Worden jullie ook zo gek van het wachten? Ik anders wel! de tijd gaat zo ongelofelijk langzaam.. Ik let op elk pijntje in mijn lichaam. jullie ook?
ja zeker, hier nog 2 dagen tot testen en kon het niet laten vandaag een test te doen...nega. Maar het lichaam is een raar iets.
ooow ja echt verschrikkelijk zo lang wachten! ik moet nog zeker een week pff. Waarschijnlijk heb je te vroeg getest, hoop dat je over een paar dagen een posi test in je handen hebt!
Ik mag dinsdag testen... ik word helemaal gestoooord. Ik let op alle pijntjes... en uitblijven van pijntjes (zie mijn topic) - borsten doen geen pijn - heb wel steekjes, zondag zat ik tegen het plafond aan van de steken in mijn onderbuik - af en toe zeurende menstruatie-achtige pijnen, die heb ik normaal pas 1 dag voordat ik ongesteld moet worden dinsdag dus nog 5 nachtjes slapen.. ik probeer de vroegtesters niet meer te doen.. ben te bang voor teleurstelling.
@elsje - ik snap helemaal wat je bedoelt! de uitblijvende pijntjes had ik nu even niet aan gedacht maar inderdaad daar let ik ook op. Ik denk ook steeds van ik heb dit niet maar andere wel.. aah nou dan zou het wel niet zo zijn, of toch wel? ik maak mezelf wel heel erg gek zo. vroege test zou ik ook niet doen, als het nega is dan is dat idd een grote teleurstelling! Laat je het dinsdag wel weten? ben benieuwddd! zal duimen voor je.
Ik zeg ook elke maand nee ik test niet vroeg, maar helaas tot zover nog niet gelukt. Ik zie het wel, denk dat ik gewoon ongie ga worden, heb namelijk met een vroege test getest waarmee je 6 dagen voor nod kan testen, maar zelf nu 2 dagen ervoor negatief.
@ Marja Poortman- wat vervelend nou! geef de hoop nog niet op.. wie weet heb je alleen nog niet zoveel HCG aangemaakt en test je over een paar dagen hartstikke positief.
@Lovieyou ja joh... je bent je overal bewust van... vermoeiend en ik laat het zeker weten. @Marja Poortman.. dat had ik dus de vorige keer ook... vreselijk teleurstellend. Maar inderdaad wat lovieyou zegt... misschien nog even wachten. We duimen allemaal mee met en voor elkaar
@Behappy jammergenoeg spreek ik nog niet uit ervaring maar dat zegt geloof ik op zich nog niks. Pas bloed verstoort je gemoed (en die verzin ik ter plekke)... Hopen dat het een van de verschijnselen is. Elsje
@ behappy - Ik heb gelezen dat dat er een beetje bij hoort dat ongi gevoel. Omdat je baarmoeder aan het oprekken is geloof ik. Spreek ook helaas nog niet uit ervaring.. hopelijk komen we er snel achter hihi vind het zo spannend maar moet nog een week wachten.
lovieyou en elsje, bedankt ja ik weet dat het nog kan, maar het is ook mijn eigen schuld he moet ik maar niet te vroeg testen. Behappy, ik heb elke maand vanaf mijn eisprong tot aan mijn nod krampen en zwaar ongiegevoel, dus ik weet hoe vervelend dat kan zijn.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd 'hoe erg' jullie die pijnen dan voelen. Ik voel ook iets maar het doet niet pijn, het lijkt gewoon gevoelig. Vanochtend had ik wel krampen alsof ik diarree kreeg ofzo.. maar dat was echt maar een paar minutjes en toen was het weer weg. voor de rest af en toe een steekje, lijken wel kleine stroomschokjes.. voelt heel raar allemaal. Herkenbaar? of.. is het bij jullie in ergere mate?
Ja herkenbaar. Tussen o jeetje ik moet poepen (sorry) en echte menstruatiekramp in.... beetje zeurderig. Die steekjes... ook gehad en telkens als ik in de auto zit, krijg ik nu last van steekjes in mijn liezen... ben er helemaal niet de hele dag mee bezig, echt niet (duh)
ja gek is dat, werd er gewoon wakker van van dit gevoel.. nog niet eerder zo gehad. zou dit de innesteling geweest kunnen zijn? Steekjes in mijn liezen heb ik niet.. voelt dat ook als van die stroomschokjes? bij mij is alles gewoon gevoelig verder geen pijn ofzo.
Heeel herkenbaar! Ik ben sinds aantal weken gestopt met de pil, maar ik heb zo'n last van mijn lichaam. Het kan ontpillen zijn, maar het kan ook zwangerschap zijn. Mijn NOD is 17 december!! Dus moet nog ruim een week wachten... En wil er niet te veel mee bezig zijn, want straks wordt je schijnzwanger of lukt het helemaal niet en ben je teleurgesteld. Maar kan nergens anders meer aan denken haha!
Ja,..hier ook nog 1...nog 11 dagen wachten, maar ik denk dat het hem niet wordt..want ik voel me nog heel goed, geen enkele symptonen
Hoi meiden, Ik zit nu om 05:45 op de bank omdat ik wakker werd van dezelfde buikklachten die jullie noemen. Vandaag is dag 11 van mijn cyclus. Ik heb deze klachten nooit eerder gehad. Vraag me af wat het is?