wel. Ja weet ik en doe mn best en voor de buitenwereld zet ik dat masker op en doe of ik sterk ben, maar van binnen ben ik radeloos. Ook omdat ik een hele dag bij mn vader zit die weer zo stil is. Ik voel gewoon de negativiteit en dat trekt mij helemaal leeg. Voor een anders ist makkelijker om ff je gedachten te verzetten, mij lukt t niet want ik voel te veel (lang leve hooggevoeligheid ) en ik kan er niet ff bij vandaan. En dan ook nog een ei dat waarschijnlijk vannacht gesprongen is. Pff klote cyclus, dat die eens een x gewoon t zelfde is en niet opeens van heel lang naar heel kort gaat. Ik weet dus echt niet of ik ooit wel zwanger zal raken. Hoop is heeeel ver te zoeken. Met ma duurt t nu al 15 weken en weet niet hoelang we nog moeten gaan. Ik wil mama terug, weer echt praten en knuffelen. Mis dr zo erg, vooral op de momenten dat ik er helemaal door heen zit. Hoe moet ik mijn leven nu doorkomen zonder haar? Ik ben zelf een wrak dat bij minste of geringste in de put zit. Morgen luxopuncture behandeling, hoop dat die wat verlchting geeft.
Mira das idd kl*te met de scouting ik hoop dat jullie snel versterking erbij krijgen en dat je er toch nog plezier in houd. Liefkleintje he gadsie, maar je temp is nog mooi hoog, blijf hoop voor je houden meis.
Mira oh meid wat een verhaal van de scouting-drama. Ik zou toch proberen een beroep te doen op de ouders. Met dat voorbeeld wat je noemde over dat fietsen ed. Ik zou als ouder er zeker aan meewerken dat mijn kind veilig van a naar b komt. En dan Dus meefietsen en de weg versperren. En ik heb echt een hekel aan fietsen. Maar ik zou omwille van mijn kinderen dus wel bereid zijn om her en der wat hulp in te zetten. Ik kan mij niet voorstellen dat andere ouders dit niet zouden doen. Jeskejes, het is dat je zo ver weg woont anders zou ik je met alle liefde komen helpen. Denk eraan dat je jezelf niet voorbij hobbelt en in een burn out oid. terecht komt. Want dan kan je straks helemaal niks meer. En niet denken dat gebeurt mij niet, want dat dacht ik ook. Liefkleintje, ik blijf stiekem een beetje hopen op een innestelingsbloeding. Gezien je dipje en daarna weer hogere temp, zou het in theorie wel kunnen. Maar dan moet je temp wel zo blijven en niet teveel bloed verliezen.
Rosa: We hebben bij de ouders al kenbaar gemaakt dat ze stoppen per volgend jaar (hebben we afgesproken met die 2, dus we zeggen tegen de ouders nog niks over dat ze stoppen en we maar met 3 zijn op dit moment. Eerst moet het bestuur en overige leiding het weten ), maar we vragen wel vaker iets aan de ouders, dus als dat nodig is doen we dat toch. Ik het geval van fietsen moet een ouder de hele tijd aanwezig zijn en veel ouders willen dat niet (er zijn nog steeds een aantal ouders die schijnbaar denken dat wij de zaterdagvariant van een KDV/BSO zijn, die zien we echt de kinderen afleveren en weer wegrijden!!!) of niet kunnen. Komt wel goed, denk ik, maar zo voelt het nog niet Maar bedankt voor je tip, ik zal het met mijn medeleiding bespreken!
Mira ik zou net als Rosa zeker helpen als kinderen door weinig leiding ergens niet heen kunnen. Jeetje joh Jeskejes. Ik weet niet zo goed wat te zeggen om je beter te laten voelen. Even een digi knuffel...
Zooo mijn dutje is over! Schrok net zwetend en wel wakker.. pff Mira, wel balen zeg dat er voor schouting zoveel druk kan worden gelegd op je prive leven zeg maar. Nooit erachter gezocht..ben ook een bevertje en kabouter geweest ow en daarna een gids geloof ik... Ik hoop dat jullie snel de oplossing hebben gevonden voor al deze problematie! Kelly toch, hup je kindje gaan knuffelen hahaha... knap hoor 5 min al in de gang..das hier nog nooit voorgekomen geloof ik Jeskejes als ik idd bij je in de buurt had gewoon, wasa ik aan komen waaien om je te helpen. Is er niemand anders die je evt. kan bijstaan? Liefkleintje...nee we wachten af...hoeveel CD zit je nu dan? De rest alweer vergeten sorry!!
Ooow en wij maar denken hahaha Zoo lunch op, thee naast mij neer en gaan met die banaan! Kan max twee uurtjes, dan mijn zoon ophalen en vanavond VROEG naar bed!
Ik heb net besloten dat ik lekker lasagna ga maken!!! Heb ik wel verdiend na al dat gedoe (dacht net bijna de site van onze Scoutinggroep om zeep te hebben geholpen na een stukje geschreven te hebben, bleek achteraf dat ik het niet was maar waarschijnlijk een technisch probleem of een aanval via internet *Pfoe!*). Dus mag ik wel iets dat eigenlijk niet zo goed is als je wil afvallen Lekker wat groente erdoor, dat maakt het al iets beter Kelly: Fijn dat ze nu lekker slaapt Hopelijk nog even, dan kan jij ook je gang gaan Hier nog opruimen. Mannetje van de wasmachine komt vanavond weer om mijn filmpjes te bekijken en daarna hopelijk iets aan dat ding te doen, want ik word er gek van! Wil gewoon was in de machine kunnen stoppen, wasmiddel erbij, programma kiezen, aanzetten en kunnen wachten!!!