Het is morgen iig een start vd meting! Dat is een goed begin Hoop op een mooi paasontbijt PCO! Heb de lijst in m'n handtek gezet (normaal deed Bo dit), dus bericht nr 2004 it is!
Veerle: Idd, een goed begin!!! Daar klaag ik ook echt niet over In een ander topic was er iemand, weet al niet meer wie of waar, en die had, na een aantal jaar met mensen die Clomid moesten slikken en daarna over moesten op spuiten om te gaan (waarschijnlijk hier lezen en schrijven) het idee dat mensen die van zichzelf nog wel een eisprong hebben, desnoods heel laat in de cyclus, vaker een goed resultaat met Clomid hadden en de mensen die helemaal geen eisprong van zichzelf hadden pas bij spuiten een goed resultaat hadden. Hopelijk gaat dat voor mij op, want ik heb minimaal 1x een eisprong van mezelf gehad en wordt ook gewoon ongi als je mijn cyclus zijn gang laat gaan.
Goedemorgen vanaf me mobiel bij me werkhuisje. toch maar met de auto gegaan, waait toch wel hard.... Lieve jeskejes heel veel succes straks, thuis brand t kaarsje al voor je, heb me moeder gezegd dat deze aan moet blijven!!!! ik heb me toch beroerd geslapen.... kreeg vannacht allemaal smsjes, ik had dus ook storing van v.odafone haha. normaal is het altijd rustig op mijn mobiel qua sms en telefoon als manlief t land uit is dus vond t ook niet rustiger dan anders tot vannacht haha nou ga maar ff werken, stoffen,zuigen, keuken, wc, en dweilen. om 11.45u eindelijk naar de fysio
Werkse Kelly en succes bij de fysio! Uhm Mira je klaagt niet hoor.... Hoop gewoon op een mooi ei Ga zo naar m'n vriendin, heb me toch schattige kleding gekocht! Een jurkje met legging en bolero en dat in maat 56 Is een grote meid van 53 cm! Zo leuk en schattig, zo m'n hormonen sloegen op hol in de winkel... Mocht niet verder kijken van mezelf en had gelukkig verder ook geen tijd, haha!
Schattig he die kleine kleertjes veel plezier bij je vriendin en dr beebje. Is dat groot 53cn? haha geen idee. onze dochter was 46cm echt een kleintje maatje 50 was te groot zo alleen nog zuigen en dweilen dan heb ik t weer gehad
Veerle: Veel plezier bij je vriendin!! Schattig he?! Die kleertjes... Moest voor schoonzus ook shoppen voor de jongste (die was wat kleiner dan ze verwacht hadden) dus kwamen kleine maatjes tekort... Dan sta je ook echt in de winkel: "En dat is leuk, en dat is leuk, en dat is ook leuk, en dat is echt heeeeeel erg leuk...". Heb me toen ook in kunnen houden, manlief was mee, dus dat ging toen goed Kelly: Succes met werken en de fysio. Is idd geen lekker weer vandaag Manlief heeft vandaag de auto mee naar zijn werk, iets over sneller daar zijn, maar waarom precies weet ik eigenlijk niet... Ach, als hij de auto niet in de prak gaat rijden vind ik het goed Net een berg was gevouwen en opgeruimd. Binnenkort eens tijd en zin maken om de kleine kamer op te ruimen, is me een puinhoop van spullen die weg moeten, spullen die de zolder op moeten (hebben geen vlizotrap of ladder, dus manlief klimt altijd via een stoel en trapleuning door het gat...) en spullen die daar gewoon een goed plekje moeten krijgen in de kamer... Ik wil nu onderhand wel weer eens bij mijn kledingkast kunnen Mss dit weekend eens doen!
Bibber bibber bibber zijn int zh. Nog ff wachten tot de zuster ons komt halen. Ben benieuwd. En heb honger! Hihi
Ja zie net pas dat de afdeling waar ik moet zijn 'vrouw & kind, kindcentrum, gynaecologie- zwangeren' heet. Hij is fijn haha. En pff wachten duurt lang. Half uur te vroeg dus zitten tegenover de lift te wachten.
Jeske: Dikke knuffel meid! Je doet het super Net vacatures gezocht. Ik moet toch echt eens aan de slag... Het is mss niet goed om te gaan werken als ik nog een deel van school moet doen, maar ik moet gewoon van de bank af komen... School moet ik langzaam oppakken en vanuit school zijn ze ook niet al te motiverend, dus dan kan ik beter wat gaan werken naast school Heb dingen gevonden voor in de schoonmaak bij zorginstellingen (heb eerder al als hulp in de huishouding gewerkt bij ouderen en vond dat super om te doen. Zoveel voldoening dat je dan krijgt als die weer helemaal blij zijn met een schoon huis of fris bed...). Dus nu sollicitatiebrieven schrijven en CV up to date maken en dan mailen... Ben benieuwd!!!
Zo... blauw schort is aan. Lig in bed. En zo wat is dat bed hard!!! Bah bah... wanneer zal ik aan de beurt zijn? Tis wel erg stil op de kamer. Zijn 3 oudere vrouwen.
Goed bezig Mira! Achhhhh, het beebje van m'n vriendin is een dotje! Ze vond de kleertjes leuk! En kraamhulp was er en ikke dan, dus lekker rustig, kleine lag te slapen en vriendin zag er fit uit! Was wel een ziekenhuisbevalling geworden, maar gelukkig een gezonde meid. En ze is dus 53cm en bijna 8 pond (dat is vrij fors hoor Kelly, maar dat zie je er niet aan af). M'n vriendin helemaal happy-de-peppie! Ik mag snel weer langskomen Is voor het eerst dat een vriendin met wie ik wel goed kan mama is geworden, zo leuk om te zien (kriebel,kriebel). Ohhhhh nu wil ik helemaal!!! (kon het nog meer gewenst zijn.......JA!)
Jeske: Ik hoop dat je snel aan de beurt bent. Dikke knuffel meis, kaarsje brand hier ook al!!! Net een sollicitatiebrief geschreven. Even opscheppen en hielen likken (heb ik normaal een enorme hekel aan ). Maar goed, heb ervaring ermee en het ligt in mijn interessegebied, dus kom maar op!!! Nu nog opslaan en mailen. Daarna nog een aantal andere mails tikken... Is echt een impulsactie van mij, maar manlief wil zo graag dat ik ga werken en dat we kunnen verhuizen, dus ik doe het gewoon nu ik mooie en goede vacatures vind (soms voor vakantiewerk en soms voor tijdelijk met uitzicht op vast...)! Ik ga ervoor
Jeske: Dat duurt nog even ja... En hou er ook een beetje rekening mee dat als er een spoedkeizersnee tussendoor komt, het nog een half uurtje tot een uurtje langer kan duren!!! Ga nog maar lekker met je telefoon klooien, met Veerle tekenen Veerle: Lief he?! Had ik afgelopen week bij die meeting van het andere topic. Heb 2x mogen kroelen met een kleintje (ze is van 15 januari, dus nog geen 3 maanden ). Vond ik echt super!!! Hormonen ten top natuurlijk
Goede instelling Mira! Mag ik vragen hoever je bent gekomen met je studie? Ik je verder weinig gesproken afgelopen zaterdag, alleen op het einde hadden we het er even kort over...