Jeej manlief gaat zo de schuur in om de benodigdigdheden te zoeken om te kunnen behangen............... hopelijk kan hij alles vinden Vandaag gaat het dan eindelijk gebeuren, de nieuwe slaapkamer van dochter gaat van start!!!!
Yeah Kelly!!! Zet m maar aant behangen!! Hier echt in dubio.... schoonzussen en schoonmoeders gaan vanmiddag shoppen. En die gaan NOOIT samen wat doen. En ik baal als een stekker dat ik eigenlijk niet meekan. Voel me er zo buitenvallen. Fijn hoor. Zit nu toch te denken om mee te gaan, wetende dat ik straks gesloopt ben. Maar ja.... ik voel me al zo buitengesloten. Weet nu al hoe t vanaaf met t eten gaat... zij lachen gieren brullen en dat t zo leuk was en moeten we vaker doen.... en ik zit er dan maar bij. Vind ik dus niet leuk. Kan goed janken... ben laatste dagen al stik emotioneel bah bah.
Thanks ladies....jullie ook een knuf terug! Kel succes met behangen! Wij gaan er zo vantussen! Knuffel!
Jaaaa, ga mee in de rolstoel Jeskejes en irritant zulke schoonzussen zeg! Ben blij dat ik dat niet heb, nou is m'n schoonzus waar ik goed mee kan ook niet zo'n shopper.... Hoi Tassie
Jeske: Ik zou ook met de rolstoel mee gaan hoor!!! Anders zit je maar binnen en mss met afleiding gaat het wel redelijk... Voor de zekerheid paracetamol of iets andes mee en een flesje water zodat je kan innemen als het echt te pijnlijk gaat worden Kelly: Is hij er al klaar voor??? Hier zit manlief angry birds space te spelen op de lapto die hij aangeslopten heeft op de tv... Hoor steeds van die vogelgeluidjes hier
PCO: Veel plezier vandaag! Wij zitten hier echt de tijd te doden Nog ruim 1 uur voordat we vertrekken... *Nog 61 minuten... 61 minuten voordat we gaan...*
Jammer Jeske... Vandaag dus een rustdag Oow... Tassie is hier ook weer verdwenen. Zijn we zo eng dan???
Balen Jeskejes . Jeej spullen zijn er!!! Kamer gaan we leeghalen. Dochter op de bank, dvd van Bumba kijken Ik wordt blij blij blij
Zo manlief is begonnen maar het gaat niet van harte , maar hij moet er even inkomen, dochter en ik zijn uit de slaapkamer verbannen. Deur dicht en hij is alleen nu met het behang/plaksel/gevloek en alles wat erbij hoort Ga zo maar even een lekker boterhammetje voor hem maken
Hier ook chaggie... Ga je nog iets doen vandaag??? Hier nog niets eens gedoucht... En heb zin in friet of ander ongezond eten....