De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 3!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amanda13, 15 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    geen tijd om bij te lezen. Ik kom gewoon een grote *ZWAAI!* posten, zodat ik dit topic weer weet te vinden!:p

dus bij deze: *ZWAAI ZWAAI!*:D:D

2. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Wij zijn er vandoor voor vandaag! Prettige en zonnige dag allemaal vandaag :D

3. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ik zwaai ook ff ben aan de late kant. Overbuurman vroeg hoe t met ma gaat. Snel douchen werken mama werken uit eten en WC!!!!

4. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Pco have fun!
    En denk dat wi vannacht gesprongen ia. I hope ao.
    ou er dan vrijdag iets te zien zijn op eventuele echo? Iets van innesteling of wat? Leek om de bocht opgepast haha

5. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ow reken me weer rijk. Waar is die negeeeknop als je m nodig hebt?

6. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Zwaai terug Toekan!
    Ben net de stad ingeweest, kado gekocht voor vriendin.
    En mezelf verwent met een super-coole D&G zonnebril:D:D:D

7. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Kijk Veerle goed zo. Op tyd jezelf ff verwennen.

Ik heb ook weer iets. Dacht doe BH aan met doorzichtige bandjes ook op rug. Wat denk je.... knapt ie haha. Dus nu BH loos. Kan je vertellen..... is niet fijn haha.

8. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    hEY jES, VRAAG JE DAT NOU ALLEMAAL AAN MIJ VAN AFGELOPEN VRIJDAG HAHAHA...kan er niets van bakken namelijk ;)

9. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    En Jeskejes, inmiddels een hele BH gevonden???

Zo woonkamer weer opgeruimd, heel wat speelgoed van dochter opgeruimd :D, en jawel we hebben vanmorgen toch maar een nieuw tentje gekocht :) En blij dat ze is hihihi
    Daarna 's middags nog een keer naar het dorp wezen wandelen en weer terug uiteraard.............. en nu een pijn pijn pijn!!! Dus weer niks doen, rustig lui op de bank liggen!!

Oh en waarschijnlijk een giga groot kleding pakket kunnen overnemen voor een klein prijsje (15 euro). Verschillende maten van maat 56 tm 86.......... alleen hopen dat we het volgend weekend op mogen halen, is niet echt naast de deur (Rotterdam)....... wacht nog op antwoord van mail, duim duim duim......

10. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Leuk Kelly een tentje gevonden!
    Jeske: nieuwe aantrekken dan???
    PCO: is K3 leuk???
    Hier huis schoongemaakt:D Was er wel aan toe...
    Nog ff de wc en dan echt klaar!
    Fijn weekend nog meiden!

11. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ja Kelly Noa kan er weer tegenaan dus haha..

K3 was GEEN succes! Eerst komt je 20 min. te laat binnen wandelen omdat het oooo zoooo goed is geregeld bij de AHOY met parkeren..vervolgens schrikt Joaquin zich kapot dat het zooo hard / druk en gigantisch veel mensen er zijn...heeft 10 min geamusseerd en was er toen klaar mee hahaha...wij weer weg dus! ;)

Gauw naar de mac, vervolgens prenetal en nu lekker weer thuis en gaan zo maar een film kijken met izjn 3en...wat een heerlijk kind is het toch :D

12. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

grappig is dat met kinderen, een filmpje vinden ze dan veel leuker, terwijl jij je best doet met K3...
    Mn ZP-verslaving was vandaag omgeslagen in Koopverslaving:) haha!

13. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Even bijlezen lieve meiden! :)

@ Jeske, wat een heerlijke quotes van mams en paps! :D En dat zou maar zo jouw ei geweest kunnen zijn! :)

@ Draw-spelletje, werkt dat beetje?! Hoor dat foon er van vast loopt…

@ PCOmams, gefeli met Julia! :D Ennuh, leuke schoenen!? Plezier bij K3! *Ik ben een klein geel visje in een zee van blaaauuuww* Ooohhw lees dat het geen succes was… *Stopt met zingen*

@ Wijntje, :p

@ Bo, iets lager kan niet zoveel kwaad toch!?

@ Amanda, *knuffel*

@ Mira, plezier bij WC :p! (ook met Jeske! ;))

@ Toekan, zwaai zwaai!

@ Kellys tentje, :D

Hier gek genoeg ook even klaar met ‘zwanger-worden-virus’. Ga me ook afmelden bij NODtopic. Straks lekker wintersporten, zie het verder allemaal wel. FF doe ik ook nog maar weinig mee (ik temp nog, maar dan is ook alles gezegd). Het komt wanneer het komt denk ik zo… Ga alleen nog bij klustreinmeisjes kletsen! :D

14. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Goezo Noorus! Lekker skien straks! Schrok al even dat je helemaal niet meer op ZP zou komen, maar gelukkig... blijf je hier wel, YEAH!!! Fijne avond voor jou en werkse voor morgen! Knuffel!

15. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Ja hoor Veerle, jullie zijn me véél te gezellig! :) En daarnaast kletsen we hier ook veel over niet-zwanger-worden-zaken. En NOD begon ik me gewoon te ergeren, elk pijntje of steekje wordt besproken en elke gevoelige tiet of golfje misselijkheid wordt tot in den treuren opgeschreven. Tja, zo ben ik gewoon niet echt... :)

16. Bo12

Bo12 Bekend lid

20 mei 2011
    903
    0
    0
    Ik was daar allang weg en heb het ook een beetje los gelaten allemaal, dus snap het wel Noorus!

Hier weten de meeste van de vrienden (zo ongeveer wel iedereen) dat we bezig zijn. Eerste miskraam kon ik nog voor me houden, maar met die 2e wilde ik dat toch wel delen.
    Nou ja, als ze het snel zouden weten jammer dan! Ik weet zeker dat je het bijna van mijn gezicht zou lezen :)

17. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Gelukkig blijf je gewoon hier Noorus :D:D

hhmm, manlief staat in de keuken, we eten straks lekker een geparneerde snitzel met champignons en uitjes Oh en het ruikt zo lekker ;)
    Dochter uiteraard in d'r tent aan het spelen en ik lekker op de bank :D

18. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    #218 jeskejes, 17 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2012
    Joehoe wordt net wakker.

Veerle ik was bij oma dus helaas... nie bh nie.

Pco kids... haha. Mama vond K3 leuker dan kind. Ah film.kijken is ook leuk.

Noorus, ik klets nu ook niet mee int NOD topic. Misschien dat als ik zeker ben van mn ei. Dat ik me op de lijst laat zetten. Hihi.
    En jah ze beschrijven elk pijntje in dn treuren. Hier proberen we elkaar in de negeermodus te zetten.

Bo hier weten alleen familie t. Vrienden (nog) niet.

Noorus veel skiplezier alvast. (je kunt t maar al gezegd hebben haha)

Veerle aant shoppen geslagen? Goed bezig!

Kelly leuk leuk van t tentje. Kledingpakket klinkt ook goed meis.

De rest.... even kwijt. Moet nog wakker worden.

Ow haha om met kwaaltjes te beginnen ;) ;) ;) Ik heb t zuur bah bah. En heb laatste dgn veel ovupijn gehad. Dus dat ei is nu bezig om een mensje te worden. Hoop ik hihi.

19. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    #219 jeskejes, 17 mrt 2012
    Kelly goed gedeligeerd haha. Lekker rusten. Heerlijk man die kookt. JALOERS haha

Noorus ja werd al verdrietig. Dacht dat je niet meer op ZP zou komen.

20. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    #220 jeskejes, 17 mrt 2012
    Pco vraag over echo enzo was int algemeen niet specifiek voor jou haha

Ik lees net wat berichten terug..... schaam..... Sorry voor de typefouten. *kruipt in een hoekje en maakt zich klein en krygt rode biet*

Deel Deze Pagina