Dametjes... ik ga mn telefoon wegleggen en de luiken sluiten. Als t lukt want pijn zet weer op helaas. Sweet pink dreams lieve meiden! Ik vond t weer gezellig!!!!
Jeske: Slaap lekker! Hopelijk morgen nog minder pijn Kelly: Af en toe kun je leuke woorden maken ja Hihi n..... ofzo
Ja aap je na Kelly Wil een P-woord maken maar lukte niet Slaap lekker Jeskejes, hier ook zo poging wagen!
Hier nog wachten tot manlief thuis is We moeten nog aan de slag vandaag Nog 40 minuten wachten! Ik ga eens aan de slag met FUNDA. Wish me luck!!!
Slaap lkkr!! Ik lig er ook in! Enorme koppijn, dus hopelijk slaap ik snel!! M is idd Mi ja! Die begeleid me nu verder nu ik klaar ben bij A. Alleen voor mijn rugoefeningen moet ik nog bij A zijn.
Good luck Mira Vriend kijkt me net aan. Nadat ik m verteld had dat t net is alsof er duizenden naaldjes in me buik geprikt worden.... zegt ie opeens....... zullen we oefenen?? Uhh pardon meneer?? Wat denk je zelf? Ow moet er wel bij zeggen was m beetje (wel lief, plagerig) aant chanteren hihi
Good luck Mira! Met Funda, en straks Ik ga afsluiten hier. Laptop wil stroom en geen zin om van de bank af te komen. Nog even Hart van NL kijken, en dan lekker slapen. Morgen weer ff anderhalf uur schoonmaken, om 12.15u naar de fysio. Hoop dat ze dan wel gaat masseren, want als ik weer alleen maar oefeningen moet doen dan kap ik er mee. Die oefeningen kan ik thuis ook (doe ik ook al hoor) maar daar hoef ik haar niet voor te betalen dan Slaap lekker allemaal
M is ook een goeie gast. Zijn vriendin/vrouw weet t ff niet meer. Is goede vriendin van mij geweest. Tydens mn ponytijd.
Wie is mijn personal trainer dan? Ow...dus gaat niet zo lkkr tussen die 2?? Ik ken M eigenlijk nog niet echt....
Ow haha ik bedoel dat IK niet weet of ze getrouwd zijn. Geheugen laat me effe in de steek. Nee dat M jou begeleidt. Ik heb niemand die mij begeleidt. Doe t zelf. Doe ook maar een dotje haha. Ach ja. Ik hoop dat je rug snel weer aangesterkt is en je er niet weer doorheen gaat net als laatst.
Mira, als tip kan ik je meegeven dat je je gelijk moet thuis voelen. En probeer door dingen heen te kijken. Bij ons in de gang waren er dus schootjes van grond tot plafond. En de badkamer was super klein! Veel plezier straks! Weltrusten allemaal!
Goedemorgen dames heeft iedereen een beetje kunnen slapen? Hier op zich wel alleen wat onrustig. Vandaag weer poging tot werken.
Goedemorgen! Ik ben gisteren nog tot 1.15 uur opgeweest... Kon niet slapen. Wel geklust, dus dat is goed. Maar goed geslapen heb ik niet Vandaag verder met de zoektocht! Nu de eerste selectie en daarna nog een keertje kijken naar de huizen en beslissen wat ik af laat vallen (iets waarbij ik op de foto bijvoorbeeld al niet echt een goed gevoel heb of aan een drukke doorgaande weg ofzo...). Temp was vanmorgen nog 36,30 maar hij kan door mijn nachtelijke uitstapje van vannacht wel iets lager uitvallen... Ach, we zullen straks bij de ovutest wel zien wat hij doet Hoe is het verder bij de dames? Alles goed?
Goedemorgen, ben ook weer aanwezig. Ik droom de laatste paar dagen zo echt en als er dan iets gebeurd schrik ik wakker, en dan ben ik nog zo moe.. ... Nou ja, nu gauw (haha) uit bed, aankleden, kind aankleden, ontbijten (dochter dan) tanden poetsen enz. en dan ff werken en fysio..... jeskejes succes vandaag met werken
Goedemorgen meiden! Hier paar keer wakker vannacht, maar snel weer in slaap gekomen Man ligt nog in bed, heeft vandaag geen lessen, dus mag uitslapen van zichzelf Hier zelfde verhaal, hoge temp en weer beetje afscheiding, bijna niks. Begint nu toch in ene wel spannend te worden zeg!!! Mira, succes met de huizenjacht! Hier is het huis(je) weer uit de verkoop. Is hier ook niet ideaal met een beebje (hebben maar 1 slaapkamer). Wou liever dat m'n man toentertijd geen huis gekocht had... Maar ja, 't is niet anders. Beebje heeft heel veel liefde nodig en we vinden tzt wel een praktische oplossing Of we nu wel/niet gaan verbouwen weten we nog niet, m'n man wil het wel, ikke iets minder. 't Is best duur en ik spaar het geld liever zodat we straks zelf kunnen bijdragen in onze restschuld (dit huisje gaat iig met schuld verkocht worden) WOZ-waarde is in 1 jaar van 168.000 naar 148.000 gegaan Fijne dag vandaag! Hier lekker vrij