Leeftijden: Manlief is 27 en ik wordt aankomende maand 27 Pakketje: Nog steeds niks!!! Ik snap niet hoe het kan... Op de site van W.ehkamp staat dat hij op 17-04-1012 bezorgd zal worden. Verder kan ik niet op de datum klikken om te kijken waar hij nu precies is... Zou tussen 12 en 18 bezorgd worden, maar is er nog niet en ben van 09.45 tot 10.45 weg geweest en even buiten de deur geweest toen mijn moeder er was om dingen in het schuurtje te leggen...
Hier net paniek in de tent. Ben vandaag 2x weggevallen (3jr geleden viel ik ook steeds weg) en 2e x met mn hoofd tegen de deur. Tante en vriend helemaal geschrokken en flinke preek gehad. Ik voel dat er elke x een stukje van me afsterft als ik naar mama ga. Heb liggen janken. Maar nog niet alles durven laten gaan. Ik had t gister en vandaag taai en zag t niet zitten. En maar dat 'mooie' masker voor iedereen ophouden. Want ja das makkelijk en kan ik goed. Ik wou dat dit allemaal voorbij was. Pieker me kapot.
Jeske, dikke knuffel doe het rustig aan. Nou volgens mij ben ik een oudje ik ben 35 en vriend 40. Maar voel me een stuk jonger hahahhaaha Mira balen dat je nu al de hele middag zit te wachten voor niets. Ook geen briefje in de brievenbus? Amanda, wanneer krijg je de uitslag van het bloedprikken? Als er hier gespugd wordt dan ruimt vriendlief het meestal op. Vind het zoiets vies brrrrr
Spugen... ik belde mn moeder als vriend gespuugd had. 1x met allergische reactie. Wc helemaal onder en ik moest naar de hap met m dus ma gebeld. 2e x was na drinken dat niet goed gevallen qaa en ik ga er zelf.ook van over mn nek. En toen zat de muur ook onder dus had schoonmaak tips.nodig.
Angel: En zal je iets vertellen... Ik zit nog steeds te wachten! Geen briefje in de bus, doen ze bij W.ehkamp niet Manlief begrijpt ook niet dat het mogelijk is als je thuis bent om een pakketje te missen. inmiddels kon ik wel op de site op de datum van bezorging klikken maar stond erbij dat er geen info beschikbaar was... Ja, daar hebben we niks aan!!! Dan zal het morgen wel komen, ben ik lekker klaar mee...
Jeskejes, doe je rustig aan meid!! Mi ra balen dat je pakketje er nog niet is, kan je de klantenservice niet bellen of zo? Nou dochter ligt heerlijk in dromenland, pa heeft de stopcontacten erop gezet dus helemaal happy hier Manlief belde nog hihi alles stil in huis haha wordt een grote verrassing!! Hij vroeg wel of ik nog geen zin had gehad om met de kamer te beginnen hihi Gordijn nr 2 zit net in de machine, en voor de rest lekker op de bank hangen. Colaatje erbij, bakkie popcorn en relaxen
LK, ben benieuwd wat er uit het gesprek met de gyn komt! Gesina, ik ben 26, manlief 31. Kelly, leuk kleedje! Manlief noemt hier ook de jus saus, zal tegen hem zeggen dat een kind van 2 precies hetzelfde zegt. Mira, nog steeds geen pakketje??? Jeske, rustig aan doen hoor!! Angel, vrijdag krijg ik de uitslag. Jez, alles goed? Spugen, als iemand in de buurt over zn nek gaat, kokhals ik mee. Kan der niks aan doen, maar vind het zo vies.
Hier net Sushi gemaakt Was boos dat het pakketje er nog niet is, waarschijnlijk zijn we in de 30 seconden geweest dat ik met mijn moeder naar de schuur liep om gereedschap voor haar te pakken... Hoewel onze bel echt hard klinkt en ik dat wel had moeten horen! Zo nog even kijken of er al info is over het pakketje bij 'mijn bestellingen'... Net nog geen info, nu nog steeds niet!!! Ik ga zo even klagen voor we naar bed gaan! Spugen: Niet zoveel moeite mee. Heb tenslotte op een operatiekamer gewerkt en daar komen wel viezere lichaamssappen en luchtjes voorbij (in het begin daar bijna van mijn stokje gegaan van de geur van het coaguleren van mensenvlees = het dichtschroeien van alles waar het snijblad tegenaan komt, ruikt alles behalve lekker!!!) Nu nog een rondje internet en dan wil ik wel naar bed eigenlijk... Morgen een drukke dag, pakketje, sollicitatie bij Amanda op het werk en in de avond nog cursus geven... Pfff! Donderdag maar lekker uitslapen
Slaap lekker meiden, ik ga ook zo slapen. Gordijnen hangen inmiddels weer op hun plek te drogen. Voorlopig zijn die weer schoon Mira, drukke dag dus morgen.... hoop dat je pakketje morgen komt, succes op je sollicitatie, en dan nog cursus...... pppfff Morgen er weer vroeg uit, om 9u afspraak voor me nagels jeej Tot morgen weer
Zwaait ff snel Kom net bij m'n broer vandaan, lekker gegeten daar! Praat morgen weer verder Knuffels voor allemaal!!!