De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 3!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amanda13, 15 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Meneer denkt dat ik alles weet. Kunnen vrij weinig hebben van elkaar. Zoals vanmiddag. Was iets met de printer en t enige wat ik zei was dat ik ook niet alles weet. Dat hij dan 'boos' is als ik t antwoord niet weet op zn vraag. En eerder door miscommunicatie waren we beide bij ma (vriend was bij mij mee en tante en neef zouden ook nog komen) en werd hij geirriteerd dat ik niet gelijk op stond en naar huis ging toen tante kwam. Ah het is gewoon moeilijk uit te leggen hoe hij op mij reageert. T ergste is dat hij denkt dat ik alle antwoorden heb op zijn vragen. Ben geen dokter, ben geen zuster, ben geen Ict-er, ben geen psycholoog, ben geen fysio logo of ergo therapeut, ben geen 3sterren chef..... en zo kan ik nog wel ff doorgaan. Hij is zo wisselvallig in zn gedrag. Ik ook hoor en geef ik eerlijk toe, maar ik hou me nog in en hij is gelijk op zn p*k getrapt. Als ik iets zeg wat niet in zn straatje past dan kryg ik gelijk naar mn hoofd... gaat weer lekker he lekker kortaf. Maar andersom mag ik niks zeggen.
    Zo dat was weer een hoop geklaag. Heb er gewoon buikpijn van. Ook nog zoiets.... hij gaat naar psych maar hij zegt al dat die hem niet kan helpen. Want hij weet t allemaal wel... maar hij kan t niet. En thats it......
    Ik heb zelf een depressief verleden en heb echt in een zwart gat gezeten en iedereen dacht dat ik in een hoekje zou gaan zitten en t op zou geven. Daarentegen probeer ik de kar zo goed mogelijk te trekken. Dus ik moet geen commentaar op hem hebben omdat ik weet hoe moeilijk de stsp naar hulp enzo is. Maar ik had mijn vader echt anders ingeschat. Niks interesseert hem, hij mag nergens plezier in hebben enz. Dan vertel je iets over een ander.... kryg je gelijk ern snauw... wat kan mij dat nou schelen? En hij projecterrt t op mij. Hij zegt wel is goed maar ondertussen accepteert hij mijn beslissingen niet en dat ik wel 'leuke' dingen onderneem.
    Ik heb t gevoel dat hij denkt dat wij niet meer aan mama denken zodra we de kamer uitgelopen zijn.

En nu stop ik ff met mn geklaag want das de laatste tijd een beetje teveel sorry sorry sorry

2. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Klaag maar lekker meis! We zijn er hier in goede en slechte tijden voor iedereen! Het is een lastige situatie voor zowel jou als je pa. Hoe vaak is ie al naar de psych geweest?

3. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    2x denk. 1ex intake, 2e x diagnose. Is maand geleden. En deze week heeft hij pas weer een afspraak. Echt belachelijk! Vooral met deze diagnose.

4. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    En ik heb pas 8mei afspraak bij meditatie man want hij zit int buitenland.

5. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ach lieve jeskejes toch, je krijgt het wel allemaal voor je kiezen he :( meid je houdt je zo sterk, ik vind het knap hoor van je. Je bent gewoon een kanjer!!! Ik had t zolang niet volgehouden met me vader. Dikke knuffel voor jouw

6. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Als je pas 2 keer ben geweest, kan je nog niet zeggen dat het niet werkt, toch? Ben er nog nooit geweest dus weet niet of het zo werkt. Duurt idd wel lang voordat ie weer een afspraak heeft.

7. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Kelly ik moet wel. Hij heeft alleen mij nog.
    Zet op fb zo nog wel wat.

8. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Jeske: Dikke knuffel voor jou, ook van manlief! Je krijgt alles voor je kiezen, ook niet niks! En klagen of zeuren doe je niet, je moet het gewoon even kwijt meis, dat is heel wat anders!!!

9. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Thnx lady's! Wat frustrerend is (waar ik t zelf naar maak) is dat iedereen denkt dat ik t niet moeilijk heb en echt ontzettend nuchter ben. Dat t me niet raakt. Maar zit vaak met tranen in mn ogen (als ik alleen ben) En daarstraks op Life 4 you dat lied van LA the voices mama...... tranentrekker, maar trok niet hard genoeg want stopte ze weer terug. Das zon zwaar heftig beladen lied.

Edit: ook Mira-man bedankt. Ja zo zie je maar Jantje lacht, Jantje huilt. Tijdens WCE hield ik me goed en had t naar mn zin.

10. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Toch even bij ‘gescrold’ :) Was teveel om allemaal te lezen hoor! ;)

@ Veerle, jeeeeeeeeeeeeeeeeeej! :D Wat ben ik superblij voor jullie!!! Wat spannend! :)

@ Jeske, fijn van je mams! Hoop dat het met paps ook snel beter gaat. Ben benieuwd naar het gesprek vrijdag! Hoe is het nu met je vriend en jou!?

Dank voor de welkom-terug berichten :) We hebben het echt heerlijk gehad! Hebben even helemaal kunnen relaxen, super kunnen boarden, heerlijk geborreld, gefeest en gegeten! :D

11. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Zo de wasmachine en droger zijn weer uitgewerkt tot zeker vrijdag :D verveel me echt, ben me nagels aan het doen. Beetje onzinnig want woensdag heb ik weer een afspraak ;) dan worden me nagels oranje ( zaterdagavond een oranje feestje van manlief zijn werk dus moet wel alles matchen :p)

12. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Vriendlief is Wordfeut verslaafd. Heeft 3 potjes om te spelen. Raad met hoeveel tegenstanders..... :cool:

13. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Uhhh alle 3 tegen jouw??

14. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Weet iemand waarom mijn eerste chart niet meer zichtbaar is als je op mijn handtekening klikt?!

15. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Yup :p En das niet erg maar heb al best veel games. Heb er haast een dagtaak aan.

16. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Och meiden, ben zo moe... Eens kijken of manlief mee naar bed wil, morgen een drukke dag!!!

Tot morgen meiden en welterusten!

17. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Haha ik heb wel eens 5 spelletjes tegelijkertijd gehad. Met 4 van hier en met manlief :D
    Nu is t erg rustig op wordfeut ;)

18. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Noorus ik zie 2 kaartje van je. Ik zou t zo niet weten. Heb je op My chart geklikt in FF?

19. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ik heb er nu 10 pff haha

20. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Mira slaap lekker en veel succes morgen, ik hoop dat je goed nieuws komt vertellen morgen als je geweest bent. Hoelaat moet je er wezen?

Deel Deze Pagina