Ideaal dan haha. Hier was ik wel een aardige drinker. Maar kan er nu niet goed meer tegen. Maar bier of wijn gaat er wel in. La Chouffe wel eens op? Aparte biersmaak maar wij houden er wel van.
Laatste tijd drink ik wel eens Jupiler en Korenwolf vind ik ook lekker met een zomerdag La Chouffe heb ik vast wel een keer op, waar smaakt dat naar?
Jep das met die kabouter! 1zon fles met zn 2 en tis al feest bij mij. Heeft een koriander en lichte hopsmaak.
Aha! Heb ik wel eens kado gegeven, denk ik! Nu zelf maar eens proberen dan Ben hier in de stad ook wel eens naar bokbierfestival geweest, is leuk! Maar wel erug druk...
Lastige met vaak alcohol drinken lijkt me dat ze je zwangerschap zo snel door hebben. In de vriendengroep ook een meisje. Drinkt ALTIJD en nu al een paar weken niet. Het is wachten op het moment dat we het horen
Ja is vaak erg druk dan. Das jammer. Paar jaar gelee was er in La Roche een bierfestival. Dus hup wij weekend ernaartoe.... wat bleek..... wast een tentje dat bij de start en finish stond van een loopwedstrijd whaha geen bier gezien.
Bo dat is zo ja. Ik kreeg met carnaval al de vraag... ben je zwanger? Uh nee. Maar je drinkt niet! Ja en? Ik drink niet omdat ik naar mn ma kan als ik wil. Owww oke. Zo afgewimpelt. Maar ik weet zeker dat t rond gegaan is haha
Jeske: Jeej! Dan zie ik je/jullie vanavond Dan maak ik manlief straks blij dat ik toch mee ga Maar 1 kaartje kopen he?! De andere kan je bij ons voor een tientje krijgen, scheelt jullie ook weer een paar euro Ik zal straks even overleggen met manlief hoe laat wij bij de Mezz zijn (we worden waarschijnlijk opgehaald, dus afhankelijk van de BOB en dat horen we pas vandaag, dus als dat tijdens Scouting is, kan ik pas ergens na het avondeten het hier pas laten weten... Of op FB kan ook als je dat wil ). Pilletje 2 van Provera is gisteren erin gegaan... Voel/merk vanalles, maar weet niet of het van de Provera is of niet. Heb namelijk het idee dat mijn buik wat opgezetter is, soms van die duizelingen (gisteren laat gehad), krampjes en steekjes in mijn buik, af en toe misselijk, in bed last van mijn maag/maagzuur, enz... Ach, als het maar werkt toch Hoe gaat het verder met iedereen vandaag? Nog mensen aan het werken? Oowja, ik weet al weer iets... Rosa: Veel plezier vandaag, geniet van je cadeautje
Idd Bo, is hier ook een issue, met oud&nieuw dronk ik niet veel en wilde ik thee, iedereen keek??? Moment daarop versprak m'n man zich en nu weet heel die groep (8 meiden) dat we 'bezig' zijn.... Maar ze hadden het toch al in de gaten, weet je, ik ben 31 jr en heb 5,5 jaar een relatie met een vent die nu 40 is en z'n kinderwens nooit onder stoelen of banken geschoven heeft. Dus, ach, lekker interessant. Hierdoor weet ik nu wel dat een goede vriendin van mij ook bezig is. Maar ze mag het niet delen, wil haar vriend niet. Nu weten wij het wel en hij kon laatst ook al z'n frustratie wbt zwanger worden eruit gooien (ze zijn nu ruim 10 mnd bezig) Maar kan me geen r..t schelen, ze vragen er ook niet echt naar verder. En anders lekker boeien! Ze weten niet van onze issue hoor! Gaat ze lekker niks aan. Als we in de MMM zouden komen dan ga ik het sommige wel vertellen, denk ik. Zo, ga even de stad in, kadootje kopen voor een vriendin, heb vanavond een verjaardag en een ander vriendinnetje komt bij me eten vanaaf. Is van die groep van 8 Knuffels!
Mira, gaan jullie saampjes iets doen met Jeske? Heb het niet helemaal meegekregen... Jij, ook een fijne dag! Spannende hè de meds?!?! Wij zijn gister gestart met de ZI, vind het ook spannend dat we er nu alles aan kunnen doen (voor ons doen dan), geen telleurstelling meer dat 'het' niet lukt enzo! Heel fijn
Goedemorgen, Jeskejes, inderdaad dat stukje van Bert Visscher met bloemschikken hahaha. Rosa, veel kijk plezier vandaag! PCOmama, gefeliciteerd!!!! uh............... drank was dat?? Laatste keer dat ik gedronken heb was vrijdag 15 december 2006 (richting scheiding) 2 flessen pure bessen op Lag een brief van de deurwaarder dat er aankomende maandag "boodschappen" werden gedaan in huis (zijn spullen waren weg), en hij wilde in het huis blijven wonen (ik zou eruit gaan, met mijn spullen, oftewel de verdeelde spullen) Uiteindelijk alles goed gekomen hoor, maar sindsdien geen druppel meer gedronken.......
Mira ff snel want ben aan de late kant haha. Ik laat vanmiddag weten of we dat kaartje besteld hebben. Anders pb ik je wel met mn telefoinnummer. Is miss nog t makkelijkst. Ah doe t gelijk wel. Kijk maar haha.
Veerle: Jeske en ik gaan beide naar een optreden van de WC Experience, een dialect-band uit West-Brabant. Wij hebben nog 1 kaartje over (manlief heeft 2 gratis kaarten gewonnen ) en zij hadden nog geen kaarten. Dus ze kan nu 1 kaart via ons regelen en de andere doet ze zelf
Jeske: Heb je nummer gevonden, zal je zo even sms sturen, dan heb je mijn nummer ook en kunnen we via sms afspreken of je komt en hoe laat we daar zijn (want bellen gaat vandaag niet vanwege Scouting ).
Morning ladies, Rosa alvast gefeliciteerd meid en geniet van de echo vandaag! Yeahh Jes je ei komt hahaha..... Bo het kan idd een innestelingsdip zijn ben benieuwd!! Ja drinken, gelukkig doe ik dat niet dus ik hoef mij nooit te verontschuldigen haha, echter valt het bij mij op omdat ik niet meer rook dan Amanda, het is goed gegaan bij mij....en inderdaad wezen shoppen...ben altijd gauw klaar hoor, nieuwe schoenen gehaald welke in de aanbieding waren bij Miss sixty en bij de winkel superstar gekocht...altijd leuk daaro! Ik moet voorlopig nog op de dinsdag/donderdag naar Elst, maar ga maandag met de instelling bellen in Almere...ik heb een leidinggevende leren kennen via ZP en zij gaf aan zodra ik gevestigd was in Almere ik haar moest bellen..dus wie weet is dat een mooie ingang voor mij.... Have a nice day ladies...wij gaan zo eerst naar K3 en dan bekijken of we al welkom zijn bij de nieuwe aanwinst in onze familie...