Mmm lekker Amanda! Ik heb kipfilet op wat krieltjes stukje brood en vla met slagroom. Net thuis en hondsberoerd. En dat van maar een kijkoperatie. Schoonzus vroeg vanmorgen hoe t ging. Stond er van te kijken. T was toch maar een kijk operatie?! Uhh ja maar ze zijn niet zachtzinnig te werk gegaan. Heb nu aardig veel steken en pijn. En was je blij van je ongi af te zijn.... heb je sinds de operatie weer bruin bloedverlies. Kan week aanhouden pfff. Meiden hoop echt niet dat jullie t hoeven te ondergaan. Ik lijk net zwanger zo bol is mn buik. Benieuwd hoe t morgen gaat.
Maar je hoeft alleen maar beetje wintersport kleding en bikini mee Ik heb altijd een hekel aan tas pakken..... Succes!
Hier ook niet zo'n ster in tas inpakken. Meestal op t laatste moment. Maar Noorus komt goed! Ergens beginnen en dan is die tas zo gepakt.
Zo wij zijn ook weer thuis, dochterlief gelijk naar bed gedaan en lag gelijk in coma ze is zo lief geweest vandaag (is ook wel eens anders). Heerlijk gegeten alleen veel te veel. Nu lekker lui op de bank hangen, miljoenenjacht kijken, wordfeuten Behanglijm meegekregen. Manlief zat doodleuk te vertellen dat als ik behanglijm had gekocht dat hij morgen zou gaan behangen maar helaas. Mijn vader reageerde niet en ging naar boven..... je voelt hem al aankomen , ja hoor komt ie beneden, alsjeblieft voor jouw behanglijm Dus ik hoop dat manlief morgen echt gaat beginnen met behangen!!! Hoop dus dat dochter morgen een vrolijke bui heeft want anders wordt t niks behangen met die smurf in de buurt.....
Nou tis min of meer gelukt hoor Heb ook bijna niks nodig, maar ga dan toch denken 'wat wil ik savonds/smorgens/snachts aan'... Lieve meiden, aangezien ik morgen na werken ga douchen, laatste spulletjes in ga pakken en richting onze vrienden ga, denk ik dat ik jullie niet meer ga spreken... Hele fijne week allemaal (Jeske, doe je rustig aan? FM-meiden, succes! PCOmam, ik duim!) Tot over een weekje en gedraag jullie!
Alleen als jij je ook gedraagt... Goede reis morgen! Meiden, ik heb een nieuw spelletje: rumble, maar weet niet of dit op de android telefoons kan...
Noorus heel herkenbaar haha wat wil ik aandoen.... Ja ik doe rustig aan. Vanmiddag viel toch ff tegen en tis pas 3 dgn geleden. Meid werk ze nog morgen en een hele hele fijne vakantie!! Geniet ervan. En we zullen ons gedragen. En zullen eens kijken om een samenvatting voor je te maken. Wie is goed in samenvattingen??
Veerle wat is dat voor iets? Ik zal eens zoeken. Verveel me nl en kan slaap niet vatten. Steeds wanneer ik indommel steekt mn buik weer. Zijn net messen die ze er in steken.
IK WIL SLAPEN!!!!!! Ben echt op maar kryg slaap niet te vatten en ben zo emo jankerig blehhhh bolletje moet leeg maar hoe...... *Oproep aan de man met de hamer en Klaas Vaak.... HIER moeten jullie zijn!!!!! *