Ik zal t in een pakketje vangen en opsturen. Ohjee denk dat me wasmachine kapot gaat.... maakt allerlei gekke tik geluidjes, zal de printplaat wel zijn( heb ik al vaker gehad).... hoop het toch nog even niet
@Wachtende gefeliciteerd. Hier is de ongi bijna over. Nu ik de test heb gezien is mijn wens nog sterker geworden. We gaan ervoor.
Angel heel veel succes!! Op naar die plakkerd. Kelly goed bezig met schoonmaken Mira geniet van je ijsje
Jeske: Thanks! Is een perenijsje geworden Hoe gaat het vandaag bij jou? Voel je jezelf al ietsiepietsie beter? Dikke knuffel meid!!!
Kom je dan ook de gordijnen wassen En de ramen zemen, haha! Oei, je wasmachine moet niet kapot gaan hoor... Die krengen zijn duur...
Voel me goed en zit goed in mn vel, mn mannen ook. Heb echt het idee dat we er klaar voor zijn, klinkt misschien heel stom. Het eerste jaar nadat Jelle geboren was hebben we het best zwaar gehad ook met de relatie maar sindsdien gaat het goed en wordt het weer steeds beter, we zijn echt een gezin geworden.
Angel, is toch niet gek om te zeggen dat je er helemaal klaar voor bent. Alleen maar heel fijn dat je graag nog een kindje wilt! Hoop dat het snel gaat lukken voor jullie!
We zijn wel erg actief hier vanavond he Hahahahaha! Hier op Wordfeud bezig... Gaat wel goed eigenlijk
Idd, is wel vaker. Allemaal druk of gewoon erg moe na een lange dag Ach, we zijn er voor elkaar als we elkaar nodig hebben, dat is wat belangrijk is!!!
Hier gaan we naar bed toe! Welterusten dames, lekker dromen over positieve testjes, mooie echo's en onze kleintjes
@ Angel, lijkt me ook niet niks hoor een kleintje krijgen. Denk dat dat heel veel impact heeft op een relatie. Maar wat heerlijk dat jullie er nu helemaal klaar voor zijn! Die 2e kleine gaat er komen, dat weet ik zeker! Heel veel succes deze ronde!
Jammer-de-bammer Revence??? Mira: slaap lekker en maakt niet uit als het hier rustiger is hoor, wel grappig dat het in van die golven gaat Slaap lekker allemaal! Hier ook naar bed toe. En morgen fris weer op
Ik durf wel hoor Moet je me alleen even inviten, want ik heb je niet opgeslagen... Slaap lekker meiden!
Zo ik ben er weer even Heb met me moeder de onderdelen van kast en bed naar boven gebracht (staat nu nog een lade kastje bij buurvrouw in de schuur maar die is me te zwaar, staat in elkaar dus dat mag manlief doen) Me moeder ging daarna weer naar huis, en ik kan het dan niet laten om dat zo te laten liggen/staan..... dus ben een dikke 2u bezig geweest, eerst online handleiding zoeken want die liggen in het laden kastje (blond) en daarna bed in elkaar gezet en daarna de kast. Bed kon nog niet helemaal in elkaar want miste een steeksleutel dus kon 4 schroeven niet vastdraaien.... morgen ff naar de action een setje halen. Ben helemaal trots op mezelf dat het in elkaar staat, manlief zal wel raar staan te kijken als hij donderdag of vrijdag thuis komt energie is nu wel op haha Veerle, wil best komen poetsen bij je hoor maar auto staat leeg en fietsen is me net ff te ver Wasmachine deed gewoon t programma afmaken dus zal wel goed zijn.... Zo ga nu lekker me bedje opzoeken om half 9 staat moeders weer voor de deur om op te passen zodat ik weer ff kan gaan werken Weltrusten!!!!! Zal vast niet komen spoken vannacht
Zo Amanda, je bent dr vroeg bij Hier kon ik ook langer blijven liggen maar lukte ook niet... Dan maar met een kop thee op de bank. Moet voortaan maar iets eerder naar bed toe. Kelly: goed bezig! Kan je ook een keer vanaf werk ophalen Is bij jou in de buurt, hihi! Amanda: heb je al nieuws over de bloeduitslag (goede eisprong?) Noorus: heb je uitgenodigd voor een spelletje