Ach hoe groot is die kans nou dat ze je eruit pikken? En heb tenslotte al een keer een bakje ijs, 6x2 pakjes stroopwafels, en een bosje bloemen gewonnen
Zo dag 1 is voorbij, nog 4 te gaan Ik ga ook me zelf verschoonde bed op zoeken ( weet waar ik moet zoeken dus dat scheelt haha droge humor) Weltrusten meiden, tot morgen weer!!
Schiet mij maar lek.... ei gesprongen?? Wie kan me weer vertelen hoe en wat? Ik weet t niet meer. Springt ie als je temp daalt of wat?
Meiden, sorry maar ben even ego... Gisteravond helemaal moe/op na de verjaardag en niet meer hier geweest, heb ook nog niet alles bijgelezen. Wel eerst hele dikke knuffel voor Jeskejes! Weet even de woorden niet meer te vinden meis... Vind het zo naar dat je door dit diepe dal moet! En voel me eigenlijk ook wel beetje schuldig nu ik een pos. test heb en heel veel hier niet, die langer bezig zijn... En welkom terug Noorus! Heb je een leuke vakantie gehad? Lekkere sneeuw? Hier vandaag opnieuw getest, die hieronder het resultaat (op de foto toch minder duidelijk dan in het echt, vind ik) Heb maar 1 test gedaan hoor, maar wel 2 foto's gemaakt Nu op voor een plakkertje (hier nog niet helemaal overtuigd, maar dat is blijkbaar de volgende zorg als het gelukt is...)
Veerle stop daar eens heel snel mee met schuldig voelen!! Ik ben superblij voor je. En bij jullie ging t ook niet makkelijk he. Ben zo blij dat t gelukt is!! Mooie test en duim dat t een plakkerd is!!!"
Goedemorgen dames! Kelly: Om 11.00 uur is de zitting, dus moeten daar uiterlijk 10.45 uur zijn, door een extra beveiligde controle omdat het het hoofdgebouw is (metaaldetector, leuk met stalen trouwringen , tassen controle enz...). Hopelijk lopen ze een beetje op tijd Amanda: Werk ze!!! Veerle: Het oog van de interieurbouwer (oftewel manlief ) zegt toch echt: "Ja, goh... Die is zwanger!!!". Dus begin er maar aan te geloven meid! Hopen op een mooie plakbaby Ik heb me toch een partij slecht geslapen... Eerst vanwege koude voeten liggen draaien en daarna veel gedroomd en gedraaid. Temp was ook maar 36,50 maar ben voordat ik tempte ook wel heel veel wakker geweest. Ach, we vullen hem maar in Vandaag dus naar de rechtbank. Geen idee hoe lang het gaat duren daar, dus even aankijken... Hele beveligingsronde moeten we straks doorlopen, voor het eerst dat ik dat mee ga maken! We zullen wel zien. Als we terug zijn laat ik wel weten hoe het gegaan is en wat eruit gekomen is. Nu eerst nog even rondje internet, aankleden, spullen pakken en rustig op gang komen