Hee! Afgelopen dagen erg druk geweest! Geprobeerd bij te blijven maar wat gaan jullie snel zeg! Iedereen haaai! Probeer morgen even te reageren!
Haai!!!!! Ben ik weer!!! Twas gezellig!! Nu wachten tot vriendlief meegaat haha. Tot morgen en welterusten. Mira t was leuk en gezellig!!
Zo wij zijn thuis. En kryg toegift van vriendlief. Zingt nog ff t repertoire zon beetje haha. Nog ff wat te knauwen maken en dan slapen.... Denk
Nja spring eerst ff in de douche. Heb denk een liter bier in mn haar zitten. En dan zeggen ze... geeft niks, is goed voor he haar haha. Ja maar tis zon plakzooi!
Hier zijn we weer veilig thuis aangekomen! Onderweg nog het idee gekregen om iets te eten te halen, maar helaas was alles dicht Dus nu met trek op de bank... Jeske: Idd, leuk en gezellig! Ennuh, lekker douchen straks Slaap lekker meis!!!
Inmiddels maar aan een zak M&Ms Intense gegaan (hoewel het totaal niet is waar ik zin in heb...). Meeting: Meiden, als jullie allemaal zo gezellig zijn als Jeske, dan komt dat de 31e helemaal goed Las ik nu goed dat we naar de Keukenhof gaan en bij Kelly eten? Of heb ik nog bier in mijn ogen en lees ik het verkeerd...
Zak M&Ms leeg, niks op TV, oogjes beginnen dicht te vallen... Ik zeg: TIJD VOOR MIJN BEDJE!!! Tot vandaag meiden
Zoekt weer eens naar die Vind ik leuk-knop. Thnx meis. Same here!! Dames moet t zelfde zeggen over Mira! Die gezelligheid zit wel goed bij ons clubbie Mira hier net gedouched en stukje kaas-ui stokbrood op. Had toevallig vandaag wat in huis gehasld anders ook trek gehad. Mmm lekker M&M's das lang geleden. Mannetje snurkt al. Ga ook gezellig mee snurken. Welterusten.
Denk bier in je ogen Mira . Dat wordt de volgende date! Fijn dat jullie het naar jullie zin hebben gehad!
Mira trusten tot straks weer. Hier maar dvd opgezet maar zal ik niet afzien. Amanda U nog wakker? Hoe komt t?
ik sliep al, maar werd ineens wakker. Denk dat manlief in slaap is gevallen op de bank, want die ligt nog niet naast me. Ondanks het douchen nog steeds last van het bier? Hardnekkig spul!
Whahahahaha! Jullie gaan nog niet slapen... Spookjes Jeske: Ja, je kreeg ook een flinke plens bier in je gezicht hoor... Dan plakken de ogen wel dicht! Manlief ligt hier nog te zappen, maar duurt niet lang meer Amanda: Verkeerd gelezen dus We geven gewoon dat bier in de ogen de schuld, want geen bier gedronken, dus dat kan het niet zijn Lukt het slapen niet? Straks hopelijk wel! Oow, wil ook een telefoon met internet, kan ik nog even hier blijven kleppen en ZP lezen... Als ik nu naar boven ga en in bed ga liggen moet ik de laptop meenemen, vind ik zo'n gedoe!!!
Goed excuses om een telefoon met internet aan te schaffen, wil graag 's nachts zp-en . Val zo wel weer in slaap, hoop ik. Vind het echt super leuk dat jullie het zo leuk hebben gehad!
Hi Nachtbrakers Fijn dat jullie het leuk gehad hebben Mira&Jeske! Heb al helemaal zin in 31 mrt! Debs, het gaat hier ook veelste hard, gewoon lekker inhaken als je tijd/zin hebt! Heb je nog relaxed dit wkd? Noorus, werkse vandaag! En lekker skien binnenkort, heerlijk! En goed dat je minder gefocust gaat zijn/bent. M'n huisarts zei 3xper week plezier maken, dat is helemaal prima! Amanda, klinkt lekker wat je vandaag gaat eten! Rosa, leuk een jongen er straks bij! Fijn dat alles goed is! Kelly, haar lekker weer een kleurtje PCOmama, fijn vd bank! Das snel zeg Hier redelijk op tijd terug vd verjaardag, straks een tennispartijtje (in de hal, afsluiting wintercompetitie) en voor de rest op de bankhangen
Ook goedemorgen Amanda! Va 1 april gaat de tennisvereniging weer open en op paasmaandag start m'n 1e competitie-wedstrijden weer! Dus nog eventjes en dan weer buiten
Ja erg is dat he, ik verkoop wat dat betreft alles...weg = weg zeg ik maar zo....en dat is wel prettig hoor.. Rosa yeah weer een jongen hahaa...mijn man wilt dat ook een huis vol jongens...wordt al angstig van een gedachte bij een meisje volgens mijn hihi... Toekan dus druk met het inpakken....ga je nu definitief rond eind maart dan? Mira en Jeske jullie hebben het dus goed naar je zin gehad! Top! Gaat de 31e nu echt door dan? Waar gaan we nu heen dan haha...ik volg het niet meer echt zo namelijk Veerle tennis jij lekker maar... ik moet echt iets gaan doen ook hoor..maar ja wat...en voornamelijk wanneer Straks als het goed is naar de nieuwe aanwinst in de familie gaan kijken..dus ben benieuwd...en nu maar even wat werken... Zoonlief ligt op de matras in de woonkamer tv te kijken dus die geniet er wel van hhihi...