Suus, eitje is gesprongen. Ik zit verder niet aan de clomid, zitten nu net in het begin/eind van alle onderzoeken.
Ow haha dan had ik het verkeerd gelezen... Oh sorry dacht dat jij toen al aan de medicatie zat... Duim voor je dat de trein je deze keer eruit gooit in zwangereland...
Suus, ja dit keer een jongen , zijn al druk bezig met behangen van grotere kamer voor dochter en daarna 't kleinere kamertje voor zoontje klaarmaken
Meiden, ik ga afhaken voor vandaag. Ga me mandje in, ben kapot!! Slaap lekker allemaal sweat dreams, enneh vooral Pink Dreams he Jeskejes, wat ben je stil? Gaat het wel goed met je? Je bent toch niet aan het werk he!! PCO, drukke dag gehad las ik op facebook.............. hoop dat je inmiddels wel lekker thuis bent.... misschien wel in bed?? Tot morgen weer
Ola ik vlieg ook ff voorbij. Wel meegelezen vandaag maar lukt me niet om te reageren. Suusje leuk dat je ff langskomt. Hoop dat jullie snel een kleine uk mogen verwachten!!
Meissies meld mij even voorlopig af ok......Knuffel voor iedereen! Angel voor jou alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Kelly nee morgen weer werken. Vandaag niet helemaal lekker geweest. Veel steken en trekt aan alle kanten. Pff ik mis t sporten..... bolletje loopt over.
Pco doen waar jij je t beste bij voelt. Jammer ist wel. Maar ook begrijpelijk. Lekker met je manne bezig zijn en.je bedrijf. We zien je wel weer verschijnen. Knuffel voor jou!
Ow Debs vergeten.... meid doe rustig aan neem je tijd. En je verwaarloost ons niet hoor. Ok voor jou een dikke knuff
Lieve meiden, Ik ben vandaag een beetje enorm gebroken...niet alleen omdat ik mijn ongi heb gekregen hoor...maar zat over een aantal dingen flink in dubio... Ik heb samen met manlief besloten om te stoppen met de medische molen.....ik ben er teveel mee bezig geweest en heb het gevoel dat ik het niet aan kan mocht ik een baby krijgen ..... Dan gaat mijn gezin hoe deze nu is echt voor en ik moet balans gaan vinden in mijn werk/gezin.... Hier ga ik dus eerst aan werken....en dan wie weet ooit gaan we er nog aan beginnen, maar voor nu niet meer... We gaan de lege slaapkamer dus ook omgooien naar een kantoor en op deze manier verplicht ik mijzelf om niet meer met werk bezig te zijn zodra zoonlief thuiskomt van school....ik ga tijd stoppen in dat kleine ventje en genieten van hem. Het besef is er ook echt dat ik van een wonder mag spreken dat we hem al hebben zo gezond en wel dat hij is...het is een overheerlijk manneke en ik wil geen enkel moment meer van hem missen..en zoals ik nu bezig ben mis ik wel bepaalde dingen. Ik heb dus flink gejankt vandaag en ben tot de conclusie gekomen dat dit het mij op dit moment echt niet waard is. Ik moet mij gaan focussen op mijn mannen en meer niet....het is verschrikkelijk om deze keuze te maken, maar zat er al een paar weken mee en heb door deze ongi zeg maar de definitieve keus in gemaakt samen met manlief. Ik moet dus voor mijzelf echt even afstand nemen van alles om zo alles een plekje te geven! Ik hoop voor jullie allemaal dat er snel een mooi wonder in jullie buikies gaat groeien want ik gun jullie het mooie geluk zoals ik het al heb met mijn manneke. Meiden, ga jullie wel missen, maar hopelijk begrip van jullie! Dikke knuffel van mij!
Lieve PCO, wat een moeilijk, maar dapper besluit hebben jullie genomen!! Ik weet eigenlijk verder niet zo goed wat ik moet zeggen.... Hopelijk laat je straks, als alles weer op een rijtje staat, nog eens van je horen via zp of via fb. Dikke knuffel en een diepe respect voor de keuze die jullie gemaakt hebben! Liefs Amanda
Ow PCO....wat heftig meid! Wat een dapper, maar moeilijk besluit!!! We zullen je hier zeker missen!!! Ik hou van jouw manier van schrijven!!! Hoop dat we je nog eens terug zien?! Pff...kreeg gewoon tranen in mn ogen toen ik je stukje las! Heel veel sterkte met alles op een rijtje krijgen! Heel veel geluk met je mannen! Geniet van en met ze! Ik zal je missen Dikke knuff!!
Pco t is al gezegd. Een moeilijk maar knap besluit en ja we zullen je missen. Meid doe waar jij je goed bij voelt. En ik weet dat je t allemaal op een rij krijgt, want je bent een kanjer! Veel succes en hoop je nog een x voorbij zien komen.
Pcomam, veel plezier met je mannen, geniet lekker van ze! Succes met alles, een moedig besluit hoor maar hopelijk toch ooit voor jullie ook nog een 2e wondertje! Misschien tot ooit weer hier!
PCO: De rest heeft het ook al gezegd: Een moeilijke keuze die je gemaakt hebt! Ik zal je ook gaan missen en hoop dat je snel weer hier terug op ZP mag komen. Dikke knuffel meid!!!
Goedemorgen meiden! Vandaag een temp van 36,30 dus we gaan ons echt voorbereiden op een ei, even wat stabieler voor ei en daarna hopelijk goed omhoog We zullen zien. Vanmiddag de derde FM... Benieuwd hoeveel hij deze keer gegroeid is, manlief denkt dat hij weer 1 mm per dag gegroeid is en ik hoop net ietsje meer, maar zou met elke groei tevreden zijn!!!
Ow Mira das wel fijn he...vroeger ei. Succes bij de FM en hoop dat ie weer gegroeid is!! Pco mama mocht er weer een date gepland worden. Dan ga je wel mee toch??!! Nou ik ga poging doen tot autorijden en werken.