Stuur je slaap maar hierheen mira Manlief heeft ook last van de storing van vodafone zijn mobiel doet t niet in Duitsland, gelukkig heeft hij nog een Duitse telefoon van de zaak dus heb hem eind van de middag nog gesproken
Mijn Prepaid telefoon was van Vodafone, maar die is gestolen dus geen probleem nu. Mss is die van manlief wel van Vodafone bedenk ik me nu... Daarom mss geen smsjes die aankomen! Ahaaa!!!
Ik ga hier ook me bedje maar opzoeken, morgen weer vroeg dag en eindelijk naar de fysio!!! Jeskejes wens je sterkte voor morgen, het komt allemaal goed meisje *knuff* Meiden weltrusten!!
Welterusten Kelly!!! Jeske: Veel succes morgen. Ik ga morgen de hele dag aan je denken, kaarsje voor je branden en duimen. Hele dikke knuffel en morgen spreken we elkaar weer! Je kunt het meid!!! Ik hoop dat manlief snel hier is, ben echt doodop... Slaap slecht zonder hem, ben het niet gewend als hij niet naast me ligt Nog ongeveer half uur tot uurtje dan is manlief thuis...
Bed in... Om vijf uur vijfenvijftig gaat de wekker weer... Lieve jes, ik wil je bij deze dus heel veel succes wensen morgen. Ik zal aan je denken!!! Slaap lekker meiden! @ veerle, onbehoorlijke vraag als je het mij vraagt, vooral in eerste gesprek...
Lieve jeskejes, ik kom je even heel veel succes wensen voor vandaag. Ga uiteraard een kaarsje voor je branden. Liefs Rosa
Meiden, mn man heeft gister een goede vriendin van hem laten zitten in een cafe omdat hij de afspraak vergeten is... Echt lomp... Ze kon hem niet bereiken want v.odafone had storing. Gaat m'n man na 6 jr eindelijk eens een agenda kopen?????
Lieve Jeske, heel veel sterkte vandaag!!!!! Probeer aan ieta leuks te denken als je gaat slapen Ik denk aan je!!!
Jeske: Nogmaals heel veel succes vandaag! Hier gaat het kaarsje voor je zometeen aan Net weer temp genomen, 36,40 dus vandaag weer iets lager... Pffff, gelukkig maar! Dan kwamen die hoge tempen toch van de Clomid, waarschijnlijk! Op naar morgen!!!
Mira spannend zeg! Ik ben benieuwd wat ze morgen zeggen/zien op de echo! Hier temp ook weer omhoog....we zullen zien of we een mooi paasontbijt hebben
Veerle: Ik hoop dat ik snel op een datum kan, maar denk dat dit nog wel een weekje zou kunnen duren (dan ben ik op dag 16 van de cyclus...). PCO: Ik hoop dat het bij jullie een geweldig paasontbijt zal zijn. Eerste paasdag werd het toch? Duimen draaien overuren hoor Thanks dames! Ik hoop ook dat ze morgen al iets zien op de echo (kan dat zo snel al???). Zelf ben ik van, er gebeurd niks tenzij je klachten hebt, en die heb ik niet, dus ik verwacht er even nog niks van. En die hoge tempsprongen heb ik zonder Clomid ook wel eens (hoewel dit wel extreme tempverschillen tussen 2 dagen zijn, die heb ik alleen na ei en na ongi...). We zullen morgen wel zien wat er te zien is. Ik ga ze in ieder geval alles goed uit laten leggen wat ze zien, vind ik wel interessant