De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 3!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amanda13, 15 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ik had op maandag toen een positieve test.... dus dan klopt het ook wel weer in FF daarom is het zo vaag joh..

Ik heb hier dus alles na zitten pluizen wat ik gezegd heb haha... 21 maart fm gehad..en toen stond ei op springen zei de Ferti arts...nou dat kan dan ook wel weer kloppen als je mijn FF ziet....eerst was kruis op de zaterdag ervoor... maar versprong toen naar de dinsdag....

Hoe dan ook, het moet daar tussen echt wel gelegen hebben denk ik dan he :)

Ah ga mij er niet meer druk om maken...woensdag weer ;)

2. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Wich one?

3. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Je moeder bedoel je Jeskejes???

4. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Nee sorry mn woefke. Mama ben ik vrijdag nog geweest.

5. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Had al een vermoeden dat je je moeder niet zo noemde:) Maar waar is ze dan???
    Hier komen m'n ouders vanmiddag even langs en gaan we samen lunchen. Ik heb niet veel met dit soort dagen, mn moeder wel. De hecht daar heel veel waarde aan (soms wel vermoeiend...)

6. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Woef is sinds donderdag bij mijn oma. Vonden t niet zo verstandig dat ze thuis was. Want ze is soms zo gek als een deur en springt zo op je lijf.

Veerle lekker hoor samen lunchen. Hier ook niet zoveel waarde eraan alleen istmooie gelegenheid om samen te eten ofzo. Morgen gaan we naar schoonouwelui...ben benieuwd.

7. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    Fijne paasdagen allemaal.

Soms is het best verwarrend FF, hecht er zelf ook te veel waarde aan. En dan denk ik oje mn ei zat toch niet 2 dagen later zijn geweest. Eigenlijk moet ik het net als Veerle doen na je ei niet meer temp en afwachten, misschien voor een volgende ronde.

Heb geen testen in huis en ik was gister nog bij de Kruidvat maar heb ze niet meegenomen en nu moet ik wachten tot dinsdag na het werk om er langs te gaan en kan dus woensdag pas testen.

Veel plezier vandaag met wat jullie gaan doen, wij gaan met zn 3'tjes gourmetten vanmiddag.

8. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Goedemorgen dames!

Iedereen klaar voor eieren zoeken??? 3..., 2..., 1..., START!!!

Ik heb idd prettige weekenden voor de boeg! Weekendje met schoonfamilie is van Sinterklaas, dus geheel gratis en anders hadden we ook geen weekendje weg gekunnen hoor ;) Dus de luxe is in dit geval gekregen luxe ;):p

Temp was hier vanmorgen 36,40 dus weer redelijk naar een stabiele situatie aan het gaan. Voor we naar schoonouders gaan om echt eieren te zoeken hopelijk nog even snel een ovutest doen (gisteren niet kunnen doen) en dan een dagje daar, zonder avondeten had ik begrepen... Mss dan langs de M? Had ik gisteren al zin in :p Eens polsen wat manlief wil ;)

Iedereen prettige 1e paasdag! Ik kom hier vast nog wel voor morgen een keertje aanwaaien ;):p Doei lieve meiden!!!

9. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Ach Angel, het is sowieso lastig hoor dat hele zwanger worden... Ik heb ook gewoon geen zin om de wekker al vroeg te zetten voor het tempen en denk nu de laatste dagen voor nod ook wel van: zal ik toch even tempen??! Stom hè... Goed dat je geen testen in huis hebt! Veel plezier met gourmetten:D

Jeskejes: misschien dat je woef nog even snel kan zien. En het samen eten is idd wel gezellig hoor. Alleen beetje jammer nu m'n moeder weet dat we 'bezig zijn' ze het aan anderen heeft verteld zoals m'n jongere broer die het weer door verteld aan m'n oudere broer. En dus ben benieuwd of ze dr weer over beginnen. M'n moeder kan nogal goed manipuleren en het verhaal zo draaien dat ik weer een schuldgevoel krijg. Hebben het er aan de telefoon al over gehad. En nu had ik liever gehad dat ik m'n mond had gehouden. Maar ze zat toen zo te vissen dat ik het zat was. Ik heb het vrijdagavond tegen m'n oudere broer en schoonzusje verteld. En hij snapte heel goed dt ik boos was en zei nog: ik wil het ook wel tegen dr zeggen, super lief!!!

Mira: veel plezier bij je familie! En vast succes morgen met je 2e FM;)

10. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

En als we in de MMM zouden komen (waar ik de kans toch vrij hoog inschat) wilde ik ze sowieso op de hoogte brengen, inclusief m'n oudere broer, met hem krijg ik een steeds betere band, dus dan wil ik het wel kunnen delen.
    Ga als ik me weer helemaal fit voel, wat trouwens steeds beter gaat!, al eerder terug naar de huisarts en doorgestuurd worden naar zkh. Heb nu toch wel heel erg het gevoel dat we aanmodderen... En plastisch is het nu toch al bij ons door de situatie. Dus een zkh erbij geeft misschien alleen maar duidelijkheid!

11. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Hay dames!
    Vrolijk pasen allemaal he!
    Lekker eten eten eten vandaag???

Hier wel hoor vanavond Lekker uit eten en zometeen brunchen bij mijn schoonfamilie! Beetje jammer alleen dat ik net alweer boven het toilet hing! :( ik ben pas net wakker en ik dacht ik eet straks met debrunch gewoon pas iets, maar dat is dus te laat dus ik kon weer hollen naar het toilet... Houd ook echt nooit op he :)

Fijne dagen allemaal en geniet lekker van jullie mannetjes he

12. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Dames, fijne paasdagen!:)

13. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Hey meiden,

Heb wel meegelezen maar echt niks kunnen onthouden.
    Iedereen gaat vandaag wel lekker eten, het zij met familie of lekker met 't mannetje (kids)

Visite bij schoonmoeder ook weer gehad. Nu even thuis een broodje eten, dochter naar bed en vanmiddag naar mijn ouders :D Lekker bankhangen en vanavond lekker eten!!!!

Fijne dag nog allemaal!!!! Enneh....... niet te veel eten he :p:p

14. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Jaaahh hier toch ook plannen..... Straks ff naar mama en dan bij tante eten.
    Morgen met schoonzussen.kleren shoppen. (owjee loop te hard van stapel ben benieuwd of mn lijf t aankan) en dan bij schoonouwelui eten.

Iedereen een fijn weekend!!!

15. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Veel plezier Jeskejes bij je moeder!! Hoop dat ze lekker aan het opknappen is in het verzorgingstehuis!! En eetsmakelijk voor vanavond!!
    Enneh rustig aan he!!!!!!!

16. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Hier zijn we al weer thuis. Bij schoonouders geweest, kids paaseieren laten zoeken en voor de jongste 2 kleine cadeautjes (want die mag nog geen chocola ;)), daarna samen lunch gedaan en toen met schoonzus en de 2 oudste kids naar een speeltuin in het bos (Amanda: Wandelbos ;) Vlakbij jou toch?) gegaan. Hebben ze zich daar lekker even uit kunnen leven.

Heb manlief zover dat we straks bij de M gaan eten :p Heb ik toch zin in!!! Lekker :D Nu nog bedenken wat ik dan precies ga eten... Iemand een ideetje?

Morgen FM en hopelijk meer duidelijkheid of de Clomid aangeslagen is of niet... Als eiblaasje 1 mm groeit per dag zou hij morgen tussen de 14 en 15 mm moeten zijn! Heb er geen zenuwen voor, maar wil wel weten of de Clomid zijn werk gedaan heeft!!! Morgen nemen we de laptop mee naar mijn moeder, dus kan daarna nog hier wel posten wat we gezien hebben :D

17. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Mira lekker middafje dus. Eet smakelijk bij de M. Spannend morgen. Hoop dat de Clomid zijn werk heeft gedaan.

Ik ben bij tante in de bank geploft. Ben al helemaal gaar. Net bij mama geweest. Ze was goed, zat lekker in de stoel. Alleen praat ze zachtjes. Ik kon vanmorgen vrij goed rechtop staan, maar ga nu weer steeds krommer lopen. Doet toch nog goed zeer en ik val nu haast in slaap. Morgen maar niet mee met de schoonzussen denk. Of zou t stom staan om met de rolstoel te gaan? Mmm ook geen strak plan, want t zal wel druk zijn.

Vriend is mn meishe (woef) halen. Wat heb ik dr gemist.

18. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Haai meiden! :D

Ik en mijn banner-kuiken wensen jullie fijne paasdagen! :D Veel gelezen, maar niet veel onthouden, sorry... Nogal wat dingetjes voorbereiden voor vakantie enzo (en met werken erbij heb ik daar maar weinig tijd voor...).

@ PCOmam, wat spannend je temp!!! Volgende week ga ik heel hard juichen voor jou! :)

@ Jeske, geniet van je meisje!

Hier geen ongi, maar wel beetje bruinverlies, dus hoop dat het nog doorzet vandaag :)

19. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Noorus alvast een hele fijne vakantie meis!!! Raar eigenlijk haha maar hoop ook voor je dat t doorzet.

20. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Haaaaaai!

Hoop ook dat het doorzet Noorus!!!
    Ouders zijn net weg, was gezellig! Hebben nog eventjes in het zonnetje gezeten:)
    Eetse iedereen!

Deel Deze Pagina