Jeskejes: sorry voor de slechte woorden bij wordfeud, heb geen klinkers bij 1 spel en al geruild... Weer geen klinkers
Veerle: Ben nog druk bezig. Heb zoveel huizen in de eerste selectie dat ik ondertussen al een tweede selectie moet maken, anders kan ik geen nieuwe huizen meer opslaan Er staat veel te koop, heb mijn zoekcriteria nu wat aangepast en straks ga ik nog verder met uitdunnen (dan gaan de woningen met 2 slaapkamers eruit en wil ik minimaal 3 slaapkamers, dan zal de lijst wel snel korter worden ). Ik heb nu gekeken naar woningen waarbij we met een 2e kindje ons even moeten behelpen, maar die gaan er straks ook uit Dus ben nog wel een dagje bezig hiermee!
Goed bezig Mira! Leuk huizenjacht! En je kan nu behoorlijk vd prijs afkrijgen hoor! Misschien nog een tip als je lege huizen hebt, kan je wrs nog iets meer afkrijgen Succes! Wat zal ik ga doen vandaag... Klinkt wel heel erg, denk eerst maar eens douchen en even naar buiten, hier schijt de zon!
Veerle: Idd, goed onderhandelen!!! We maken mss ook nog kans op een starterslening, mijn moeder zou garant kunnen staan, dus ik denk dat, zeker nu de huizenmarkt op zijn laagst is, we onze slag moeten slaan. Huis kopen, mooi opknappen in de jaren en als we eenmaal kids hebben kunnen verhuizen naar waar we ECHT willen wonen (maar wat nu niet te doen is met manliefs salaris ). Wat manlief betreft verhuisd hij liever vandaag dan morgen, dus als we een hypotheek zouden kunnen krijgen en een huis vinden die qua prijs bij onze wensen en de hypotheek past, zijn we ook weg ook! Eventueel slaap ik een aantal weken/maanden tussen de verfkwasten, zonder vloer, op een luchtbedje, in de woonkamer of de keuken ofzo... Maakt me allemaal niet uit!!!
Meiden....nog niks gelezen...even een echo bericht! Net een collega die heeeeel blij verteld dat ze zwanger is! Ook weer binnen 1 maand! Pfff....wat voelt dat kut! Net ff flink gehuild en nu maar naar de sportschool! Ga straks alles lezen!
En Mira, is de selectie al kleiner geworden ondertussen? LK, jeetje meid weer 1 knuffel!!!! Succes op de sportschool Jeskejes, hoe gaat het met werken?? Veerle, nog steeds buiten?? Hier schijnjt ook de zon, ook al waren de voorspellingen HEEL anders............... Net fysio geweest, weer wat extra oefeningen meegekregen. Me linker bekken zijn weer los!! Jeej, ik voelde het vanmorgen al met opstaan en oefeningen doen dat het niet goed zat en ik had dus gelijk. Nu geen pijn meer (voor zolang als het duurt) Dochter op bed. Rust in de tent , ik ff eten en dan lekker even op de bank hangen
LK: Wat onzettend K*T is dat!!! Jeetje... Ik denk dat ze niks van jullie pogingen weet. Huilen lucht dan in ieder geval lekker op!!! Dikke knuffel meis Kelly: Ja, is al minder Ben van meer dan 100 huizen en appartementen naar 35 huizen en appartementen gegaan. We willen het liefst een huis, dus de voorkeur gaat daar naar uit. Net mijn moeder gemaild en mail terug. Ze kan ons een startkapitaal bieden, dus dat scheelt dan al weer in de hypotheek en ze gaf als tip dat eventueel eigen geld dat we inbrengen de hypotheek ook kan verlagen... Dus dat wordt kiezen tussen een nieuwe auto of een huis (er loopt binnenkort een rentecertificaat op mijn naam af, dus er komt wat geld aan ). Dan nog kijken wat manlief nog zou kunnen en willen inbrengen (want we moeten natuurlijk niet helemaal zonder spaarcentjes zitten ). Al goed bezig geweest vandaag lees ik. Rustig aan doen en lekker je oefeningen doen, dan gaat het hopelijk snel beter!
Lk dikke dikke knuffel!! Is gewoon @##%&&#@ en huil maar. Hopelijk lucht t op. Succes met sporten. Hier net een klodder slijm (smakelijk, sorry) wat moet ik hier van denken??? Zo veel ist nog nooit geweest voor mn ei.
LK, wat sh#t zeg! En moeten mensen nu meteen zeggen dat het binnen 1x raak is.... Laat je tranen maar gaan! Sportse! Misschien kan je al je frustratie eruit gooien? Jeskejes: kluswagon reserveren??? En ben je aan het werk vandaag? Kelly: losgemaakt door de fysio nu? En hier is af en toe de zon, heb er iig ingelopen om pleepapier te halen Zo druk vandaag... De wasmachine roept me....
Ja heb gewerkt ben nu bij mama. Uhmmm kluswagon... zit op dag 13... rustig aan maar beginnen denk? Ah vooruit reserveer maar. Ga gewoon proberen of t geen zeer doet.
Meiden, sorry dat ik jullie zo verwaarloos...ik zit gewoon met mijn hoofd bij andere dingen en dat bevalt me wel. Ben vannacht wel weer voor het eerste gewoon ongesteld geworden, na een cyclus van 29 dg. Ziet er dus naar uit dat alles weer normaal is en we gaan deze maand weer actief aan de klus. (alleen qua agenda komt het niet heel gunstig uit vrees ik, maar we zullen zien!) Mijn NOD is 9 mei.
Zo even lekker in het zonnetje gewandeld. Manlief ligt al een uur te slapen.............. Ze moesten een dag inlopen met vuil, papier en glas ophalen. Wel met 3 vuilniswagens maar die andere 2 hebben een bijrijder en mijn man zat alleen op de wagen dus die was gesloopt (en het is nog niet ingelopen, morgen nog een keer) maar dan krijgt hij wel een bijrijder mee dus hoeft hij niet alles alleen te doen. (vandaag was er niemand om mee te rijden, bloemen seizoen begint weer vollop dus drukke dagen) Hij had nog een extra'tje verdiend vandaag, dus we gaan (weer) heel fout bij de grote gele M eten . Moet toch naar de stad straks dus komt eigenlijk ook wel goed uit En we hadden nog kortingsbonnen dus ja is ook weer zonde om die weg te gooien he *zoekt allerlei excuses om te bedenken om (weer) daar te eten hihi* Jeskejes, hoe is het met je moeder? Succes met klussen, hoop dat je geen pijn hebt en gewoon samen van elkaar kan genieten Waxientje, gewoon doen waar je je goed bij voelt. Wij lopen niet weg. Fijn dat je een normale cyclus hebt!!
Zooo, ik ben er ook weer. Wat een rust hier vandaag!! Jeske, beetje kunnen werken vandaag? Mira, alvast veel succes morgen! Staat nu ook een huis bij ons in de straat te koop, weet alleen niet of die op funda staat. Fijn dat je moeder eventueel wil helpen. Hoe was je ovu test? Kelly, haha alweer grote M?! Veerle, spannend! Nog geen ongi? LK, dikke knuffel!
Lk,knuffel. Ik was er ook zo 1 eerste ronde gelijk zwanger van mn zoontje. Maar deze keer was het anders ronde 7. Je vroeg nog hoe we geklust hadden nou om de 2 dagen. Mira succes met huizen zoeken, zou in ieder geval zelf niet voor een appartement gaan, maar voor een huis met tuin. Zeker voor de toekomst je moet altijd mee als de kleine buiten wil spelen. Jeske, gewoon proberen als het niet gaat dan niet.