De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 3!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amanda13, 15 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kelly: Nog een beetje opgeruimd (was niet veel, maar ik kan de zolder niet op, dus heb daarvoor manlief nodig ;)) en daarna verder gegaan met dingen beneden op te ruimen. Zijn niet weg geweest vandaag.
    Jij hebt er dus ook een gezellige dag van gemaakt! Veel plezier met je date :p

Het is hier wel rustig idd. Zowel door de week als in het weekend... Alleen in de avond is het hier wat drukker. Zijn we allemaal zo druk overdag? Ach, we weten waar we elkaar kunnen vinden als het nodig is ;):p

2. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Als ik vrij ben, ben ik hier overdag veel te vinden. Maar dat is meestal als de rest moet werken:p.

Kelly, vandaag gewerkt, dus niet echt leuk.

3. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Helaas ging de chat niet door :( hij kon geen verbinding krijgen met internet, ging hij het na vragen hebben ze een storing helaas.
    Dus toen nog maar ff huis gezogen en gedweild in plaats van strijken. Morgen weer een nieuwe dag, ga nu ECHT niks meer doen. Lijk wel of ik last heb van voorjaarsschoonmaak of nesteldrang :p

Nu lekker op de bank met een koppie thee, tablet erbij en eens zien of ze vanavond nog die miljoenen komen brengen..... vast niet :p

4. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Amanda: Wanneer ben je dan vrij nu je een weekend gewerkt hebt? Morgen?
    Oow, en de mail over de vacature is verzonden hoor ;) Erbij gezet dat ik ook buiten vakanties wil werken, dus hoop dat ze me op gesprek willen ;) Heb je naam niet genoemd, alleen gezegd dat ik via een medewerker geattendeerd ben op de vacature ;):p

Kelly: Jammer dat je date met manlief niet door kon gaan... Maar je huis is nu wel weer lekker schoon!!! Geniet van je rustige avond, hopelijk bellen ze bij jou aan vanavond met een vette check!!!

Hier ook de TV lekker aan ;)

5. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Mira, cool! Ben benieuwd!! Ben dinsdag weer een dagje vrij en dan woens-, donder- en vrijdag werken en dan lekker VAKANTIE!

Kelly, jammer van de storing! Je kan nu wel genieten van een lekker schoon huis.

6. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Zal wel niet, heb ze nog nooit in een flat gezien. Meestal is het bij een redelijk groot huis of t is oud. Gun het iedereen hoor maar mezelf toch net een heel veel beetje meer :p en iedereen doet toch voor hetzelfde mee, dat geld winnen ;)

7. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Amanda: Ik vind het ook spannend hoor! Hoe lang rij jij erop naar je werk? Vroeg ik me af ;)
    Fijn dat je dinsdag dan lekker vrij bent en daarna nog maar een paar dagen werken en dan een lekkere vakantie in het verschiet :D
    Manlief gaat deze week ook maar 3 dagen werken. Morgen naar de rechtbank, dus is hij vrij en vrijdag op vakantie en is hij ook vrij :D Heerlijk!!!

8. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kelly: Ja, klopt! Weet je nog dat bejaardentehuis in Breda waar al die mensen gewonnen hadden... Zitten ze aan het eind van hun leven en winnen ze opeens miljoenen! Gun het ook iedereen, maar het had voor die mensen ook leuker geweest als ze nog beter ter been waren enz en echt van het geld konden genieten!!!

9. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Kelly, gewoon blijven dromen! Doen wij ook:D.

Mira, ongeveer 20-30 minuten. Ga in elk geval niet over de snel weg. Meestal over de Gilzebaan (die is nu afgesloten) of via Riel of via de Baroniebaan richting Rijen. Rechtbank? Toch niks ernstigs? Jullie ook lekker weg he van het weekend? Heerlijk!

10. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Amanda: Idd, binnendoor is dan beter te doen ;)
    Neej, vanwege de inbraak. Die man/mannen moeten morgen voorkomen voor een meervoudige kamer (meerdere rechters) en in het info boekje daarover stond dat als je geld terug wilde van de verdachte, je het best aanwezig kon zijn zodat je vragen kon beantwoorden als de rechter die nog had. En ook een beetje voor onszelf om te laten zien dat we niet bang zijn voor die man/mannen ;) Dus we zitten niet in het beklaagdenbankje, maar in het publiek!

11. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Dag lieverds.... slaapdagje hier.... Alleen naar mama geweest en verder helemaal niks. Gaat niet zo lekker.

12. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Jeske, gaat het met je moeder niet goed? Of met jou niet?

13. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Mira, owh gelukkig! Hopelijk komt er iets uit!

14. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Heej meiden! :D

Hoe is het hier?! Wij heerlijk genoten van een geweldige week in de sneeuw! :D

Wie gaat mij een samenvatting geven!? :)

15. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Het allerbelangrijkste dat je moet weten

Veerle heeft een positieve test gehad!!! Dus die is heel pril zwanger ;)

En verder, welkom terug!!!

16. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Welkom terug Noorus!

Mira heeft het belangrijkste al aangegeven:D!

17. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welkom terug noorus! Lekker geweest?

18. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Mama gaat goed vooruit. T ligt bij mij. Vrijdag eerste x gesprek over de vorderingen en vooruitzicht. En sfeer tussen mn vader en mij is zeer gespannen.

Noorus welcome back! Wat fijn dat t genieten was in de sneeuw!!

19. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Hoe komt het dat het zeer gespannen is? Dacht dat jullie de vorige keer een goed gesprek hadden gehad? Spannend vrijdag, hopelijk goede berichten!

20. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Noorus welkom terug :D

Deel Deze Pagina