Hier ook een "oude" schoonmoeder van bijna 76 zij past ook echt niet op, ze kan t ook niet hoor. Teveel "problemen" hart enz....
@ LK, ja al wel aan de klus (althans op wintersport). Nu vanaaf weer en dan vrijdag pas (want heb nachtdiensten, dus dan is het niet echt handig). Zou dat erg zijn met 2 dagen ertussen?! Ik verwacht toch niet binnen 3 dagen al een eisprong... @ Kelly, leuk kleed!
@Jeske....dat zijn allemaal andere namen als die ik ken Ik moet naar V E.tten. Kijkoperatie op zich zou nog niet het probleem zijn! Maar....ik heb een fobie voor overgeven!! Ik moet er niet aan denken dat ik zelf moet overgeven, maar nog erger als ik bij iemand op een kamer kom te liggen doe moet overgeven! Erg he? @Noorus, 2 dagen er tussen is geen probleem hoor!! Wij "moeten" eigenlijk ook beginnen, zit op dag 11 en meestal rond dag 16 mijn ei. Maar ik heb geen zin!!! Hahaha! Mijn schoonmoeder zal ook niet kunnen oppassen! Wonen gelukkig te ver weg! Mijn moeder zal wel gaan oppassen denk ik, ook al loopt zij ook tegen de 60! Maar ze is niet super vitaal!
Liefkleintje die ken ik weer niet. Zitten daar best veel moet ik zeggen. L.angendijk toch he? Ah zo heeft iedereen zn fobie. Nu lag ik op kamer van 4 en na de operatie alleen. Maar was zo suf.... nergens wat van mee gekregen.
@ LK, aah hier ook een overgeef-fobie. Merk wel dat het minder wordt nu ik er meer mee te maken krijgen (werken op kinderdagverblijf en mijn huidige werk). Waarom heb jij geen zin meis?! Wel alles tussen de lakens ook alweer goed tussen manlief en jou?!
Ow....Jeske.....dat verklaart een hoop! Ik zit in Rdaal! Hahahaha! @Noorus.....ik heb altijd al een laag libido gehad! Dus sowieso niet zo vaak zin Ik werk ook op een kdv, maar als er een kindje moet overgeven, ben ik weg! Ik roep dan een collega! Het is verschrikkelijk bij mij! Het is zelfs zo erg, dat als mijn vriend ziek is, ik bij mijn ouders ga slapen! Wordt helemaal gek bij het idee!
Gesina, Ik ben 28 en manlief wordt over 2 maanden 41. Hij is de jongste van 5 mijn moeder had zijn oudere zus kunnen zijn zijn oudste broer en mijn moeder schelen een jaar geloof ik
@Jeske....omdat iemand die ik redelijk goed ken (schoonzus van mijn zus) in Breda is geweest en dat niet goed gegaan is! Na dat verhaal wilde ik niet meer naar Breda.
@ LK, spannend meis, je afspraak! Ik denk mss nu meer zin weer omdat je relatie ook een boost heeft gehad? Jouw fobie is wel extreem ja, zal nog wat worden met een kindje straks Jij bent nog een jonkie Gesina! Hier 29 en vriend ook 29... Maar ik kan helaas niet meer voor mijn 30ste moeder worden...
Bij mij kan het nog een maand volgend jaar februari wordt ik 26 dus het is nog afwachten ja joh ben echt een jonkie
Je bent zo jong of oud hoe je je voelt hoor Ik vind mezelf best volwassen voor mijn leeftijd ( heb al een hoop meegemaakt ook de laatste 7a8 jaar dus wordt je snel volwassen van. Mijn man daarintegen is net 18 haha zo gedraagd hij zich dan ook (meer toe dan af ) Zo avondeten zit er weer in, gekookte aardappels en boontjes en saus zoals dochter de jus noemt Wasmachine staat weer aan voor gordijn nr 1 van de woonkamer, straks de 2e erachteraan. Weer geen overbodige luxe als je dochter je komt halen om in het raampje van de wasmachine te kijken en dan een vies gezicht trekt en zegt vies,bah
@Noorus.....nee, mijn libido is helaas niet ineens hoger Maar denk dat we er vnvd weer eens voor gaan Hahaha! Ja, die fobie is vreselijk! Al zeggen ze dat het van je eigen kind "anders" is....?!? Kan ik me nu nog niet voorstellen hoor! @Leeftijden: Vriend is bijna 30 (2 weekjes) en ik ben al 30!