De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 3!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amanda13, 15 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

In de kelder, hebben we niet:p
    Of bij de G?:D

2. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    Als het voelt als een verloren maand, moet je zeker geen rust maand nemen!

Kan me voorstellen dat sporten nu nog echt te snel is!!! Ik ga deze week denk ik do en vrij ochtend.

Volgende week gaan we denk ik samen op maandag, en ga ik denk ik weer op donderdagmiddag.
    Als je je weer fit genoeg voelt.....zie ik je gewoon daar een keer :)

Ik hoef maar 15 min te fietsen en 10 min te lopen. Verder allemaal oefeningen voor mijn rug! Dus die muziek maakt me niet zoveel uit ;) Klets tussendoor wel wat met de mannen daar ;)

3. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Mira, het zijn kloofjes en ruw/ gescheurd......... zeg maar alles wat je niet wilt haha

4. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Mira we hebben op t moment alleen t bed. Aanbouw staat beetje stil.. goh hoe komt dat nou hihi. Ah eind is in zicht dus komt goed. Uhmmm huisjes..... kijken hoelang al iets te koop staat en of ze al wat met de prijs hebben gedaan. Verder weet ik t zo niet.

5. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Haha moet je rond 5uur komen dan zijn er wel leuke. In de ochtend zijn t van die ouwe grijsjes haha. Maar die zijn wel vriendelijk. Ik sta al snel half uur op de loopband en vaak.nog half uur fietsen en dan nog verschillende kracht oefeningen. Ben wel ff zoet. Als ik ga is dat meestal voor 12 uur. en anders rond half 5.

6. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    LK en Jeske: Ik heb dat gevoel ook, een verloren maand... Vond het ook echt vreselijk als ik dan 70+ dagen aan het wachten was en dan opeens ongi werd! Geen ei, helemaal niks! Daarom ben ik zo blij met deze ronde, binnen de 20 dagen een ei :D Gewoon super! Dit voelt voor mij als de allereerste ronde ;)

Hier maar eens helemaal opnieuw gaan zoeken naar huizen. Alles uit FUNDA gooien wat ik al opgeslagen had en eens goed de criteria voor mezelf op een rij zetten... Mijn moeder eens bellen over wat zij voor ons zou kunnen betekenen (ze wil wel garant staan, maar niet een hypotheek nemen die wij dan afbetalen voor haar ofzo...), schoonouders kunnen niks meer, die helpen schoonzus al en dan gaan puzzelen... Pfff! IK WIL GEWOON VERHUIZEN NAAR EEN HUIS WAAR JE WEL EEN KIND FATSOENLIJK IN KAN OPVOEDEN! Zo, dat is eruit ;)

7. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Maandag gaan jullie 's avonds denk. Pff baal dat ik die vent van mij niet meekrijg.

8. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Mira je hebt pb

9. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Jeske: we spelen nu 2 potjes wordfeud:)

10. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

En Kelly , vooral dat ene woord erg mooi...:)

11. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    hahaha dat N woord zeker :p, en ik dacht dat ik die naar me man stuurde dus ik zei nog heel leuk er moet nog een vraagteken achter hahahaha hij snapte er niks van en ik lag in een deuk hahahha

Dat heb je als je met meerdere tegelijk wordfeut he haha

12. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Veerle ja ik zag t ach jah haha

Mira wat is wisi??????

13. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    @Jeske....als ik niks heb probeer ik ook eind vd ochtend te gaan! Eind vd dag ga ik zeker niet meer ;)
    Ik moet het echt opbouwen.....meer en langer mag niet, omdat mijn rug dat niet aan kan!

Wij gaan maandag overdag....zijn dan allebei vrij! Dus dan liever niet s'avonds! Maar normaal gaan wij ook niet samen. Ga ik overdag en vriendlief s'avonds.

Ik klets niet met de mannen die daar aan het sporten zijn! Maar met degene die daar werken ;)

14. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Mira, hoop dat je snel iets kan kopen. Meestal gaat het wat makkelijker toch als iemand garant voor je staat?
    Mijn ouders ook voor mij en ex toen der tijd gedaan................ zullen ze nu niet snel meer doen denk. Nu al helemaal niet omdat mijn moeder al 3 jaar werkeloos is........

Ach zit hier voorlopig nog wel best, we hebben 3 slaapkamers. En 1 daarvan (de kleinste) bouwen we voorlopig eens in de maand om. Zetten de kleding kast op wieltjes.
    Als zijn kids dan komen slapen die ene nacht dan kan het ledikantje met kind :p bij ons in de slaapkamer (staat ie gelijk vast haha) en de kids dan samen op een luchtbed. Creatief toch? We moesten creatief worden volgens BJZ, maar als ze bij opa en oma (en moeder) slapen 2 nachten dan is dat geen probleem dat ze met z'n allen in de woonkamer op de grond slapen en hier wordt er een "probleem" van gemaakt.............

15. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Jeske: Thanks voor PB, gelezen en beantwoord :D

Ben nu 3 dingen aan het doen, ZP proberen bij te houden (bijna onmogelijk), wordfeud spelen (ook zwaar onmogelijk in combi met andere 2) en ook nog op Funda zoeken (waar op het laagste pitje staat nu). Multitaskende vrouw heeft er nu toch even moeite mee! Gaat een beetje snel allemaal ;):p

16. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Owja jij klets.met t personeel ;) Haha ook leuk. Ik met die rossige. Absoluut niet mijn type haha maar hij houd mij in de gaten.dat ik niet te ver over mn grens ga.
    Misschien dat ik maandag eens ga proberen als t mag van mn.lijf. Das nog maar de vraag he. Maar wij komen.elkaar nog wel een x tegen.

17. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Jeske: Geen idee, ben gaan schuiven met letters en wilde die W kwijt. Hahaha! Was nog goed ook :D

Kelly: Moeder zou nog garant kunnen staan, schoonouders niet. Dus binnenkort maar eens vragen. Zodra manlief zijn vaste contract getekend heeft en terug heeft kunnen we gaan kijken en echt aan de slag, dus nu voorwerk.
    Idd, als je het zo kan oplossen is het toch goed. Ach, die familie probeert jullie gewoon er slecht uit te laten zien bij BJZ. Stomme mensen!!! Op een luchtbed vonden wij helemaal super, toen we nog klein waren ;)

18. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    Ik ken die rossige denk ik (nog) niet! Ik met M en A (fysio).
    A houdt mij wel in de gaten met mijn rug ;)

Ik ga je daar zeker nog wel zien! Maar ben slecht in mensen herkennen en heb mijn bril dan ook niet op! Hahaha.....dan zie ik dat niet hoor ;)

19. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    HALLO!!! We kletsen nog net geen maand in trein 3 en we gaan al naar 3000! !!!

20. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Bij gebrek aan een Z QUID gelegd ;) Werkt ook!

Deel Deze Pagina