Weer thuis vanuit heerlijkl Zandvoort! @ Wachtende, meis van harte!!! Het is je zo gegund! @ Veerle, wat heerlijk dat het weer goed gaat tussen jullie! En inderdaad begrijpelijk dat al de omstandigheden een druk op jullie relatie zet. Hebben jullie nu ook besloten weer verder te gaan met proberen!? @ Gesina, ik hoop het ook voor je meis! Duim voor je! @ Mira, klinkt goed meis! Ben benieuwd wat jullie er verder over horen!
Amanda: Net antwoord van je werk gehad over mijn sollicitatie. Mag deze week al komen voor gesprek! Dinsdag, woensdag of donderdag... Even kijken wanneer ik kan en dan snel mailen Hier lekker aan het wassen en ophangen buiten Al 3 wassen gehad, nog 1 in de wasmachine en 1 in de wasmand... Morgen boodschappen doen en verder nog even kijken
Wachtende; voorzichtig gefeliciteerd! Geeft idd hoop...! Nu op naar een knaltest en natuurlijk een blijvertje!
Jeetje mira jullie zijn dus eigenlijk gewoon voor jan l*l geweest...... je bent goed bezig met je was!! Noorus lekker uitgewaaid? Vast wel, volgens mij bedoel je Lk in plaats van Veerle Hier alle ramen aan de binnenkant gezeemd, en de boven lichtjes (boven de deuren) was een aardige klus en ook hoognodig. Van de week ff de buitenkant doen. Slaapkamer van dochter een beetje aan kant gemaakt, rolgordijn weer opgehangen. Vanavond de tijdelijke gordijnen ff wassen. Me moeder komt vanavond langs om alvast de bed delen bij buurvrouw uit de schuur te halen en kijken of we t bed in elkaar kunnen zetten. Wil manlief verassen als hij weer thuis komt dat dochter heel misschien al "verhuisd" is.... dus vanavond een poging wagen met t bed misschien de kast ook wel....... Jeetje heb echt energie voor 10 vandaag!!!!
Kelly: Ja, idd! Voor Jan L*L heeft manlief een vrije dag opgenomen en zijn we daar geweest... Ach, we weten nu hoe alles gaat, dus zijn voorbereid voor de volgende keer ;P
Veerle, wow die is al goed duidelijk! Tijd voor een mooie banner! Mira, hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid over de inbraak! Heb je al een mail terug over het huis? Zag vandaag je sollicitatie voorbij komen! O super leuk!! Ben benieuwd, woensdag en donderdag ben ik ook aan het werk. Noorus, was het leuk in Zandvoort? LK, fijn dat het weer goed gaat tussen jullie, blij om dat te horen!! Wachtende, gefeliciteerd!! Gesina, hopelijk gaat de maansteen werken! Kelly, balen van je broek! NOg ergens anders kunnen vinden? Morgen naar het ziekenhuis om te kijken of ik een goede eisprong heb gehad. Dus het is allemaal maar afwachten! Vanmiddag in een keer knallende hoofdpijn en niet lekker voelen (hopelijk een voorteken, maar dat zal wel niet). Zaterdagmiddag om 12.00 uur vertrekt het vliegtuig, heb er zin in! Mijn broertje heeft ook nog iets geregeld voor mijn mama en mij, op een dag dat hij moet werken. Dus ben benieuwd!
Haaaaai! Gezellig dat je weer meekletst Noorus Leuk gehad in Zandvoort, las ik! Wachtende: super gefeliciteerd!!! Hoop op een knaltest voor je! En geniet vd onwerkelijkheid Mira: irritant zeg dat jullie dr eigenlijk voor Jan-met-de-korte-achternaam-zaten En goed van het vuile kijken, hihi! Kelly: goed bezig geweest in huis! En is het nu gelukt met je positiebroek??? Jeskejes: knuffels!!! LK: fijn dat het weer goed is tussen jullie! En kan me voorstellen dat het pittig is als je al langer bezig bent voor je relatie. Het wordt dan echt een moetje Hoop dat het snel raak is voor jullie! Debs: hoe is ie met jou? Bo: hoop dat ronde 5 ook raak is voor jullie! En voor Noorus! En voor iedereen in de komende ronde!!! Zo halve dag werken zit dr weer op. Arbo-arts belde vanochtend of ik toch niet wat later kan komen. Uhmmmm NEE! Ik was niet zo vriendelijk... Heb net vrijdag alle patiënten vd ochtend naar de binnen gezet en had echt geen zin om ze weer te verplaatsten, stelletje gekken bij de Arbo.... Maar goed, dus gewoon vrijdag om 9u. Neem aan dat ik wel moet melden dat ik zwanger ben??? Of niet? Weet een van jullie dit? Zo even koken!
Oh lekker bijna naar de zon Amanda! Hoe lang ging je alweer? Hoop dat de knallende hoofdpijn een teken is. Wanneer was je ovulatie? Gesina: hoop dat de maansteen iets gaan doen voor jullie!
Veerle, een week, ben de zaterdag daarna weer terug. Dan zondag weer volop aan het werk door de meivakantie. Ovulatie was met de Pasen. Mocht ik zaterdagochtend nog niet ongesteld zijn, ga ik testen!
He heb nog geen andere broek kunnen vinden helaas vanavond komt me moeder met de auto hierheen (voor t eerst rijd ze er dan in) dus misschien wil ze van de week ff mee naar de stad ( met hun auto want de mijne staat natuurlijk leeg Veerle, volgens mijn be n je nog niks verplicht om te zeggen, ook niet tegen je baas. Dacht dat je het zelfs pasthoeft te vertellen voor de 6e maand.... zeker weten doe ik het niet maar Google anders ff. Ik zou in ieder geval nog niks zeggen
Amanda: Grappig dat jij mijn sollicitatie vandaag zag! Ik heb gemaild voor woensdag, morgen komt er een pakketje en woensdagavond heb ik weer cursus, dus dan ben ik op donderdagochtend niet zo helder Moet er rond 10 uur zijn. Veerle: Geen idee... Ik dacht ook dat je niet meteen hoeft mede te delen, maar precies, geen idee dus Zo, net heerlijk gegeten, zo een toetje zoeken (waterijsje denk ik). Daarna nog even snel laatste was ophangen in de hoop dat hij morgen droog is, want er komt morgen middag regen aan, volgend internet...
Ik check het nog wel even op Google. Maar iig bedankt voor jullie antwoorden! En spannend Amanda! Hoop het!
Mooie banner Veerle!!! Zo net toch maar even de wasmachine aangezet, wilde het wat later doen maar ben blij dat ik hem nu heb aangezet. Gordijnen zijn smerig om me voor te schamen zo vies, maar ja meer en deel is stof doordat de kamer ruim anderhalf jaar niet intensief gebruikt is.... haha allerlei excuses zoeken voor mijn smerige gordijnen ohja en t zijn de nieuwste niet meer en ze zijn zwart haha. Volgende gordijnen maar vaker wassen hihi. Denk dat ik die van de woonkamer ook vanavond of morgen maar ga wassen hihi
Amanda: We zijn langs de supermarkt gegaan vanmiddag. Beide geen zin om te koken (de naweeen van de zitting vandaag denk ik...), dus is makkelijk geworden (nasi met saus/vlees ). Veerle: Mooi banner trouwens Ga nu snel de was ophangen en dan een ijsje pakken. Vanavond op wordfeud aan de slag, hier spieken en tv kijken
Wachtende: Jij ook voorzichtig gefeliciteerd meid!!! Kelly: Wat ben je toch goed bezig vandaag! Je hebt idd vandaag veel energie. Ik ken wel iemand die wat wil lenen, Veerle