Ff op mobiel bij pa en ma. mira eet smakelijk!!! jeskejes denk dat je er HEEL verstandig aan doet om in de rolstoel mee te gaan. heb je toch een leuke dag en je wordt niet moe, ik zeg doen!!! vlees ligt op de bbq lekker lui op de bank wachten op me bestelling ohja nog geen woorden gehad met broer haha hij heb een kater dus zegt niet veel hoef ik ook geen eventueel commentaar te geven....
Jeske, hoe gaat het vandaag met je? Doe je wel een beetje rustig aan? PCO, balen van je nega test! Was je zoontje nog gegroeid? Is de hik toch nog ergens goed voor. We wachten met je mee... Veerle, leuke dag gehad vandaag? Fijn dat het alweer wat beter met je gaat! Angel, je houdt het spannend voor iedereen! Mira, en nog bij de M geweest? Heb er eigenlijk ook wel zin in. Was het gezellig bij je schoonouders? Wandelbos is idd vlakbij, 3 tellen lopen. Noorus, alvast een hele fijne vakantie en veel plezier!!
Meiden, allemaal een gezellige eerste paasdag gehad? Hier wel hoor! Amanda: Hihi, moest aan je denken toen ik voorbij de wijk reed (reden over de Wandelboslaan richting Wandelbos). Wist niet of je thuis was, maar heb wel gezwaaid hoor Hihihi, net heerlijk bij de M gegeten Alleen de frietjes waren weer precies zoals verwacht: Super zout!!! Dus die waren niet echt lekker Verder nog een ijshoorntje op, had ik wel verdiend vond ik Heb net een wasje aangezet (tijdje geleden een nieuwe jas gekocht, en die moet egenlijk eventjes nog gewassen worden, die geeft kleur af ). Als die klaar is ga ik douchen, dan hoef ik dat morgenochtend niet te doen en kunnen we proberen uit te slapen. Net tegen manlief gezegd: "Dan kan je morgen zien wat ze me al 2x aangedaan hebben, die GYN's ". Zegt hij: "Ja, maar dat hoef ik niet te zien...!". Hahahaha! Hij wil dus niet mee dat hokje in. Nou, hij gaat maar gewoon mee! Als dit een goed ei gaat worden, mss zelfs bevrucht raakt, dan heeft hij tenminste een deel van mijn mogelijke kind al een keer gezien en kan hij eens zien wat ik allemaal moet doorstaan als hij er niet bij is
Veerle, ja hoor lekker gewerkt. Het is eindelijk weer wat drukker. Nog 13 dagen en dan zit ik in het vliegtuig! Mira, was niet thuis, maar wel lief dat je gezwaaid hebt. Wandelboslaan is de 3e straat achter ons. Manlief gaat zo ook naar de M. Moet ie ook maar gelijk mc flurry mars meenemen. Haha, wat een held die man van jou!
Amanda: Ik wist dat je er niet ver vanaf woont, maar waar en hoe precies wist ik niet meer Geniet zo van je M-eten Jou man doet het wel iets beter dan die van mij wat ZKH-bezoeken betreft!!! Manlief gaat liever niet mee, hij zou niet weten wat hij er moet gaan doen, het gaat er toch om mijn eitjes te stimuleren (hij voelt zich een beetje voor spek en bonen mee gaan dan ).
Ik ga de was uithalen en dan lekker onder de douche... Even Mira-tijd!!! Tot strakkies dames! Dan kom ik nog wel even spieken hier
Geniet van je mira-tijd! Van de week is ie maar 1 keer meegeweest. Maar dat vond ik niet erg, want was toch maar voor 3 tellen.
Ikke ook hoor! Ben er alweer klaar mee... Ga wel naar dat dance-battle programma kijken. Hier 'helaas' aan de groentensoep....
Haha Amanda! Jaaaa, lekker hoor met chocolade Heb net als toetje de laatste helft van m'n paashaas opgegeten, ook jammie!