Ja ik heb lekker lui op de bank gehangen wat tv gekeken...... heerlijk even NIKS!! Zo'n ochtend spelen breekt je wel op hoor hihi Nu nog ffies strijken Mira, hoop dat je wasmachine nu eens gemaakt gaat worden!!! Enneh, lekker lasagne met groenten!!
wauw meiden, wat zijn jullie super snel gegaan dit weekend. Dit wordt een hele klus om bij te lezen hoor, hier gaan we @noorus: enkel zaterdagvoormiddag een misselijk-vrije moment gehad, voor de rest heb ik de indruk dat het alleen maar erger en erger wordt, de verkoudheid is bijna over, gelukkig @rosa: oei idd te enthousiast geweest, hopelijk is hij er al goed van bekomen, hoe groot ben je dan? @amanda: het is niet dat ik honger heb hoor, het is meer dat ik me eventjes beter voel nadat ik iets eet @bo: als je zo twijfelt zou ik misschien toch even m'n bloed laten trekken, daar zien ze toch wel al iets meer @pcomama: heb nog leuke filmpjes gezien, hele toffe aankondiging hier twee x getest met laatste ovutesten van sensitest en deze reageerden héél snel @toekan: heb op jullie foto gestemd hoor ... Sorry meiden ik geef het op, zat nog steeds op het oude topic, maar ik kom gewoon niet bij. Hier gaat alles wel ok, de misselijkheid neemt wel nogal toe, wordt ook steeds heviger, hoop zo dat ik mijn wc niet moet knuffelen. Voor de rest moe en vrijdag m'n 1e echo, wel een beetje zenuwen hoor. Weet iemand of Veerle al weer een testje gewaagd heeft?
@Evy, spannend de 1e echo!! Lekker van genieten!! @Jeske, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.....vindt het zo erg voor je!!! Ik hoop zo dat het snel beter gaat met je moeder!! Maar jij moet denk ik nu eerst aan jezelf denken! Zo gaat het met jou straks ook nog verkeerd!! Meis, doe rustig aan!!! En wat betreft je ei.....jullie hadden toch al 2x geknuffeld?? Dan zit je toch helemaal goed als je ei geweest is? @Rosa, ik heb alleen gister een heel klein beetje bloedverlies gehad. (aan mijn wc-papiertje) Daarna nog wat roze/bruin.....vandaag ook! Maar het zit mij niet lekker Ik heb ook krampen.....en ondanks dat ik weet dat dat erbij kan horen, heb ik zo mijn twijfels! Haha! Ik ben even naar het centrum geweest om sportkleren te kopen! Ik ben er klaar voor!
Spannend Evy, je 1e echo!! Jeskejes, denk je een beetje heel erg veel aan je zelf nu!!! Dat gaat niet goed hoor, en wat Rosa al zei een Burn-out wil je echt niet. Mijn moeder heeft hem gehad en dat was een HEL!! Liefkleintje, that's the spirit Dochter is inmiddels weer wakker, en heeft weer een gezellig humeur! Dus dat slaapje heeft d'r goed gedaan
Liefkleintje ren ze Ivy spannend zeg je eerste echo.... Kelly kijk een slaapje doet wonderen, had ik ook al ondervonden vandaag... Ik heb dus niet getempt vandaag, want das waardeloos haha.. niet geslapen vannacht...erg koud gehad..dus waarschijnlijk had ik een aantal graden min getempt Ben bijna klaar weer met 1 dossier JAHOE!! Het is toch wat! Ben toch wel happy met software haha
@bo en liefkleintje: hoop dat ik inderdaad kan genieten, maar weet nu al dat ik die dag superzenuwachtig zal zijn @kelly: bedankt, mijn dochter gaat soms met een beter humeur slapen dan ze nadien wakker wordt, dat is minder leuk
Thnx dames en ja ik hou me in de gaten. Burn-out heb ik al eens tegen aan gezeten. Geen pretje. Merk wel dat ik er tegen aan hik. Maar morgen weer ontspanningsbehandeling. Ik maak nu medailles af en de rest is voor morgen..... denk. 1geluk zit in een heerlijke bureaustoel. Muziekje aan en gaan.
Ai al 2uur niks gepost hier?? Wat doet er op? Haha..... Nou dames niet opeens gaan.kletsen.nu.ik naar t zh ben. Tot vanaaf maar weer.
Hier weer aantallen euros armer Wat is dat toch altijd met de IKEA?! (was ik even geweest met broer van vriend ) @ Mira, wat rot van het uitdunnen van de leiding zeg! Hoop dat jullie snel enthousiaste vervangers vinden! Jammer dat de vrijwilligers zo dun bezaaid zijn, terwijl scouting juist helemaal niet suf is! @ Liefkleintje, hoop zo dat het wegblijft @ Jeske, ik snap dat het zon angstig moment gaat worden voor jullie allemaal! Hoop gauw dat je de rust vind om wat meer aan jezelf te denken meis! *knuffel* Als ei vannacht wel gesprongen is, hebben jullie grote kans raak geschoten te hebben! @ Evy, plezier bij de echo meis! Sorry dat ik de rest vergeten ben Ben hier zelf nogal van slag Gisteravond op mn werk waren we erg bezorgd over één van mijn cliënten. HAP is erbij geweest, bleek luchtweginfectie te hebben. Daar heb ik nog medicatie voor gehaald bij het ziekenhuis. Werd ik vanmiddag gebeld door een collega dat hij met sprongen achteruit gaat De huisarts gaf aan dat hij morgen misschien al niet eens haalt. Aangeboden ieder moment oproepbaar te zijn voor collegas (ook voor het bijstaan van de nachtdienst, want die is alleen). Ben zo blij gisteravond nog even met die man gelachen te hebben en hem een aai over zijn bol te hebben gegeven
Ai Noorus das ook akelig. Wel fijn dat je gister nog zon fijn contact met m had. Is dan een fijne herinnering he. Ondanks dat t een client is toch sterkte.
Jee Noorus, klinkt heftig!!! Fijn dat je dat contact gisteren nog even gehad hebt, maar dat maakt het niet minder erg! Veel sterkte!! @Jeske, zou op zich natuurlijk lekker zijn.....een kortere cyclus! En jullie hebben toch ook al geklust? Dan is er hooooop!!! Hier net uit de douche! Heb nog steeds buikpijn (onder mijn navel) maar geen rood/roze of bruin meer gezien! Laat het please wegblijven!!! Fysio wilde mij vanmorgen kraken, dus ik vroeg of dat ook mag als je evt zwanger bent. Zegt hij: mag ik je feliciteren? Uhm: Nee!! Maar voor het geval dat.... Hij gaf wel aan dat de kans op bekkeninstabiliteit redelijk groot is door mijn slechte rug! Daar gaan we dus ook voor trainen nu! @Veerle, hoe is het met jou???? Heeft het bloedverlies bij jou doorgezet??
Hoi meiden, Ik ben er ook weer! Veerle, sorry heb nooit een blaasontsteking gehad. Je hebt lekker lopen spoken vannacht met Jeske en PCOspoekie! Hopelijk heb je een beetje kunnen slapen. Jeske, nog een spookerd! Ik hoop het voor je meis! Je woont niet zo heel ver hier vandaan, als ik iets voor je kan doen, laat het maar weten! Dikke knuffel. PCOmama en nog 1! Je bent hier nog steeds aardig . Houden ze het thuis ook nog met je uit? Wat een hoop werk heb je liggen, hopelijk schiet het een beetje op! Mira, ah oke! Lijkt me aan de ene kant wel leuk om er weer mee te beginnen, maar qua werk komt het niet echt uit. Op welke dagen is het nu dan? Liefkleintje, spannend hoor! Hopelijk was het echt van een innesteling! Toch ongi? Ik hoop het echt niet voor je! Kelly, ben benieuwd of je de TNT te pakken heb gekregen. Ow, wat %^#$&^*(&!Ga je nog wel contact opnemen met de verkoper? Ow, lees het al! Wat klote zeg! Noorus, ook weer in the trein! Ikea is heeeeel slecht voor de portemonee! Oehm das pittig, sterkte ermee! Evy, oeh nog maar een paar nachtjes, spannend! Wij hebben vandaag eindelijk de uitslag gehad van manlief. Die was helaas hetzelfde als de vorige keer: Hij heeft 0,63 miljoen (normaal geloof ik rond de 20 miljoen) zaadjes en opzich is het allemaal goed bewegelijk. Worden nu doorgestuurd naar een fertiliteitsarts. Ga me daar maar eens op inlezen en even kijken hoe en wat.
Noorus wat moeilijk joh. Liefkleintje wat fijn dat het bloeden gestopt lijkt te zijn. Amanda, fijn dat ze je kunnen helpen. Hoewel je natuurlijk liever een andere uitslag gehad had.
Amanda: Jammer van de uitslag van je man. Hopelijk kan je snel bij fertiliteit terecht!!! We draaien nu op zaterdagmiddag. Vanaf volgend jaar gaan we waarschijnlijk op zaterdagochtend draaien, dan heb je nog iets aan je dag
Noorus, pppfff..... wat heftig. Jullie zullen het wel meer mee maken denk ik? Zou niks voor mijn zijn...... Enneh wat heb je gekocht bij IKEA?? Amanda, hoop dat ze je snel "verder" kunnen helpen!! Jeskejes, we waren allemaal stil zodat jij gewoon kon werken PCOmama, slaap je al??????? Liefkleintje, naar van je "buikpijn" hoop dat het voor een goed doel is, en anders snel die duidelijkheid!!
Hallo lieve meisjes Liefkleintje: hoop op roze voor je! Duim-duim-duim Noorus: wat naar van je client, goed dat je nog geweest bent! Evy: spannend vrijdag de echo! Jeske: dikke knuffel voor jou! 2x geklust kan echt wel voldoende zijn! Amanda: jammer vd uitslag van je man:x Hoop dat je snel terrecht kan bij de fert. arts Rest vergeten sorry... @Hier: nog licht bloedverlies, anders dan normaal, is helder rood soms wat bruin/oud en ook soort doorzichtig vocht (weet niet hoe ik het anders moet zeggen) Ik werk in een klein gezondheidscentrum en ben voor 8u even naar binnen gelopen en gevraagd of m'n urine gecheckt kon worden. Was geen blaasontsteking, vroeg assistente aan me: kan het zijn dat je .... bent? Wij naar achteren in de behandelkamer (er komen daar ook patiënten van mij in de praktijk en 't is een klein dorp...), ze had m'n urine niet meer, dus even opnieuw plassen(had net daarvoor thee naar binnen gewerkt...) test is negatief, ze gaf wel aan dat dit geen gevoelige testen zijn. Het kan zijn dat ongi nog doorbreekt, kan ook nog zw zijn. Ze adviseerde om als het bloedverlies gaat stoppen ik met een paar dgn opnieuw test (als m'n temp hoog blijft) en als daar niets uitkomt contact opnemen met m'n eigen huisarts. Ze had het er ook nog over dat het een bbz zou kunnen zijn door dat bloedverlies... Blllllllleeeee, laat me maar gewoon ongi worden, dit is ook niks M'n temp is niet gedaald trouwens, weer 0,1 omhoog. Hadden jullie dat al gezien???
Veerle, wat een onzekerheid en wat een info BBZ misschien hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Ik had je temp gezien blijft mooi hoog. Misschien morgen een K2v5 proberen? Of een bloedtest bij je huisarts? Liefkleintje, hoop zo dat het een voorteken van een zwangerschap zal zijn. Jeskejes, er staat een leger paraat voor je ei en misschien wel een alcohol vrije carnaval voor jou. Probeer je daar maar eens uit te praten als je normaal vooraan staat. Ben benieuwd naar je smoes mocht het zover zijn. Amanda, hopelijk kan de fer.arts jullie snel helpen Mira, succes met de scouting zou mn buik er ook van vol hebben als alles op mij terrecht zou komen. Hier wachtend op mn ongi denk einde van deze week en dan hopend op een mooie cyclus met ditto temp.