Die "moetjes" vind ik ook echt vreselijk! Der staat hier een huis in de buurt te koop. Genoeg parkeerruimte, winkels, station en school in de buurt.
'T toppunt van gezelligheid...... Samen in bed liggen en wordfeuten, draw somethingen en whatsappen met elkaar "Schat.... tis jouw beurt bij wordfeud"
Ik ben er ook hoor. Ondertussen tv aan het kijken. Op telefoon is het inderdaad errug rustig, net zoals hier Net even lekker gedoucht, nou ja lekker ppfff gaat me steeds meer moeite kosten omdat ik niet overal meer bij kan hahaha. ff gauw 10 min is er niet meer bij. Na het douchen moet ik ff uithijgen op de bank hahaha. voel me echt net 80 Net nog op de weegschaal gestaan (ik weet het dat moet 's ochtends en niet 's avonds) maar viel me nog niet eens tegen haha, dus als ik het morgen ochtend niet vergeet, eens kijken wat de weegschaal dan zegt Net even me voet ingesmeerd met vet, zijkant van me voet is helemaal uitgedroogd en gescheurd au au au, weet niet zo goed wat ik er mee moet dus maar vet houden denk ik dan.......
Amanda: Welke straat, dan zoek ik hem gelijk ff op Op de Europalaan ook genoeg trouwens. Is ook bij jou in de buurt toch?
Lk nu we in de MMM zo goed als zitten kan ik t voor mezelf niet op pauze zetten. Heb vorige zomer tydje wel gedaan. Maar heeft niet mogen baten. Ik ben blij dat t jou goed doet!! Wanneer ga je sporten!
Ja ook gewerkt. Alleen morgen nog een dagje vrij. Hoe komt het dat je duf bent? Kelly, auww, dat is niet fijn!
Kan me voorstellen je er in de MMM nu even voor wil gaan! Maar ook dan, kan je altijd een maand overslaan straks! Kijk wat goed voor je voelt! (mijn zus gaf dat bijvoorbeeld juist geen rust....die zag dat als een verloren maand!) Ik moet morgen weer sporten! Pff....echt moeten, want ik vind er niks aan! Hahaha! Eerst vergadering morgen en daarna sporten! Wanneer ga jij weer? Zodra je weer fit bent?
Geen idee, slaap goed! Ben nog snel moe na inspanning. Dit terwijl ik vd zomer nog bergwandelingen maakte van 6 uur. Komt wel weer!
Mira, succes met huizen zoeken. Hier nu ook in een huur flat. Zou graag een eensgezinswoning willen (manlief nog meer dan ik). Ik heb het eigenlijk prima naar me zin hier, zulke leuke buren Manlief zou graag een huis kopen maar hij heeft (nog) geen vast contract. Zit nu 1 jaar bij deze baas. Maar dan wordt het ook op 1 salaris gerekend en dan komen we denk ook niet in aanmerking voor een koophuis. Ja een heel oud huis met houten vloeren, enkele beglazing, dat soort dingen dus helemaal vanaf de grond langzaamaan opbouwen en daar heb ik echt geen zin in!!!! hahaha nog veel eisend ook als ik dat zo opschrijf hihi
Kelly goed smeren. En alles ff in verlaagde versnelling doen meid. Je moet nog langer mee he. Veerle ai das minder dat je duf bent. Merk je toch al wel wat verbetering? Want jij moet ook langer mee dan vandaag he. He tis soms net een ziekeboeg hier hihi. Hier beginnen.de hechtingen... jaja welgeteld 3! draadjes zichtbaar, ontzettend te jeuken en te trekken. Vooral die knoopjes gadver.
Ik zou graag willen sporten... Vind het moeilijk hoor Is voor mij echt een uitlaatklep! Maar ja, helaas nog even geduld hebben. Geduld=een schone zaak...
Merk wel zeker verbetering hoor Jeske! Maar dan wil ik vaak weer te veel, waar is die rem??? En idd hier stelletjes kneusjes bij elkaar... We kunnen beter de roze klustrein welkom in de ziekenboeg-land noemen...
Lk ik heb dat gevoel ook van verloren maand. Maar zal eerst de 24e afwachten. En wat mn ei doet deze cyclus. Nja ik had graag morgen gekomen maar denk niet dat t verstandig is. Vandaag behoorlijk taai gehad. Ik denk volgende week weer. En ik vond t int begin ook niet leuk hoor en nu soms nog. Maar sleur mezelf mee en stel een doel voor ogen wat ik zowiezo wil doen. En mn eigen muziek!!!! Zoveel beter dan wat ze daar draaien. Vooral overdag. Val ik haast van in slaap.
Kelly: Auw!!! Zijn het echt kloofjes of alleen wat ruw? Vet houden zorgt er wel voor dat de huid wat soepeler zal zijn en minder snel zal barsten bijvoorbeeld. Jeske: Gezellig hoor Jullie liggen vroeg op bed dus Amanda: Leuke huisje, die goedkoopste . Leuke prijs (mss nog iets te duur, maar daar moeten we nog naar kijken). Zit helaas wel een bad in waar de douche dan weer in hangt... Wel weer 3 slaapkamers en ziet er allemaal redelijk nieuw uit Nice! Iemand anders toevallig nog tips voor de starter op de huizenmarkt? Extra potjes geld waar we mss naar kunnen kijken/kans op hebben? Zou wel fijn zijn namelijk
Ja ik zoek ook nig wat geduld maar nog nergens gevonden. En veerle ja ik mis mn sporten ook. Idd uitlaatklep en ondanks dat je moe bent voelt t zo lekker dat ff gezweten te hebben en bijna kapit te gaan op fiets of loopband haha. En mooie ben jij.... mee dat ik dit tik zie ik een berichtje binnen komen van je van Wordfeud.... hoezo ongeduldig haha