Veerle: Steppegras is hele lange, dunne friet met daaronder een stuk vlees. Ik voel hier een nieuwe date-locatie aankomen: Ergens waar ze steppegras hebben Dan weten jullie ook wat het is!!! Kelly: Jammer... Als zwangere vrouw moet je niet langer dan gemiddeld of dikker dan gemiddeld zijn, want anders kan je geen kleding vinden, of in ieder geval erg lastig!!! Als ik zwanger ben en uit deze kleding groei zal het moeilijk zijn om iets te vinden in mijn maat (mss dat ik Miss.Etam net pas...). Ach, er zijn dikkere mensen die ook zwanger raken, dus komt dan ook wel weer goed!!!
Dat waren gewone broeken. Qua lengte denk ik, maar het word mooi weer en kan toch geen hakken meer aan Een witte(actie 9.99 en een gewone blauwe (19,99) staan op 2e pagina van de broeken naast elkaar
Nou inderdaad Mira ze houden tegenwoordig maar weinig rekening met de lange/korte/dikke/dunne vrouw. Alles moet maar een "standaard" maat hebben en anders betaal je gewoon vele malen meer
Kelly: Daarom heb ik ook zo'n hekel aan postorderbedrijven die voor een grotere maat meer geld vragen! Precies hetzelfde, maar wel duurder. En dat dan alleen door die paar cm meer stof? Vind het belachelijk!!!
Geldt ook voor bh's, daar betaal ik me scheel aan en dan kijk ik niet eens hoe ze dr uit zien qua kleur, aangezien de keuze vaak maar 1 of 2 bh's zijn... Qua kleding gaat bij mij wel goed, alleen schoenen ook niet handig, met laarzen altijd te breed en te wijd aan m'n kuiten... Ach, zo heeft ieder z'n ding toch...
'k Ga even naar de winkel toe voor de boodschapjes. Heb eigenlijk meer zin in frietjes en iets anders vets
Wilde net ook boodschappen gaan doen maar heb de strijd met dochter verloren. Die moest en zou in bad. Manlief is onderweg naar huis dus misschien gaat hij zo wel even boodschappen doen op de scooter Heb P.renatal een mail gestuurd wat de lengte maat van de broeken is.............. aangezien ze niet in de winkel te passen zijn......