@mira wat fijn dat het eitje zo goed groeit! Ik duim voor je dat er iets goeds uit zal komen!! @kel wordfeud errug leuk ja vooral als je het niet meer weet... Even op scrabbelwoord.nl kijken @angel ik zie roze!! Wat goed! Gefeliciteerd he!!
Jez: Thanks meid! Ben er ook erg blij mee Manlief ook trouwens, die vroeg al of we nu voor of na het eten gingen klussen Hahaha! Hij wil zo graag (klussen en een kind, beide )
Haha gelukkig hou jij waarschijnlijk op dit moment ook wel van zijn grijp-grage handjes, dus dat zit vast goed!
Mira whoiehooooeeee super meid! Wat zul je blij zijn dat de clomid werkt!! Nou hop kluswagon in jullie. Nou hier heb ik t helemaal gehad... stomme klote cyclus. Net op wc flinke draden slijm (sorry) ja hoor zul je zien, komt dat stomme ei vroeger... grrrrr. Ik weet t echt niet meer, weer een maand naar de knoppe
Jez: Op dit moment heb ik er geen moeite mee om te klussen hoor Ik weet in ieder geval hoe ik vannacht ga slapen, op mijn rechterzij Lang leve de zwaartekracht!!! Jeske: Thanks meid. De kluswagon is sowieso vandaag en morgen nog bezet Daarna is het even kijken naar hoe de FM op vrijdag uitpakt. Wat vervelend meid dat je ei eerder lijkt te komen. Zou dat door de operatie kunnen komen?
Die vrouw die vandaag de echo deed zei trouwens ook dat het baarmoederslijm ook mooi gegroeid en dik was. Het bedje voor de kleine staat dus klaar, nu de kleine zelf nog
Normaal zou je cyclus langer zijn zeggen ze, dus ik weet t echt niet. Wat ik wel weet is dat t hier echt niet lekker gaat, ga bijna van mn susserd af en heb al wat suikers gepakt, maar blijf licht en beroerd. Echt weer t gevoel van paar jaar geleden dat ik zometeen tegen de vlakte ga. Kan wel janken, ben er zo ontzettend klaar mee. Blehh, ben op mn werk, hang wat achter de pc. En heb nog geen flikker gedaan vandaag. Dus doe rustig genoeg, maar ik wil nu gewoon naar bed en slapen. Ben al 2 dgn niet bij mama geweest, maar hoe pijn t ook doet, gaat m vandaag ook niet worden. Einde raad eigenlijk.
Jeske: Kan je echt niet eerder naar huis? Klinkt niet goed hoor! Vanavond lekker vroeg op bed, even bijtanken meid. Dikke knuffel en ik duim ook voor jou hoor meis
Pa is nu naar ma die verwacht ik rond 5 uur thuis. Bijtanken heb ik de laatste dagen al gedaan, maar vandaag is gewoon teveel jak. En je hoeft niet te duimen hoor, zoals elke maand zal t wel niet raak zijn. En nu helemaal niet want t vliegt er niet vanzelf in he.
Jeske: Dan duim ik ervoor dat je ei opeens even een rood stoplicht tegenkomt en netjes wacht tot je er wel klaar voor bent Nee, ik duim voor jou dat je jezelf snel weer beter voelt. Hele dikke knuffel meis!!!
Heeeeeeeeee! Here I am Vanochtend gewerkt en net naar fysio geweest, ben weer helemaal los gekraakt Zo al 2 suffe dagen, word gewoon niet wakker.... En meiden, ik had vanmorgen een temp van 37.3... Zal wel komen omdat ik niet fit ben en ik ben nog niet ongi.... Snap dr geen snars van. Heb wel beetje slijmerige zooi met afvegen en is niet rood maar beetje bruinig maar ook weer niet echt. En ook geen last meer van m'n buik, wat een gekke ronde weer hiero....
PCOmama: alles is hier al gezegd. Hele dikke knuffel van mij! Hoop nog wel dat we weer eens contact hebben hoor.... Je humor is gewoon zo leuk! Ondanks mijn ZI gedoe, maakte jij er weer wat leuks van! Je bent een leuk/lief mens. Ik hoop dat het je verder goed gaat en geniet van je twee mannen Dikke knuffels!!!
Angel: mooie streep hoor! Gefeliciteerd! Op naar een knal-test en een mooie echo dadelijk! Wil je al op roze in de lijst? Mira: mooi zeg! En goed bezig in de kluswagons Jeske: balen als je ei eerder komt. En balen dat je nog niet fit bent... Denk aan jezelf hoor!
Veerle: Fijn dat je weer helemaal 'los' bent. Zal een stuk prettiger zijn! Weet je waar ik aan zat te denken? Bruin/roze bij afvegen kan ook op een zwangerschap wijzen, zeker met die temp van jou. Ik duim voor je dat het deze ronde gewoon raak is! Wil je nog wel gaan testen een van de komende dagen? Mooi ei he?! In 2 dagen gewoon 5,5 mm gegroeid. We hadden hier zelf 2 tot 3 mm verwacht, maar is gewoon veel meer
Zou me haast niet kunnen voorstellen dat het raak zou kunnen zijn deze ronde, maar je weet nooit. Heb geen testdrang eigenlijk, gek hè... Als ik met een week nog niet ongi ben misschien een testje wagen??? Superei van jou! Nu nog bevrucht
Veerle: Er is maar 1 zaadje nodig om te bevruchten he... Ik ga toch voor je duimen meid! Spannend!!! Idd, nu moet manlief nog raak schieten (zei schoonzus afgelopen zondag 'Nou, als Mira dan eindelijk een ei heeft, dan moet jij wel raak gaan schieten hoor!!!' Whahahah!)