De roze klustrein op weg naar zwangerenland deel 3!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Amanda13, 15 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Goedemorgen vroege kippetjes

Kan iemand mij op 28 april zetten?

2. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Jij ook goedemorgen Jeskejes! Heb je een beetje kunnen slapen? En hoe is het nu?

3. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Gister flinke dip gehad. Vriend kwam zelfs naar huis. Heb wel aardig geslapen. Nu nog niet echt happy ikkuh.

4. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Jeske: je ei=geweest... Heb je er nog iets aan kunnen doen??? Qua klussen zeg maar?

5. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ja ei is geweest. Stomme cyclus. Nu mocht ie langer zijn van mij..... istie korter grrr. Dag 13 's avonds en dag 16 's morgens. Dus niet benut. Of je moet van voorvocht zwanger raken maar zal wel niet.

6. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Fijn dat je vriend voor je naar huis is gekomen! En dat je nacht redelijk oké was! Schatje je hebt nog een prima kans! Ik had 2 dgn voor ei ZI gedaan en 't was het minste qua ml tot nu toe, dus had heel geen vertrouwen en by the way van voorvocht kan je zwanger raken...

7. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ja klopt maar dan had t bij ons wel eerder gelukt bedoel ik. Afgelopen maanden goed geklust zonder resultaat. Oke 2 dgn voor ei. Durf haast niet te hopen. Ah we zien t over 11dgn.

8. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Dat is waar Jeske, ik ga nog wel een beetje positief voor je te blijven. Vind het zo sh#t voor jullie! Het is gewoon zo oneerlijk dat hele gedoe, dat het bij de een zo lukt en de ander zo'n lange weg moet gaan:(
    Knuffel!

9. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Thnx Veerle. Iemand nog positief hihi. En ach ik ga me er een beetje bij neerleggen dat die uk er niet komt. Blijkbaar zijn wij er nog niet klaar voor en t ons nu niet gegund. Zit er aan te denken om er nu mee te stoppen en niet die MMM in te gaan. Ik word gewoon knetter van die wisselende cyclus van me.

10. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Roze klustrein (NOD)lijst!*

*Maart 2012*
    13 mrt -> Itsme82, 13e ronde, 1e kindje

*April 2012*
    9 april -> PCOmama, (PCO/MMM) 5e rondje, 2e kindje
    10 april -> Toekan, 5e ronde, 1e kindje
    10 april -> Noorus, 4e ronde (1e na vmk), 1e kindje
    11 april -> Veerle, 5e ronde , 1e kindje
    19 april -> Bo12, 5e ronde (na mk en vmk), 3e kindje
    24 april -> Amanda 13, 12e ronde, 1e kindje
    24 - 27 april -> Mira85, 6e ronde (PCOS/1e ronde MMM met Clomid), 1e kindje
    28 april -> Debs1, 15e ronde, 9e na bbz, 1e kindje
    28 april -> Jeskejes, 17e ronde, 1e kindje

* Mei 2012 *
    9 mei -> Waxientje, 1e actieve ronde na MK, 2e kindje
    10 mei -> Gesina, 14e ronde, 1e kindje
    11 mei -> Angel77, 8e ronde, 2e kindje

*Pauze*
    Liefkleintje, 11e ronde, 1e kindje

*ZWANGER!*
    24 juli -> Kelly1312, 3e ronde, 2e kindje
    27 juli -> Jez, 8e ronde, 1e kindje
    3 sept -> Helena, 2e ronde, 3e kindje
    5 sept -> Rosa5, 2e ronde, 5e kindje
    7 sept -> Enjoylife, 5e ronde (1e na vmk), 1e kindje
    24 sept -> Evy77, 4e ronde, 2e kindje
    5 okt -> Nuage, 50e ronde, 1e kindje

Vlindertje
    13 maart 2012 (6,4 wk) -> Waxientje

11. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Goedemorgen dames!

Kelly: Nog goed bezig geweest gister lees ik ;) Ben benieuwd hoe goed je geslapen hebt ;):p

Jeske: Veerle zegt het ook al, van voorvocht kun je ook zwanger raken ;) Dus de hoop nog niet opgeven hoor! Of je echt de MMM in wil is een keuze de je samen met je vriend moet maken. Bij ons was het zeker noodzakelijk gezien de PCOS, maar als manlief het niet had gewild, hadden wij ook eerst eens een serieus gesprek moeten hebben hoe en wat dan...

Hier ook al vroeg wakker, maar nog proberen te slapen voor een goede temp. Was net 36,40 dus net onder de coverline... Weet iemand of dat een ramp is of dat het niet echt uit maakt als het bij 1 dagje blijft. Krijg steeds meer het gevoel dat het dan niet goed is gegaan. Vorige ronde met ei steeds astronomisch hoge temp gehad (tussen de 36,60 en 36,80) en nu 1x na ei 36,70 en nu 36,40... Stomme temp!!!

12. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Goedemorgen meisjes,

Ik heb goed geslapen, had wel verwacht ontzettend last te gaan hebben van me bekken omdat ik natuurlijk gister veel te veel heb gedaan maar nope niks. Tenminste niet anders dan anders laat ik het zo maar noemen :D

Veerle, goed hoor ;) ga jij met me dochter spelen zal ik je huis wel schoonmaken :)

Jeskejes, misschien eerst jegesprek afwachten de 24e kijken wat daar uitkomt??
    Dikke knuffel voor jouw lief!!!!!!!

Me dochter liet ik vanmorgen in dr nieuwe kamer kijken naar dr bed en kast....... (ze praat natuurlijk nog niet echt) oh wauw zei ze hihi. Ik vroeg vind je het mooi? Ja zei ze. Gelukkig hihi :p
    En me moeder zal me wel voor gek verklaren straks......

13. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Stomme temp Mira! Heb geen antw op je vraag... Kan toch nog alle kanten op! Je temp kan om allerlei redenen lager/hoger is. 't Is ook weer niet super betrouwbaar. Moet je door tempen vd gyn? Of doe je het voor jezelf? Ik blijf voor je duimen:)

14. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Kelly, fijn dat je niet meer last hebt dan normaal!
    En leuk vd kamer en de reactie van je dochter:)
    Werkse voor zo!

15. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Veerle, lig nog steeds in bed! Ben te lui om eruit te gaan. En moet vandaag bloedprikken, dus nog geen uitslag. Jeske, wat de meiden hierboven zeggen is waar, van voorvocht kan je zwanger raken. Misschien is het verstandig, net wat Kelly zegt, om eerst het gesprek af te wachten met de gyn.

16. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Lekker nog in bed Amanda:) Succes met bloedprikken, krijg je de uitslag snel?
    En Noorus (helemaal vergeten te vragen, schaam, schaam...): hoe vond je het Skigebied? En was het een fijn hotel? Heb je nog een leuke foto van jou aan't snowboarden? En was 't niet te warm? Mooie foto van je op FB!

17. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ja weet dat t kan maar zou wel een stunt zijn nu na al die maanden. Vriend wilt er voor gaan maar ik weet t niet. T gesprek zal al voorbereiding zijn voor IUI. Ik vind t krom dat ik IUI kryg terwijl er niks mis is. En anderen moeten eerst iets anders proberen. Ah heb een mega dip en alles is me teveel. Ik weet ook niet of ik t nu aan kan om zwanger te zijn, ben al mentaal en fysiek op.

18. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Jeske: een vriendin van mij is in januari 2009 begonnen om zwanger te raken. Oktober dat jaar is ze naar de ha gegaan, zaad van de vriend is niet goed, naar de gyn nog 2xzaadonderzoek gehad: zeer slecht. Voorstel om ICSI te gaan doen, zou in mrt/april 2010 starten. Naar voorlichtingsbijeenkomst, op werk moeten vertellen, alle medicatie in huis, wachtend op 1e cd en...... die kwam niet en in dec '11 heeft ze een gezonde zoon op de wereld gezet!
    Ik weet 't is allemaal cliché... En ze hadden het die keer maar 1 keer gedaan op wintersport omdat het toch niet ging lukken. 0% kans hadden de artsen gezegd...

19. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Enne Jeske: zwangerschap kan je wel aan meid! Knuff!

20. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Veerle das wel een mooi verhaal. Dat t toch op de valreep zo gelukt is. En lief van je. Ik moet t allemaal goed overdenken thats all.

Deel Deze Pagina