Veerle, lekker handig om zoiets naar je oude adres te sturen. Geniet lekker van je weekend! Ga je nog wat leuks doen?
Mijn broer wordt zondag 33 en daar gaan we overdag heen. En hij woont heel dichtbij, dus dat is fijn! En misschien in de ochtend even kijken bij m'n tennisteam, die spelen thuis. En morgenavond even langs een vriend+vrouw en 2 kids (4,2) gaan we eten. Dus leuke dingen! En jij?
Amanda: Jammer dat het heel het weekend moet werken... Daar krijg je toch wel meer voor betaald toch? Veerle: Klinkt als een gezellig weekend! Ik dacht vandaag al, moest Veerle niet onderhand ongi zijn eigenlijk... Ging je nog testen binnenkort??? Weekendplannen: Morgen een feestdag, 1 jaar getrouwd, dus gaan een dagje E.fteling en daarna uit eten. Dus een gezellige dag samen Bedenk me net dat ik nog alles moet printen voor morgen (kaartjes E.fteling en waardebon voor etentje ). Ga ik dan maar zo even doen, anders vergeet ik het en moet het morgen allemaal snel snel snel...
Mira, alleen zondagen en feestdagen zijn extra uren. Jij ook al een leuk weekend voor de boeg! Hihi, zou ook wat voor mij zijn om het vergeten uit te printen. Is het bij jullie ook van dat prutweer? Hier is het begonnen met regenen.
Amanda: Zaterdag is dus een gewone dag... Jammer, scheelt weer centjes Hihi, en dan morgen aan de poort staan zonder entreebewijs... Jammer!!! Nee, ga nu naar boven, printen. Handig hoor, draadloos internet thuis
Jeetje wat een verschrikkelijk nieuws zeg, tranen in me ogen gewoon. Ze zouden die man hetzelfde aan moeten doen. Heb net een heel moeilijke keuze gemaakt (voor mezelf dan) Ga de pretecho afzeggen, ik moet gewoon 2 nieuwe broeken hebben, want deze scheurt steeds verder. Vind het zo moeilijk dat ik later als de kids groot zijn niet voor beide een pretecho heb maar het is niet anders. Ik baal als een stekker en ik zal me ouders wel weer teleurstellen (alweer) (vorige zwangerschap is me schoonmoeder meegeweest met pretecho) dat deed me ouders zo zeer want ze hebben echt het gevoel iets gemist te hebben. Sorry even ontzettend ego, maar voel me zo slecht, voel me zo falen als dochter en als moeder Sorry zal jullie er niet mee lastig vallen meiden
Kelly, wat vervelend dat je deze keus hebt moeten maken. Dikke knuffel meid! Mira, ik krijg geen extra geld, maar uren. Meiden, wat gaan jullie eten? Ik moet nog boodschappen doen, maar ben inspiratieloos.
Mira, jullie gaan een leuk weekend tegemoet!!! En leg ze alvast klaar dat je ze niet kan vergeten!!!! Hier schijnt de zon (buiten dan, binnen regent het momenteel eventjes) Avondeten.............. nog geen idee eigenlijk, moet ook nog boodschappen doen. GEEN ZIN
Kelly: balen dat je het af moet zeggen, kan je niet iets lenen van familie ofzo, of al vast voor je verjaardag oid Amanda: balen heel het wkd werken... Mira: morgen feestdag! Leuk om weer naar de E.fteling te gaan! Hoop op droog weer! En had idd dinsdag al ongi moeten worden met een lf van 14, maar heb ook wel eens 15 gehad. En misschien dat m'n lijf doordat hele gedoe wat van slag is. Heb nog steeds beetje afscheiding. En temp was iets lager maar wel 37.1 en had al om 6u getempt vanwege werk.
Was dat maar zo dat ik ergens geld kon lenen, maar bij me ouders heb ik al een "lening" lopen die we al 3 jaar aan het afbetalen zijn (toen we gingen verhuizen enzo). En me schoonmoeder heeft niet veel dus daar wil ik het niet aan vragen, en zeker niet voor broeken..... Verjaardag........... hhhmmm ben pas in december jarig hihi gaat hem niet worden
Amanda wat wil je eten: aardappels, pasta, rijst? Met vlees? Misschien dat ik je op een idee kan brengen??? Hier ook nog bedenken qua eten, man heeft altijd borrel op vrijdag met hapjes, dus die hoeft niets te eten (zwaar werk hè onderwijs...) Vanochtend stonden er allemaal wijndozen in de gang om mee naar school te nemen. M'n man regelt de wijn Is bij ons in de straat en hij werkt daar weleens. Denk vanavond aardappeltjes uit de oven, je koopt gewoon aardappelen, mag zelfs in de schil blijven, die snijd je in partjes, doet ze in een ovenschotel of braadslede, olijfolie erover, peper, rozemarijn, thijm erover, door elkaar husselen en hoppa de oven in op 200 graden en duurt wel vaak 1 uur (bij mij niet want heb heteluchtoven, ongeveer 40 min). Lijkt of de aardappels verbranden, maar er komt gewoon een lekker korstje op. Daarbij kan je groenten doen of een lekker salade met tomaat, paprika, radijsjes, wortel ed. En dan een stukje vlees/vis. Niet moeilijk, wel gezond
Kelly: Wat ontzettend jammer meid!!! Maar goed, je kan niet in je blote kont rond gaan lopen (kan wel, maar is niet algemeen geaccepteerd in NL )... Hele dikke knuffel meis!!! Amanda: Aha, vandaar! Ik ben gehakt vergeten uit te leggen (krijg je ervan als je naar het ZKH moet...) dus we eten hier lasagna zonder gehakt, maar dan een keer met extra kaas Ik denk dat manlief het niet erg vind, zeker na het goede nieuws van vandaag Entreekaarten zijn geprint, waardebon ligt ook klaar en zelfs een routebeschrijving naar het restaurant heb ik geprint... Zin in morgen!!!
Veerle: Lekker, je aardappeltjes zo Doe ik hier ook wel eens. Is manlief helemaal gek op!!! Echt heerlijk! Moet je ook eens proberen met paprikapoeder of kerriepoeder erover, is weer eens wat anders, maar wel ontzettend lekker
Trouwdag........ september, manlief heeft z'n cadeautje al gehad mmm iets verkopen op MP........... geen idee heb even niks te koop. Mira, nee in je blote kont lopen is ook niet alles. Wordt je weer gearresteerd enzo, moet ik weer oppas regelen voor dochter............ nee gaat het ook niet worden En dat allemaal voor 2 broeken, jeetje wat een drama queen ben ik weer zeg......... heerlijke hormonen wordt er gek van!!! Deze zijn echt 100.000 erger dan bij dochter. pppfff kan janken om alles de laatste tijd........... Zou ik me hormonen kunnen verkopen hihi Wou dat deze kl*te periode voorbij was!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hopelijk nog een paar weken
Veerle, gister al lasagne op, dus pasta gaat het niet worden. Vis lust manlief niet, ik wel maar heb geen zin om apart te koken. Die aardappeltje uit de oven klinkt lekker! Wel leuk zo'n borrel van het werk, had ik op mijn vorige werk ook. Was altijd wel gezellig! Mira, waar gaan jullie eten? Gehakt kan je ook bevroren bakken, duurt alleen iets langer.