Verdorie... pijn wordt toch wel erger en begin wat misselijk te worden en ogen vallen bekanst dicht. Effe andere houding zoeken.
Zo ik ben weer schoon en heb maar iets langs aangetrokken om niet helemaal in mijn bloodje te liggen Kelly: Wat irri die buurman... Hebben hier ook wel eens zulke mensen (hebben een parkeerstrook in de straat, passen 9 a 10 auto's op maar vaak staan er maar 7 of 8 omdat ze hier niet kunnen inparkeren en dus een lap grond voor of achter de auto laten liggen (lees een behoorlijke afstand tussen degene voor of achter...)). Heb er schoon genoeg van. Als iemand aan de achterkant er een meter tussen laat zitten, zet ik hem er voor gewoon bijna tegenaan! Ik kom er wel uit hoor, ook als ze me proberen in te parkeren!!! Vandaag een relaxdag. Niks om in huis te doen, behalve die kamer opruimen, maar daar moet ik echt voor in een goede bui zijn en dat heb ik nu even niet... Dus ik ga maar hier op internet en ZP neuzen en straks op gemakje naar ZKH en daarna nog even langs de winkel (met boodschappen toiletpapier vergeten... Is wel fijn om af te kunnen vegen en vanwege Pasen kan ik pas dinsdag weer boodschappen doen...). Dus dan fiets ik even langs een super Vanavond weer naar schoonouders en daarna naar de duikclub. Even kijken hoe manlief het wil doen met opzeggen en hoe lang je dat vooraf moet doen... Hij heeft net contributie voor 2e kwartaal overgemaakt, dus ik denk dat hij beter nog tot en met juni kan blijven en dan na de zomer overstappen. Hij wil graag over en ik voel me prettiger bij de club waar hij nu bij zit. Jammer voor mij!!!
Jeske: Gewoon innemen hoor! En 2 tegelijk (2x 500) mag ook! Werkt vaak beter dan 1x 500 Als je er maar niet te veel op 1 dag inneemt, dat is dan weer niet goed. Maar ja, alles waar 'te' voor staat is niet goed... Hihi, begin nu toch wel wat zenuwen te krijgen... Hoop eigenlijk dat ze vandaag zien dat de Clomid wel aan slaat en er eitjes in ontwikkeling zijn, maar durf ook weer niet te hopen daarop. We zullen het straks horen!!!
Mira ik ga duimen voor je!! En ik neem 2x 500. Alleen werken ze nog niet zo. Lijkt erger te worden. En 24 april al controle afspraak!!
Jeske: Bij mij is het enige dat paracetamol doet me slaperig maken Ik gebruik het dan echt alleen om goed in slaap te vallen als ik ziek ben (verkouden of griep ofzo). Ik val dan als een blok in slaap en lig niet te woelen zoals ik normaal zou doen als ik ziek ben Hopelijk gaat het toch snel WEL werken en wordt het iets prettiger! Op naar de controle de 24e dan! Is nog maar eventjes...
Dag roze klustreindames, Ik heb besloten niet meer op zp te komen. Ik heb het er erg moeilijk mee dat we na 20 maanden,zon 50 zh bezoekjes, debiel veel echos, pillen, injecties en een kijkoperatie nog steeds niet zwanger zijn. De laatste weken zijn er weer 5 goede vriendinnen/collegas/schoonzussen zwanger geworden en ik begin de hoop te veliezen.... Het is denk ik beter voor mij om me zoveel mogelijk op andere dingen te richten en dus ook niet meer op zp te komen. Dank voor alle steun het afgelopen jaar. Jullie zijn schatten. Ik wens jullie al het goede en veel babygeluk voor de toekomst! En nog op de valreep twee persoonlijke berichtjes: @jeske, ik hoop dat je snel herstelt. Ik was dag drie na de operatie pas echt weer fit. Hou je taai. @mira, ik hoop dat de clomid goed aanslaat en dat het je meer geluk brengt dan het mij heeft gebracht. Dag allemaal!
Itsme, meid ik wens je alle goeds en natuurlijk snel een zwangerschap!!! Misschien helpt t je wel als je er even helemaal niet aan denkt/ mee bezig bent (makkelijker gezegd dan gedaan denk ik) En kom je wel terug als je zwanger bent? ga voor je duimen meid!!!! Zo heb vanmorgen een knokkel op me hand verschrikkelijk gestoten bloeden als een rund op de fiets naar me ouders had ik het pas door.... zat dus helemaal onder t bloed. En zeer dat t doet niet normaal. Elke keer als ik maar dacht hij is droog,barste die weer open en begon het bloeden weer . Heb er nu vaseline op gedaan en tot nu toe gaat t goed. Weet iemand hoe je bloed uit lichte kleding krijgt? Tilde net dochter op en ja hoor bloed aan dr shirt Amanda hoe staat je "paas" eitje ervoor?? Mira hoe was t bij jouw? Jeskejes doen de pijnstillers al wat?
Itsme: Meid, heel veel succes en ik hoop dat je alsnog zwanger mag raken. Dikke knuffel en alle goeds!!! Hier net terug van het ZKH: rechts was 1 eitje te zien van 11,5 mm. Aangezien het mijn eerste echo is was het nog niet te zeggen of dit eitje door de Clomid gegroeid is of dat het er al zat. Dus maandag mag ik terug voor een 2e echo en hopen we dan een gegroeid eitje te zien! Ik had vandaag een andere GYN (vrouw) en een co of arts-assisten (man) erbij. De jongen, want zo heel oud was hij niet, mocht alleen meekijken... Maandag is er sowieso iemand anders, want deze GYN vertelde dat ze dan vrij was. Op naar de 2e echo dus!!!
Oke Mira op naar FM 2?!!! Itsme veel sterkte meis. Hoop dat je ons snel mooi roze nieuws komt brengen. Reageer beetje kort. Ben net wakker en pijn is er niet beter op geworden. Net wat Mira zegt..... viel goed in slaap door paracetamol. Kelly succes met de knokkel. Heb geen wasadvies.
Kelly: Mijn moeder had een klein blauw flesje voor bloedvlekken uit kleding te halen (verdunen met water, daarin de kleding doen en dan zou het eruit moeten gaan). Ik denk dat het iets van KV ofzo is, dat ze het daar gekocht heeft. Verder geen idee, mss even op google zoeken? Jeske: Idd, op naar de 2e FM! Wat gaan jullie doen met Pasen? Op 1e paasdag gaan we bij schoonouders eieren zoeken met neefje en nichtjes, verder niet samen eten ofzo, gewoon een gezellige middag. Op 2e paasdag ga ik zelf op zoek naar een 'paasei' in het ZKH en neem manlief voor deze gelegenheid mee (zal hij leuk vinden... NOT!). En daarna gaan we naar mijn moeder om daar gezellig te eten. Dus niet veel speciaals en waarschijnlijk geen woonboulevard of tuincentrum
Mira, Mira-man moet gewoon mee maandag!! Hup niet zo flauw hihi. Jeske-man had t gister taai op t zh hoor en toen ik om 4 uur nog niet terug was maakte hij zich best wel zorgen. Edit: wat ik wilde zeggen.... die mannen moeten niet klagen hihi. Ohhh pijn begint ondraaglijk te worden bah bah
Ow paasplannen...... niks. We zien t per dag. 2e Paasdag zit ik wel met bestelling. Miss dat we iets met schoonfamilie gaan doen. Lekker iets actiefs zei schoonzus..... uhhhh... geen goed idee.... ze wilden rondvaart in Rdam doen.... ik haak af. Nu mag ik t beslissen.... moeilijk. Weet niet of ik maandag al zo lang op kan zitten. 10 min is nu de max.
Jeske: Mag je alleen paracetamol of ook wat sterkers? Anders zou je naar KV ofzo kunnen voor paracetamol met codeïne (of zoiets) of voor ibuprofen... Maar weet niet of je dat mag, allergisch bent voor iets ofzo... Mijn zusje zweert bij ibuprofen, werkt bij haar beter dan paracetamol. Maar goed, dan slaap je ook heeeeeel goed Heb op Hyves en FB mijn status veranderd... Heerlijk toepasselijk voor de komende dagen!!!
Itsme: heel veel sterkte! En hoop dat je meer rust krijgt als je niet meer op ZP komt! Lijkt me zwaar als je alweer allemaal anderen on je heen hebt die zwanger worden en het bij jullie niet lukt. Hoop dat er voor jullie ook een wonder aankomt! Mira: op zoek naar je paasei dus.... Jeske: hoop dat de pijn minder gaat worden! Kelly: vlgs mij deed mn moeder met blue.wonder, ik gebruik wel eens va.nisch van die roze gel. Succes ermee! Kijk uit als de kleding te donker is! @Rest: zwaaaaai! Fijne Pasen!
Dames ik heb wat gedaan..............veel te vroeg getest sorry kon het niet laten...maar uhh wat zie ik.................. Het is echt heel vaag nog hoor, maar ik lijk toch iets te zien....jullie dan? Eerlijk aub want ik heb niets aan vaag geklets hahaha.... Manlief en ik zijn uiteraard nog niet overtuigd, zit immers 4 dagen voor NOD, maar ik had echt opeens een ingeving toen ik thuis kwam van de Rechtbank..dit is dus met middag urine gedaan Waarom doe ik dit ook!!! Mira...fijn dat het positief was in ieder geval...spannend wanneer je weer terug moet komen toch!
Oooow het hier slecht op te zien zie ik alweer.. je moet die grote pica's ook hebben hahaha, kan het per mail zenden