De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 3!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amanda13, 15 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Veerle: Idd, bij na FM1... Vind het wel spannend, maar heb ook het idee dat er nog niks gebeurd is. Klein beetje pessimistisch als het over mezelf gaat ;) Dan kan het alleen nog maar beter uitvallen!

2. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Mira vind het niet gek hoor zou het ook niet doen als er slechte dingen over geschreven staan. Toch maar een andere mobiel dan :cool:

3. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kelly: Hihihi, idd. Wil al een tijd een nieuwe mobiel, dit was eigenlijk een tijdelijke, maar is er nog niet van gekomen.

Ik zoek nog een goed abbo... Iemand een tip/welk abbo hebben jullie en hoeveel kost dat (als je niet wil zeggen, zoek ik het wel op met google ;):p)?

4. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Mira zou gewoon eerst kijken welke provider je wilt, en dan gewoon naar de telefoonwinkel en je van alles uit te laten leggen. Aan de hand van wat je ermee wilt doen en kan kunnen hun je zo vertellen wat de keuze is aan telefoons en abonnementen en wat je dan moet betalen (ligt aan de hoogte en welk toestel) voor een telefoon.

Ik heb 2 abonnementen op mijn naam (van mij en manlief) wel prijzig maar ja hij zit dan ook veel in t buitenland en dan lopen de kosten qua bellen/smsen wel snel op. Als hij in t land is doen we eigenlijk alleen maar whats appen zoals vele :D en af en toe bellen. Internet hebben we er ook op maar dat zit volgens mijn bij elk abonnement tot 1gig gratis erbij

5. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Nou, ik betaal per maand nu met mijn prepaid toestel ongeveer 20 euro per maand en wil eigenlijk niet al te veel meer betalen per maand (max 25 tot 30 euro) en eigenlijk een toestel dat daarbij gratis is (zit zelf te denken aan een samsung, want die had ik eerst ook en vond ik prettig werken en heeft android :D). Dus veel valt er dan al af (volgens mij is alles van V.odafone met internet dan al te duur...). Vind het maar lastig! Mss eens langs de Phone.house, daar hebben ze meerdere providers die ze af sluiten...

6. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Vlgs mij is een abbo best wel ad prijs, maar goed dan kan je er wel veel mee. Sommigen hebben dan alleen met wifi internet of thuis met je eigen provider. Daar zit de prijs hem in vlgs mij.
    En kijk maar uit met virussen op de computer...

En ik kan wel redelijk goed met m'n moeder, alleen we leiden totaal andere levens, dus begrijpen doet ze me niet echt. Ze vindt dat ik altijd teveel sport en sociale dingen heb enzo. En ze zou liever zien dat ik om de hoek woon...
    Maar goed, ik heb m'n ouders zondag met Pasen uitgenodigd hier. Ze zijn sinds we hier wonen (juli) nog nooit geweest... Dus leek me wel eens tijd:) We hebben ze wel gezien hoor... Meer bij m'n broer en bij hun thuis.

7. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Mira ik heb ook v.odafone ben er wel tevreden over en heb een Samsung galaxy. Maar als je niet de nieuwste neemt betaal je geloof ik ook niet veel extra voor de telefoon zelf.....

8. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Idd een oudere versie is altijd goedkoper. Werkt ook zo met een iPhone. En die zijn ook vaak prima hoor! Misschien ga ik ook wel om voor een smartphone....

9. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Veerle: Moeders zijn toch van een andere generatie. Soms gaat het goed en soms zijn er dingen die anders gaan dan in de tijd van onze ouders. Mijn moeder heeft het er, volgens mij hoor heeft ze namelijk nooit gezegd, moeilijk mee dat het bij ons niet natuurlijk gaat en ik dus 'hulp' moet krijgen. Ze zegt het zo niet, maar soms zie ik het aan haar...

Hier met 2e paasdag naar mijn moeder, waarschijnlijk en als manlief het niet vergeet te vragen 1e paasdag bij schoonouders. Heb hem al een sms gestuurd, maar die komt niet aan... Telefoon zal wel leeg zijn :(

10. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Ik hoef zeker het nieuwste model niet. Als er maar apps op kunnen. Iphone lijkt me heerlijk. Zuslief heeft er een en is er erg tevreden over.

11. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Hier nog geen plannen met Pasen, tenminste niet om ergens te gaan eten... kan altijd nog veranderen als mijn ouders ons uitnodigen :D
    Heb vanmiddag riblappen gekocht en ingevroren (waren in de aanbieding) dus manlief gaat stoofvlees maken ZALIG ;)

12. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Lekker, stoofvlees. Ik heb dat nog nooit gemaakt, maar vind het zo lekker, moet ik eigenlijk eens doen!!!

Ik zal zo eens bij de Phone.house kijken op de site of ik daar alvast wat kan vergelijken ofzo...

13. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Mira op internet staan genoeg telefoons touchscreens voor een indicatie prijs die jij in gedachte hebt met gratis telefoons!! Keus genoeg dacht ik zo :D

14. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Boe :cool:

15. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Schrik :p

16. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ik ga naar huis. Snel nog wat wassen. Spulletjes zoeken. Want kan miss nacht moeten blijven. Hoop van niet.

17. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Ik zal binnenkort eens bij de Phone.house binnenlopen ;) Eens navraag doen :p

Jeske: Ik schrik niet zo snel hoor ;):p IJe kan je beter instellen op een dag blijven, dan zal het meevallen als je snel naar huis mag! Dikke knuffel meis!!!

18. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Rustig rijden he jeskejes!!!

Jeetje wat een snert weer zeg :( hoop dat het morgen droog is want wilde eigenlijk morgen weer op de fiets naar werkhuisje....

19. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Boe-terug:p

20. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Heb niet nog niet naar buiten gekeken, maar het zal vast niet super lekker weer zijn.

Ik val bijna in slaap zeg... Manlief is pas over een uurtje weer thuis. Ik denk dat ik zo toch maar richting bed ga, anders lig ik morgen nog hier op de bank ;)

Deel Deze Pagina